صادرات پودر رختشویی دران بسته بندی به سایر کشور های جهان

در سال های اخیر برخی از کارخانجات تولید کننده پودر رختشویی و شرکت های بازرگانی موفق به صادرات پودر رختشویی به سایر کشور های جهان شده اند.
صادرات محصولات شوینده نظیر پودر رختشویی به کشور های مختلف درآمد های بسیار کلانی را برای تولیدکنندگان و شرکت های صادر کننده داشته است.
به همین دلیل نیز شرکت های تولیدی در تلاشند تا تاجران و شرکت های خارجی را جذب کرده و محصولات خود را در بازار های بین المللی نیز به فروش برسانند.

پودر رختشویی ماده ای بسیار ضروری در زندگی انسان می باشد که نه تنها در بخش خانگی بلکه در بخش صنعتی هم کاربردهای زیادی دارد؛ از این رو بازار خرید نوع برتر این محصول همواره داغ است. صادرات پودر رختشویی دران بسته بندی شده به عنوان یکی از محصولات ممتاز و شناخته شده، امروزه به سایر کشورهای جهان به طور عمده انجام می شود و تجارت موفقی هم داشته است.

صادرات پودر رختشویی دران بسته بندی به سایر کشور های جهان

صادرات پودر رختشویی باکیفیت

صادرات پودر رختشویی باکیفیت

برخی از کارخانه های تولید کننده پودر رختشویی در کشور به صورت تخصصی در حال تولید محصولات صادراتی هستند و عمده تولیدات آن ها در بازار های خارجی عرضه می شود.
کارخانه پودر رختشویی آبان یکی از مهم ترین کارخانجات تولیدی بوده که انواع پودر رختشویی باکیفیت را مطابق با استاندارد های جهانی تولید و صادر می کند.
محصولات تولیدی شرکت آبان به کشور های زیر صادر می گردد:

  • عراق
  • ترکمنستان
  • پاکستان
  • افغانستان
  • کویت
  • و…

پودر رختشویی یکی از مهمترین مواد شوینده برای بشر شناخته می‌ شود که با استفاده از آن نکات بهداشتی را می‌ توان به شکل کامل رعایت کرد، این محصول نه تنها برای شستشوی انواع لباس بلکه برای شستشو های صنعتی نیز بسیار لازم و ضروری است به همین علت امروزه انواع مختلفی از آن تولید می گردد و در بسیاری از کشورها در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که کشور ما نیز از جمله آنها می باشد.

امروزه به علت در دست بودن دانش و تکنولوژی لازم جهت تولید انواع پودر رختشویی با کیفیت، تولید این محصول در کشور به طور عمده انجام می پذیرد؛ اما میزان تولیدات بیش از نیاز کشور است و به همین علت بخش مهمی از تولیدات این محصول از طریق بازارهای خارجی عرضه می گردد و صادرات پودر رختشویی به یکی از مهمترین تجارت ها در دنیای امروزی تبدیل شده است.

صادرات پودر رختشویی به طور عمده انجام می گیرد و در بازارهای خارجی با استقبال خوبی همراه هستند و در حال حاضر صادرات محصولات ایرانی به بسیاری از نقاط مختلف جهان انجام می پذیرد؛ اما بیشتر آنها در کشورهای نزدیک و همسایه عرضه می شوند.

لیست شرکت های پخش کننده پودر رختشویی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده پودر رختشویی در کشور

متقاضیان و تاجران برای خرید پودر رختشویی به صورت عمده نیاز به لیست شرکت های پخش کننده پودر رختشویی در کشور داشته تا آن ها را شناسایی نموده و برای خرید به این مراکز مراجعه کنند.
شرکت های پخش کننده به عنوان تامین کننده انواع پودر رختشویی به صورت عمده از کارخانه هستند و محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عمده عرضه می نمایند.
در شرکت های پخش همواره محصولات برند های معتبر عرضه شده و کیفیت و مرغوبیت محصولات کاملا تضمین شده هستند.

فروش اصلی و عمده انواع پودر رختشویی توسط شرکت‌ های پخش کننده در کشور انجام می پذیرد و معمولاً پودر های رختشویی را به طور یکنواخت به سراسر کشور ارسال می کنند؛ این کار برای تمامی برند های گوناگون انجام می گیرد، همچنین تمامی شوینده های ایرانی و خارجی به این صورت عرضه می شوند، سپس شرکت های پخش کننده در نقاط مختلف کشور این محصول را از طریق فروشگاه ها و مراکز فروش گوناگون به دست خریداران نهایی می رسانند.

فروش کیلویی پودر رختشویی در کشور

فروش کیلویی پودر رختشویی در کشور

تولید و فروش کیلویی پودر رختشویی و یا همان فروش فله ای در سال های اخیر توسط بسیاری از کارخانجات در حال انجام بوده و در حال حاضر پودر رختشویی فله ای را می توان در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز عمده فروشی مواد شوینده مشاهده کرد.
فروش کیلویی پودر رختشویی در کشور برای تاجران و فروشندگان از سود خوبی برخوردار است و علاوه بر آن برای مصرف کنندگان نیز از نظر قیمت بصرفه تر خواهد بود.

فروش شوینده به صورت کیلویی یکی از روش‌ های مهم فروش پودر شوینده به شمار می‌ آید که خریداران از آن به خوبی استقبال می‌ کنند؛ زیرا فروش این محصول به صورت کیلویی به خریداران اجازه می‌ دهد تا هر مقدار از این محصول را که لازم داشته باشند، بتوانند تهیه کنند؛ در حقیقت فروش به صورت کیلویی دست خریدار را باز می گذارد و به او قدرت انتخاب بیشتری می دهد.

بازار بزرگ فروش پودر رختشویی در تهران

بازار بزرگ فروش پودر رختشویی در تهران

بازار بزرگ فروش پودر رختشویی در تهران از جمله مهم ترین و معتبرترین مراکز تجاری در کشور محسوب شده و اکثر تولیدکنندگان محصولات خود را در این مرکز به فروش می رسانند.
در این مرکز تجاری علاوه بر محصولات برند های داخلی همواره محصولات برند های خارجی نیز به صورت عمده به متقاضیان قابل عرضه است.
از نقاط مختلف کشور و به خصوص شهرستان ها برای خرید مستقیم انواع پودر رختشویی به بازار بزرگ تهران آمده تا محصولات مورد نیاز خود را در هر حجمی خریداری کنند.
در ضمن قیمت پودر رختشویی در بازار تهران کاملا بدون واسطه بوده و با قیمت درب کارخانه کاملا یکسان می باشد.

بزرگترین بازار فروش پودر شوینده در تهران واقع است و انواع گوناگونی از این محصول در این بازار قابل خریداری می باشند؛ تهران به علت آنکه جمعیت بیشتری نسبت به هر استان دیگر دارد، بیشترین نقش را در خرید شوینده ها دارد و بخش مهمی از این محصولات از طریق این استان و بازارهای آن عرضه می گردند.

بررسی بازار هدف برای صادرات پودر رختشویی

بررسی بازار هدف برای صادرات پودر رختشویی همانطور که پیش از این هم اشاره شد، پودر های رختشویی ایرانی به بازارهای خارجی هم راه پیدا می‌ کنند و در ردیف محصولات صادراتی قرار دارند و در حال حاضر این محصولات به بسیاری از نقاط گوناگون جهان ارسال می شوند.

صادرات پودر های شوینده ایرانی هم به صورت مستقیم و هم به طور غیر مستقیم انجام می‌ گیرد و از مهمترین مقصد های صادرات این محصول، اول می توان به کشورهای همسایه اشاره کرد که نقش مهمتری در فروش محصولات ایرانی دارند و دوم به سایر کشورهای خاورمیانه، کشور های حوزه خلیج فارس و اطراف کرانه باختری و کشورهای اروپایی می توان اشاره داشت که البته کشورهای نزدیک و همسایه بیشترین نقش را در خرید محصولات ایرانی دارند.

جایگاه صادرات پودر رختشویی در سطح جهانی

جایگاه صادرات پودر رختشویی در سطح جهانی پودر های رختشویی از مهم ترین شوینده ها می باشند که به طور عمده در کشور ما و سایر کشور های جهان تولید می شود؛ از این رو این محصول به یکی از مهمترین محصولات تجاری در سطح جهان تبدیل شده است.

از آنجایی که بهداشت فردی و خانوادگی تا حد زیادی به استفاده از این محصول مربوط می‌ گردد، امروزه استفاده از این محصول به بیشترین مقدار خود رسیده است و پودر های شوینده در جهان در رده پر مصرف‌ ترین محصولات قرار دارند.

درآمد حاصل از صادرات پودر رختشویی

درآمد حاصل از صادرات پودر رختشویی صادرات محصولات و کالاهای مختلف یکی از روش‌ های ارز آوری و سودآوری برای کشور شناخته می‌ شود؛ اما پودر های شوینده به سبب آنکه به طور عمده صادر می‌ شوند، به عنوان یکی از سود آور ترین محصولات برای کشور شناخته می‌ شوند، به طوری که درآمد حاصل از فروش این محصول از طریق بازارهای خارجی خیلی بیشتر از درآمد فروش آنها در داخل می باشد؛ زیرا این محصولات با قیمت بیشتری در خارج از کشور به فروش رسانده می شوند.

اگر زمینه برای فروش و صادرات هر چه بیشتر این محصول فراهم گردد و بازاریابی این محصول به درستی انجام شود، شوینده های ایرانی در بازارهای خارجی مورد پسند قرار می گیرند و امکان افزایش بیش از پیش صادرات پودر های ایرانی هم فراهم خواهد شد.

بنابراین به طور مختصر و مفید می توان گفت که هر چه میزان صادرات افزایش پیدا کند و محصولات از کیفیت کافی برخوردار باشند، زمینه برای موفقیت در صادرات و در نتیجه سودآوری هرچه بیشتر برای کشور مهیا می گردد.

صادرات پودر شستشوی صنعتی نگین به عراق

صادرات پودر شستشوی صنعتی نگین  به عراق کشور عراق یکی از کشورهای همسایه و دوست می باشد که دارای مرزهای مشترک و نزدیک با ایران است از این رو نقش مهمی در تجارت و صادرات ایران دارد و در حال حاضر بخش مهمی از شوینده‌ های ایرانی و از جمله پودر های رختشویی نگین از طریق این کشور به فروش می رسند. هر ساله مقادیر زیادی از این شوینده ها به کشور عراق صادر می گردد و بیشترین نیاز کشور عراق به پودر شوینده از طریق کشور ما تامین می گردد و تجارت این محصول هم برای کشور ما و هم برای عراق با مزایایی همراه است.

صادرات پودر شستشوی صنعتی نگین به عراق به صورت زمینی انجام می‌ پذیرد و برای این کار هم لازم است که مراحل اداری صادرات پشت سر گذاشته شود؛ اما در کل صادرات به کشور عراق یکی از آسان‌ ترین تجارت ها می باشد که در حال حاضر به اوج خود رسیده است.

کیفیت پودر های شوینده نگین در حد مطلوب قرار دارد و در مقابل قیمت های بسیار مناسبی هم برای این محصولات در نظر گرفته می شود از این رو صادرات این محصول با موفقیت خوبی همراه بوده و برای افزایش بیشتر هم آمادگی لازم را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *