پودر لباسشویی فله‌ای جهت صادرات به دیگر کشور های جهان

پودر لباسشویی فله‌ای جهت صادرات به دیگر کشور های جهان

در لیست کارخانه تولید پودر لباسشویی در کشور به اسامی بر خواهیم خورد که در خط تولید خود، علاوه بر تولید انواع پودر لباسشویی در جعبه ها و بسته بندی های متنوع، مقادیر زیادی پودر لباسشویی فله‌ای جهت صادرات نیز تولید می‌کنند.
این پودر ها با کیفیتی عالی برای صادر کردن آن به سایر کشور ها ساخته می‌شوند و چون هدف از تولید فروش فله ای پودر لباسشویی درجه یک می‌باشد، پس دیگر آن ها را بسته بندی نمی‌کنند.

باید این را خاطر نشان شد که شرکت های ایرانی بهترین پودر ماشین لباسشویی را تولید کرده و این پودر ها از بهترین برند های پودر لباسشویی می‌باشد.
تولید کنندگان ایرانی این محصول را به صورت فله‌ای به کشور های دیگر صادر می‌کنند و آن ها با بسته بندی مخصوص شرکت خود آن ها را می‌فروشند و یا در کشور عزیزمان ایران به فروش می‌رسد. همانطور که می‌دانید حمایت از کالای ایرانی اعم از وسایل شویندگی، شستشو و…. باعث رونق بازار کاری و اقتصاد ایران می‌شود.

 

خصوصیات بهترین پودر ماشین لباسشویی

خصوصیات پودر لباسشویی خوب به عوامل متعددی بستگی دارد و ما برخی از آن ها را برای شما بازگو می‌کنیم.

  • لکه بری خوب: معمولا لباس های کودکان همیشه کثیف می‌شوند و در بیشتر اوقات لکه های ماکارانی، شربت و… روی آن یافت می‌شود. البته روی لباس های بزرگسالان نیز لکه هایی از قبیل لکه های غذا، قهوه و… وجود دارد.
    برخی از این لکه ها مانند لکه های ماکارانی که دارای چربی هستند به تار و پود های لباس می‌چسبند و پاک نمی‌شوند به همین سبب پودری که می‌خرید باید با کیفیت و مناسب باشد تا بتوان این لکه ها را از روی لباس به خوبی و کامل پاک کرد.
  • حساس نبودن به پوست: حتما می‌دانید برخی از خانم ها و اقایان و کودکان بخصوص نوزادان به دلیل پوست نازک و نحیفی که دارند، به بیشتر پودر های ماشین لباس شویی حساسیت دارند و اکثرا کهیر زده و یا جوش می‌زنند. به همین دلیل باید پودری انتخاب کرد که متناسب با نوع پوست شما باشد و به خوبی از پس لطافت پوستتان بر بیایند و حساسیت ایجاد نکنند.
  • عطر وبوی خوب: انسان ها همیشه باید بوی خوبی بدهند تا بقیه افراد از آنها دوری نکنند و برعکس جذب آنها شوند. به همین دلیل این مهم است که پودری که خریداری می‌کنید عطر و بوی خوبی دهد و این بوی خوب و دلپذیر ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • رشته های صابون: امروزه در همه پودر های ماشین لباسشویی رشته های صابونی یافت می‌شود، رشته های صابونی به دلیل کف دادن زیاد در پودر ها یافت می‌شود و این صابون ها هیچ حساسیتی با پوست ندارند و اغلب موجب بوی خوش پودر ماشین شویی و در نتیجه لباس هایتان می‌شود.
    ولیکن اکثر شرکت ها در پودر هایشان رشته های صابونی نمی‌ریزند پس حتما دقت کنید که پودری انتخاب کنید که در آن رشته های صابونی وجود داشته باشد.
  • قیمت مناسب: همه ما دوست داریم محصولی خریداری نماییم که علاوه بر استاندارد ها و کیفیت بسیار بالا و… دارای یک قیمت مناسب باشد. شرکت ها و کارخانه های زیادی هستند که محصولات شوینده مانند پودر لباسشویی تولید می‌کنند که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردارند.

خصوصیات بهترین پودر ماشین لباسشویی

مزایای خرید پودر لباسشویی فله چیست؟

مزایای خریدن یک پودر ماشین فله‌ای بسیار زیاد می‌باشد و اکثرا تمامی خانم ها و اقایان و آنهایی که در کسب و کارشان نیازمند شستشو با ماشین لباسشویی هستند به دنبال پودر لباس شویی فله می‌باشند.
بیشتر از اینکه از پودر ماشین بسته بندی شده استفاده کنند، از پودر ماشین لباسشویی فله‌ای استفاده می‌کنند و ما برخی از مزایا خرید پودر لباس شویی به صورت فله‌ای را به شما می‌گوییم:

  1. قیمت ارزان تر: همانطور که می‌دانید تمامی لوازم از قبیل لوازم برقی، آرایشی بهداشتی، وسایل شست و شو مانند پودر لباسشویی قیمت فله‌ای آنها بسیار ارزان تر از خرید همانقدر پودر لباسشویی به صورت بسته بندی می‌باشد.
    پس باید گفت خریدن این نوع پودر لباسشویی یعنی به صورت فله‌ای گزینه‌ای مناسب برای خرید می‌باشد. پس اگر می‌خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید خریدن پودر ماشین به صورت فله‌ای خالی از لطف نیست.
  2. زمان بیشتر تا تمام شدن: برخی از افراد از خرید کردن خوششان نمی‌اید ولی مجبور هستند هر روز و یا هر هفته به فروشگاه های شلوغ و پر رفت و آمد رفته تا خرید هایشان که اصلی ترین آن پودر لباس شویی می‌باشد را خریداری کنند. به همین سبب خریدن اجناس به صورت فله‌ای مخصوصا پودر ماشین لباسشویی کمک می‌کند تا کمتر برای خریدن این نوع اجناس به بازار و فروشگاه های شلوغ رفت و حجم پودر فله‌ای بسیار زیاد است و برای مدت زمان طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.
  3. به صرفه بودن برای بسیاری از مشاغل: مشاغلی همانند اتوشویی هستند که دائما نیازمند به خریدن پودر می‌باشند این افراد برایشان به صرفه تر می‌باشد اگر به جای خرید پودر های ماشین لباسشویی بسته بندی شده، از پودر های فله‌ای استفاده کنند.
    به طور مثال هتل داران مجبور هستند ماهانه پودر ماشین لباسشویی بخرند به این دلیل که هر روز تمامی ملافه ها و حوله ها و… باید شسته شود تا کاملا ضدعفونی شوند و یا در بیمارستان ها و نوانخانه ها مجبور به شستشوی محلفه ها، روگیر بالشت ها و لباس بیماران و پرستاران می‌باشند. از این رو پودر ماشین لباسشویی فله‌ای گزینه مناسبی برای آنها می‌باشد.

مزایای خرید پودر لباسشویی فله چیست؟

آشنایی با انواع برندهای پودر لباسشویی

برند های زیادی در ایران و سایر نقاط جهان در راستای تولید و عرضه پودر لباسشویی فعالیت دارند که سعی بر این دارند که بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید کنند و به دست مشتری هایشان برسانند ولیکن فقط برخی از این برند ها هستند که از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند.

برخی از این برندهای پودر لباسشویی عبارتند از:

۱- سافتلن طلایی: این پودربا فرمولاسیون جدید محافظ الیاف و تارو پود لباس بوده و طراوت و تازگی لباس‌ها را حفظ می‌کند. تکنولوژی محافظت از الیـاف لباس به کـار رفته در تولید این پودر، آن را به قابـلیت‌های زیـر مجهز نموده است:

  1. سفید کننده البسه سفید و درخشان کننده البسه رنگی
  2. محافظت از بافت البسه در هر دما
  3. پاک‌کننده قوی لکه‌های یقه و سرآستین
  4. رایحه دلپذیر و ماندگار
  5. نرم کننده الیاف پارچه

طریقه مصرف: یک پیمانه با گنجایش حدود ۱۵۰ سی سی انتخاب و بر اساس دستورالعمل زیر عمل نمایید.

  • لباس نیمه چرک: در آب نرم یک پیمانه، در آب معمولی یک و نیم پیمانه و در آب سخت دو پیمانه
  • لباس خیلی چرک: در آب نرم یک و نیم پیمانه، در آب معمولی دو پیمانه و در آب سخت دو و نیم پیمانه

۲- پرسیل: این پودر دارای رایحه اسطوخودوس است که بسیار آرام بخش می‌باشد. ترکیبات موجود در پودر لباسشویی پرسیل قابلیت لکه‌زدایی و چربی‌زدایی بالایی را دارا می‌باشد. این محصول به شما کمک می‌کند تا سخت‌ترین لکه‌های روی لباس را در کمترین زمان ممکن ناپدید کنید. با استفاده از این پودر لباسشویی دیگر اثری از چربی‌ها روی لباس شما باقی نمی‌ماند.

تفاوت میان پودر و مایع لباسشویی

میان پودر لباسشویی و مایع لباسشویی تفاوت هایی وجود دارد که ما آن ها را می‌گوییم.

معایب مایع لباسشویی:

  1. معمولا در ظروف پلاستیکی به بازار عرضه می‌شود که برای طبیعت مضر هستند.
  2. برای شستشوی روزانه و لکه‌های جدید بسیار مناسب است، اما لکه‌های سرسخت و قدیمی را که جا خوش کرده‌اند به سختی پاک می‌کند.
  3. برای جلوگیری از فساد مایع لباسشویی در ترکیبات آن از نگهدارنده‌ها استفاده می‌شود که مضر هستند.
  4. مواردی مبنی بر مسمومیت کودکان با مایع لباسشویی گزارش شده است. بنابراین نگهداری آن در منزل کمی دشوارتر از پودر است.

مزایا پودر لباسشویی:

  1. پودر لباسشویی قیمت زیادی ندارد و مقرون‌ به‌ صرفه است.
  2. پودر لباسشویی نیاز به مواد نگهدارنده ندارد.
  3. به دلیل داشتن آلکیل بنزن سولفونات، برای پاک‌کردن لکه‌هایی مانند لکه گِل، خاک و چمن مناسب است.

آشنایی با انواع برندهای پودر لباسشویی

وزن انواع پودر ماشین لباسشویی فله‌ای

وزن انواع پودر ماشین لباسشویی فله‌ای با یکدیگر متفاوت می‌باشد. یکی از این دلیل ها این است که پودر ها به سه دسته تقسیم می‌شوند و وزن هر کدام با دیگری فرق می‌کند.

انواع پودر ها:

۱- پودر مخصوص لباس‌های رنگی

این پودرها مخصوص پارچه‌ها و لباس‌های رنگی هستند و به وفور در بازار وجود دارند. بیشتر پودرهای موجود در بازار دارای آنزیم‌هایی هستند که در ازبین بردن انواع لکه‌ها مخصوصا لکه چربی، بدون آسیب زدن به بافت پارچه مؤثرند.

۲- پودر مخصوص لباس سفید و ملحفه

این پودر از بی‌رنگ و کدرشدن پارچه‌های سفید و روشن جلوگیری می‌کند و درخشندگی خاصی به الیاف پارچه می‌دهد. نسبت به پودرهای مخصوص لباس‌های رنگی، این پودر کمتر در بازار پیدا می‌شود.

۳- پودر لباس کودک

پودر شوینده مخصوص لباس‌های کودک که نه تنها به‌خوبی لکه‌های فراوان لباس‌ کودک را از بین می‌برد، با پوست لطیف کودکان ملایم و مهربان است.

وزن انواع پودر ماشین لباسشویی فله ای

خرید و فروش پودر لباسشویی در کشور

بازار خرید و فروش پودر لباسشویی در کشور بسیار داغ و پر رونق است. بازار پودر لباسشویی مملو از انواع مارک ها و برند های تولید کننده پودر لباسشویی و مواد شوینده می‌باشد. پودر لباسشویی اکتیوکس، پودر لباسشویی فله‌ای جهت صادرات و سایر برند ها که همگی در طرح و بسته بندی دارای تنوع چشم گیری می‌باشند.

کارخانجات تولید پودر لباسشویی تنها به ساخت انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی بسنده نمی‌کنند. این کارخانه ها سالانه مقادیر بسیار زیادی از انواع مواد شوینده و بهداشتی را تولید و روانه بازار می‌کنند. موادی از قبیل انواع مایع دستشویی، انواع مایع ظرف شویی، انواع شامپو ها، انواع صابون های شست و شو و … که هر کدام از این ها، نقش بسزایی در حفظ سلامت و بهداشت انسان ها دارند. همانطور که شاهدیم، این محصولات در بازار جزو پر فروش ترین محصولات نیز محسوب می‌شوند.

این کارخانه ها در ایران محصولاتی تولید می‌کنند که در همه جای جهان طرفدار داشته و محبوب می‌باشد، ولی با وجود این همه محصولات متنوع و پرفروش در زمینه لوازم شست و شو پودر های ماشین لباسشویی خریداران و متقاضیان بیشتری دارد، زیرا شست و شو لباس ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در روز هایی که ویروس هایی همچون آنفولانزا و کرونا در کشور وجود دارند شست و شوی لباس و ماسک به جهت ضد عفونی کردن بسیار پر اهمیت می‌باشد. به همین سبب یکی از ویژگی های پودر ماشین لباسشویی که بسیار مهم است کیفیت آن محصول می‌باشد هرچه کیفیت بیشتر باشد حتما ضدعفونی بهتری انجام می‌شود و در نتیجه از بیماری ها دور می‌مانیم و همیشه پاکیزه می‌باشیم.

فروش فله‌ای پودر لباسوشویی در کشور

فروش فله‌ای پودر لباسشویی در کشور از طریق مراکز پخش عمده انجام می‌گیرد. در این مراکز انواع پودر لباسشویی به صورت جعبه‌ای و فله‌ای با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار به مشتریان عرضه می‌شود. شما خریداران محترم اگر قصد خرید یک پودر لباسشویی به عنوان مثال، قصد خرید پودر لباسشویی تندیس را دارید بهتر است به این مراکز مراجعه کنید چرا که قیمت پودر لباسشویی تندیس در مراکز پخش عمده، کمتر و به صرفه تر از قیمت آن در فروشگاه ها و سایر مراکز می‌باشد.

پودر لباسشویی فله‌ای از نظر قیمت بسیار به صرفه تر از محصولات بسته بندی شده است. به همین دلیل نیز بسیاری از مردم از آن استقبال کرده‌اند. فروش فله‌ای پودر لباسشویی درجه یک توسط تولید کنندگان و شرکت های پخش با قیمت و شرایط فروش متفاوتی در حال انجام است و گاهی اوقات اختلاف قیمت محصولات بسیار زیاد است.

باید گفت اینگونه مراکز همیشه محصولاتی عرضه می‌کنند که کاملا استاندارد و با کیفیت می‌باشد و رنگ لباس ها را حفظ کرده و تار و پود لباس را سالم نگه می‌دارد و هیچ حساسیتی با پوست ایجاد نمی‌کند و از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردارند.

خرید و فروش پودر لباسشویی در کشور

کارخانجات تولید کننده پودر لباسشویی فله‌ای

کارخانجات و شرکت های تولید کننده پودر لباسشویی، انواع پودر های لباسشویی را هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله‌ای تولید می‌کنند و آن ها را روانه بازار می‌کنند.
یکی از کارخانجات تولید کننده پودر لباسشویی فله‌ای، کارخانه تولید پودر لباسشویی در یزد می‌باشد که سالانه انواع پودر های لباسشویی را هم برای فروش به صورت بسته بندی و هم برای فروش به صورت فله‌ای تولید و به بازار عرضه می‌کند.

در ایران علاوه بر استان یزد شهر های دیگری در ایران هستند که کارخانه تولید پودر ماشین لباسشویی دارند و مشغول به عرضه آنها به صورت فله‌ای هستند.
این کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی موظف هستند که پودر هایی مطابق با استاندارد های روز دنیا و نیاز بشر تولید کنند، و باید خاطر نشان شد که تمامی این کارخانه ها که در ایران وجود دارند محصولاتشان از کیفیت بالایی برخوردار است و نیاز ما را به سادگی می‌تواند بر طرف کند.

همچینین بودجه این محصولات نسبت به محصولات خارجی که از کیفیت پایینی نیز برخوردار هستند و قیمت بالایی دارند، ارزان قیمت بوده و مطابق بودجه ما می‌باشد.

پودر ماشین لباسشویی چگونه تولید می‌شود؟

تولید پودر ماشین لباسشویی با روش های زیادی قابل انجام می‌باشد و با پیروی از هر کدام از این دستور العمل ها می‌توان به پودر دست یافت. همچنین باید خاطر نشان شد که اگر کیفیت مواد اولیه محصول بسیار بالا باشد و اینکه دستورالعمل به درستی اجرا و انجام شود منجر به تولید یک پودر با کیفیت و خوش بو می‌شود و ما سه تا از این روش های تولید پودر ماشین لباسشویی را به شما می‌گوییم.

در صنعت پودر شوینده به سه روش تولید می‌شود که به ترتیب سودآوری عبارتند از:

۱- روش خشک کن پاششی SPRAY DRYER که در مقاله حاضر به شرح کامل آن خواهیم پرداخت. این روش نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالایی دارد و سودآوری آن نسبت به سایر روش ها بیشتر می‌باشد. محصول این روش به عنوان پودر سبک شناخته می‌شود.

۲- روش خشک کن دوار ROTARY DRYER محصول این روش اغلب پودر سنگین می‌باشد. هزینه های سرمایه گذاری در این روش کمتر از SPRAY DRYER بوده و هزینه های سربار تولید آن نیز کمتر می‌باشد اما محدودیت حجم تولید وجود دارد و محصول پودر سنگین است.
هرچند اخیراٌ کارشناسان شرکت فنی مهندسی کیمیا صنعت آتامان توانسته‌اند محصولات با دانسیته بسیار نزدیک به پودر سبک را نیز در این روش تولید نمایند.

۳- روش MIXING که سرمایه گذاری بسیار پایینی داشته و با میکس نمودن مواد اولیه پودری اقدام به تولید پودر می‌شود. حاشیه سود این روش از دیگر روش ها کمتر بوده اما با توجه به میزان پایین سرمایه گذاری اولیه، سود آن قابل توجه می‌باشد.

کارخانجات تولید کننده پودر لباسشویی فله ای

فروش و صادرات با کیفیت ترین پودر لباسشویی فله ای

صادرات پودر لباسشویی به صورت فله ای و با کیفیت بالا به دیگر کشورهای جهان نیز انجام می‌شود و مردم بسیاری از کشورها از کیفیت بی نظیری که در این پودرها وجود دارد برخوردار می‌شوند. همانطور که گفتیم از پودر لباسشویی فله‌ای بسیار استفاده می‌شود و طرفداران محفوظ به خود را دارد و در برخی مشاغل لازم می‌باشد. به همین منظور فروشندگان زیادی در این زمینه مشغول هستند. بسیاری از آنها سعی می‌کنند فروش عمده پودر لباسشویی با ارزان ترین قیمت را داشته باشند. مجموعه آراد واش یکی از همین مراکز است که به عنوان مرجع فروش پودر لباسشویی فله ای ، بسته بندی و سایر انواع شوینده ها این محصولات را با استانداردهای معتبر بهداشتی و استفاده از پرسنل متخصص خود تهیه نموده و به دست مصرف کنندگان مختلف کشور اعم از موسسات ، بیمارستان ها ، مراکز شستشو و … میرساند لذا اگر شما هم قصد سفارش این محصول را دارید میتوانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد واش ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از قیمت بهترین پودر لبلاسشویی فله ای، بسته بندی و … اطلاع یافته و پس از انتخاب کالای مورد نظر خود آن را خریداری نمایید.

برخی از سایت ها به صورت آنلاین مشغول به فروش عمده این محصول می‌باشند همانند همین سایت که دارای محصولاتی با کیفیت و به صورت عمده می‌باشد شما نیز می‌توانید از این سایت خرید نمایید تا در کمترین وقت ممکن به دستتان برسد.

فروش و صادرات با کیفیت ترین پودر لباسشویی فله ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *