تامین کننده بهترین نوع پودر لباسشویی کارتونی

پودر لباسشویی از انواع مواد شوینده موجود در بازار می باشد که خاصیت لکه بری و چربی زدایی دارد. برای زدودن لکه و چربی از روی لباس ها، از آن استفاده می شود. مواد شوینده لباس در دو نوع پودری و مایع در بازار موجود می باشد و بصورت تکی و فله ای به بازار عرضه می شوند. مشتریان پودر لباسشویی برای خرید این محصول با کیفیت بالا و ارزان بهتر است به تامین کننده بهترین نوع پودر لباسشویی کارتونی در بازار مراجعه کنند و محصول مورد نیاز خود را از تامین کنندگان معتبر پودر لباسشویی کارتونی تهیه نمایند.

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات پودر لباسشویی

کشور ایران از تولید کنندگان مشهور و بنام انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی در خاورمیانه می باشد که میزان قابل توجهی از تولیدات مرغوب و با کیفیت خود را نیز به کشورهای خارجی صادر می کند. کشورهای وارد کننده انواع پودر لباسشویی ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات تولیدی کشورمان استقبال خوبی از این محصولات شوینده ایرانی دارند.

اما میزان صادرات پودر لباسشویی متناسب با ظرفیت و توانایی بالای کارخانه های کشور ایران نمی باشد و باید با اندیشیدن تمهیداتی میزان تولید و صادرات این محصولات را افزایش داد. در ادامه مطلب به بیان راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات پودر لباسشویی خواهیم پرداخت. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

بسته بندی با کیفیت و مرغوب انواع پودر لباسشویی در جذب مشتری خارجی و افزایش صادرات این نوع شوینده بسیار مهم و تاثیرگزار می باشد، زیرا از آسیب دیدن کالا و پارگی آن تا زمان رسیدن به مقصد جلوگیری می کند. همچنین سبب می شود محصول سالم به مقصد برسد. این موضوع نشان دهنده اهمیتی است که تولید کننده برای تولیدات خود قائل است.

برداشتن موانع تولید از سر راه تولید کنندگان پودر لباسشویی و وارد کردن به موقع مواد اولیه تولید از دیگر عوامل تاثیر گزار بر افزایش تولید این پودر شوینده و به دنبال آن افزایش صادرات این محصول می باشد. صدور به موقع و سهل مجوز صادراتی برای صادر کننده و کم کردن هزینه های گمرگی برای صادر کنندگان پودر لباسشویی از سوی دولت نیز سبب افزایش صادرات محصول به کشورهای خارجی و افزایش سود حاصل از صادرات می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، کیفیت بالای شوینده های تولیدی کشورمان نیز تاثیر مستقیمی بر استقبال وارد کنندگان خارجی از خرید این محصولات دارد. بو و رایحه خوشایند پودر لباسشویی که باعث القا و ایجاد حس پاکیزگی در مصرف کننده می شود، قابلیت استفاده از پودر برای شستن انواع لباس ها با جنس و رنگ های مختلف، قدرت لکه بری بالا و چربی زدایی و پاک کنندگی فراوان نیز از دیگر عوامل تاثیر گزار بر استقبال وارد کننده خارجی از پودر لباسشویی و بالطبع بالا رفتن میزان صادرات این محصول می باشد.

پودرهای لباسشویی حاوی آنزیم های جدید، موثر و کارامد برای لکه بری که قابلیت بالای حل شدن در دمای سرد و گرم را داشته و نیز به بافت لباس آسیب نمی زنند جزو محصولاتی هستند که مورد استقبال خریداران خارجی قرار می گیرند. بطور کلی آسان کردن مراحل صادرات برای صادر کننده و تولید پودر لباسشویی با کیفیت و مرغوب توسط تولید کننده سبب جذب مشتری خارجی و افزایش سود حاصل از صادرات پودر ماشین لباسشویی خواهد شد.

آشنایی با مراحل تولید پودر لباسشویی

در مطلب زیر قصد داریم شما را با مراحل تولید پودر لباسشویی آشنا نماییم. دعوت می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید‌. دو کراچر برای تولید پودر لباسشویی وجود دارد، کراچر اول وظیفه ی ترکیب مواد را با هم داشته و در کراچر دوم که بزرگتر از کراچر اول است، دمای بالا سبب ترکیب بیشتر و بهتر مواد اولیه پودر لباسشویی می شود. در کراچر اول و در مرحله نخست آب و سپس ماده سود به ترکیب اضافه شده و در مرحله آخر نیز اسید به مواد افزوده می شود.

قبل از اضافه شدن ماده سیلیکات باید ترکیب تولید شده خنثی شود، بعد از خنثی شدن ترکیب می توان ماده سیلیکات و جامدات دیگر را نیز اضافه کرد. همچنین قبل از منتقل شدن خمیر از کراچر اول به کراچر دوم، محصول به دست آمده از فیلتر رد شده تا آماده ی وارد شدن به کراچر دوم شود. لازم به ذکر است که ورودی کراچر دوم دارای دمای ۳۷۰ درجه می باشد. این دما توسط یک مشعل تولید می شود.

خمیر به دست آمده در کراچر اول از داخل این پمپ با دمای بسیار بالا رد شده و وارد برج می شود. پس از انتقال خمیر به بالای برج، محصول توسط دستگاه های مخصوص به قسمت پایین اسپری شده و در پایین و انتهای برج به صورت پودر شده در می آید. لازم به ذکر است دمای قسمت خروجی برج نیز معادل ۱۱٠ درجه سانتی‌گراد می باشد. پودرهای تولید شده پس از سرازیر شدن بر روی نوار، بر روی یک الگ قرار داده می شوند و در این مکان به پودرهای تولید شده ماده کوگرانول اضافه می کنند. سپس در این قسمت از دستگاه مواد با اندازه درشت را که نتوانسته اند از سوراخ های الگ عبور کنند، جدا کرده و به قسمت ریکاوری انتقال می دهند.

مرحله آخر تولید پودر لباسشویی، فرستادن پودرهای تولیدی به مخازن بالایی جهت اضافه شدن اسانس است که مرحله آخر تولید پودر لباسشویی می باشد. سپس پودرهای تولید شده بسته بندی شده و در وزن های متفاوت به بازار مصرف عرضه می شوند.

ترکیبات موجود در پودر لباسشویی

پودر های لباسشویی موجود در بازار کشورمان معمولا از مواد متنوعی تشکیل و ساخته می شوند که اصلی ترین آنها آنزیم ها، سورفاکتانت ها، سفید کننده ها، پلیمرها و سازنده ها می باشند‌. ترکیب این مواد با هم نیز سبب از بین رفتن انواع لکه، چریی و آلودگی از روی لباس می شود و کمک بزرگی به تمیز و بهداشتی شدن لباس ها می کند. در ادامه مطلب به برخی از مهم ترین ترکیبات موجود در پودرهای لباسشویی خواهیم پرداخت.

سورفکتانت ها: از مهمترین ماده پاک کننده لکه ها می باشد. این ماده سبب از بین رفتن چربی روی پارچه می شود و در از بین آنها نقش بسزایی دارد. همچنین لکه های باقی مانده غذا بر روی لباس ها را نیز به خوبی پاک می کنند.

آنزیم ها: نوعی پروتئین هستند که عملکرد عالی و بسیار مناسب برای از بین بردن لک، چربی و و باقیمانده مواد غذایی از روی لباس ها دارند.

لازم به ذکر است انواع مختلف آنزیم ها مخصوص رفع یک نوع لکه خاص می باشد. به همین سبب در ترکیب انواع پودر لباسشویی از آنزیم هایی با فرمالسیون متفاوت استفاده می شود.

سفید کننده ها: این ترکیب در انواع پودر های لباس شویی موجود می باشد. سبب روشن تر شدن لباس ها شده و لکه هایی با رنگ های مختلف را از بین می برد.

عطر: پودرهای لباسشویی همچنین حاوی مواد عطری هستند و سبب به وجود آمدن بوی خوشایند در لباس ها می شوند و حس پاکیزگی را به افراد القا می کنند.

مواد درخشان کننده: مواد درخشان کننده موجود در پودرهای لباسشویی سبب درخشندگی پارچه ها شده و به درخشش لباس ها کمک شایانی می کنند.

بافرها: موادی هستند که سبب حفظ تعادل اسیدهای موجود در آب می شوند.

برترین تولیدکننده های پودر لباسشویی در کشور

امروزه شرکت ها و کارخانه های زیادی در کشورمان به تولید پودر لباسشویی مشغول هستند، محصولات تولیدی هر کدام از این برندها و مارک ها از لحاظ کیفیت، بسته بندی، مرغوبیت، مواد اولیه مورد استفاده، قیمت و… تفاوتهای زیادی باهم دارند. هرکدام از این برندها معتقدند برترین تولید کنتده پودر لباسشویی در کشور می باشند.

اما نکته مهم برای انتخاب برترین تولید کننده پودر لباسشویی، کیفیت پودر و میزان رضایت بالای خریداران از محصول می باشد. اما برای اینکه شرکت و کارخانه ای برترین تولید کننده پودر لباسشویی در کشور باشد و محصولاتش مورد رضایت و پسند مصرف کنتدگان قرار گیرد، باید محصولات تولیدی خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و خط تولید و تکنولوژی روز دنیا تولید کند.

در ادامه مطلب به بیان ویژگی های محصولات تولیدی برترین تولید کننده پودر لباسشویی خواهیم پرداخت. از شما دعوت می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید. برترین تولید کننده پودر لباسشویی در کشورمان باید محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های برتر دنیا و فناوری روز تولید کنند. استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته در تولید انواع کالا من جمله پودر لباسشویی، سبب بالا رفتن کیفیت و مرغوبیت محصول شده و رضایت بالای مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت.

برترین تولید کننده پودر لباسشویی، خود را ملزم به استفاده از مواد غیر سمی و درجه یک در تولید پودر لباسشویی می کند. زیرا لباس های شسته شده با این شوینده به طور مستقیم با پوست افراد در ارتباط می باشد. استفاده از مواد درجه یک، مرغوب و ضد حساسیت در تولید پودر سبب حفظ سلامت پوست مصرف کنندگان خواهد شد. تولید کنندگان درجه یک پودر لباسشویی از مواد قابل بازیافت و طبیعی در بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند. به این صورت سبب حفظ طبیعت و جلوگیری از آسیب به آن می شوند.

این تولید کنندگان توجه زیادی به کارایی محصول تولیدی خود از جمله لکه بری، چربی زدایی بالا، نرم کنندگی خوب، ضد حساسیت بودن، پیشگیری از چرک مردگی لباس ها، رایحه خوش محصول، قابلیت حل شدن پودر در دمای سرد و گرم، درخشنده کردن و سفید کنندگی لباس ها، حفظ بافت و کیفیت لباس ها و … دارند. با رعایت این نکات علاوه بر بالا بردن میزان فروش محصولاتشان رضایت خریداران را هم جلب خواهند کرد.

سفارش عمده پودر لباسشویی کارتونی باکیفیت

پودرهای لباسشویی در انواع مختلف دستی و ماشینی جزو پر مصرف ترین مواد بهداشتی و شوینده در بین آحاد مردم می باشد. قسمتی از هزینه های مصرفی خانواده در طول سال به خرید این شوینده پرمصرف و پرکاربرد اختصاص داده می شود. مصرف کنندگان برای اینکه بتوانند پودر لباسشویی را به قیمت پایینی خریداری کنند باید آن را از مراکز فروش عمده معتبر تهیه نمایند.

سفارش عمده پودر لباسشویی با کیفیت از مراکز فروش عمده این محصول، موجب می شود مشتریان هزینه کمتری را برای خرید محصول مورد نظر خود پرداخت کنند و با صرف کمترین هزینه پودر لباسشویی با کیفیت و درجه یک را خریداری نمایند. در سفارشات عمده حضوری و یا اینترنتی پودر لباسشویی، فروشندگان تخفیفات خوبی را برای خریداران قائل می شوند. در نتیجه محصول مورد نظر خریداران را با کمترین قیمت به دست آنها می رسانند.

به همین جهت سفارش عمده پودر لباسشویی راهکار خوبی برای صرفه جویی در هزینه های مصرف کنندگان این محصول است و نیز سبب صرفه جویی در وقت آنها می شود. همچنین سفارش عمده، مشتریان را از مراجعه مکرر به فروشگاه های سطح شهر بی نیاز می کند.

قیمت ویژه پودر لباسشویی کارتونی در فروشگاه های معتبر

امروزه به علت گستردگی استفاده از ماشین لباسشویی در منازل، خرید و استفاده از پودرهای لباسشویی نیز رواج زیادی یافته و قسمتی بزرگی از سبد هزینه بهداشتی خانوار های ایرانی، به این محصول اختصاص یافته است. خریداری این محصول از فروشگاه های بزرگ و معتبر سطح شهر که پودر لباسشویی را به صورت عمده و به طور مستقیم از کارخانه و تولید کننده خریداری می کنند، بهترین راه برای تهیه پودر لباسشویی با قیمت ویژه و ارزان می باشد.

صاحبان فروشگاه های معتبر با مراجعه مستقیم به کارخانه های تولید پودر لباسشویی کارتونی، این محصول را به طور بی واسطه از تولید کننده خریداری می کنند. به همین سبب نقش واسطه ها و دلالان را از فرایند خرید و فروش این محصول حذف می کنند. با حذف نقش واسطه و دلال از این چرخه، محصول را به قیمت پایینتری به دست مصرف کننده می رسانند. لذا پیشنهاد می شود مشتریان برای خرید این محصول به فروشگاه های معتبر فروش پودر لباسشویی به قیمت ویژه مراجعه نمایند و از خرید پودر لباسشویی مرغوب با قیمت مناسب و ارزان نهایت رضایت را کسب نمایند.

خرید انواع پودر لباسشویی کارتونی با تخفیف ویژه

خرید انواع پودر لباسشویی کارتونی با تخفیف ویژه کارخانه های معروف و معتبر تولید پودر لباسشویی در کشورمان محصولات متنوع تولید شده در کارخانه های خود را به صورت تکی و کارتونی به بازار عرضه می کنند. لازم به ذکر است خریداری پودر لباسشویی دستی یا ماشینی به صورت کارتونی کاملا به نفع خریدار است، زیرا خرید انواع کالا من جمله پودر لباسشویی در تعداد بالا، مشمول تخفیفات زیادی از سوی فروشندگان می شود.

از این رو خرید محصول با تعداد بالا برای خریدار صرفه اقتصادی زیادی دارد و نیز سبب صرفه جویی در هزینه های مشتریان پود لباسشویی می شود لذا بهترین راه برای خرید پودر لباسشویی کارتونی با قیمت ارزان، مراجعه مشتریان به مراکز خرید انواع پودر لباسشویی کارتونی با تخفیف ویژه می باشد، زیرا این مراکز محصول مرغوب و درجه را با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *