صادرات پودر لباسشویی بصورت فله ای به کشور های مجاور

پودر لباسشویی یکی از دیگر از مواد شوینده است که به شدت مورد استفاده افراد قرار می گیرد. پودر ماشین لباسشویی جزو محصولات پرفروش شوینده است و بسته به نوع آن شما عزیزان می توانید این ماده شوینده را به صورت فله و یا انواع بسته بندی تهیه نمایید. همچنین شرکتهایی هستند که پودر لباسشویی فله ای و یا بسته بندی را از ایران به کشورهای مجاور صادر می کنند.

صادرات پودر لباسشویی بصورت فله ای به کشور های مجاور

بررسی میزان صادرات پودر لباسشویی در سال گذشته

بررسی میزان صادرات پودر لباسشویی در سال گذشته همانطور که گفته شد پودرهای لباسشویی یکی از عالیترین شوینده هایی هستند که لباس های کثیف را شستشو و تمیز می کنند و از طرفداران فراوانی نیز برخوردار هستند. حال میخواهیم درباره صادرات این محصول پرطرفدار به کشورهای همسایه در سال گذشته صحبت کنیم.

اگر شما جزو اشخاصی هستید که علاقمند هستید که به حوزه صادرات محصولات شوینده اعم از پودر لباسشویی وارد شوید اول باید به اطلاعات خودتان در زمینه صادرات و قوانین مربوط به آن را بالا ببرید تا بلد از ورود به صحنه کار دچار ضرر و زیان نشوید و بتوانید درآمد ارزی بالایی را برای خود کسب کنید.

درواقع لازم به ذکر است که میزان تولید انواع مواد شوینده و بهداشتی از جمله پودر لباسشویی در ایران بسیار بیشتر از مورد نیاز مصرف داخلی است و همین موضوع باعث شده که زمینه صادرات این محصول به کشورهای همسایه فراهم شود.

همانطور که می دانید با شیوع و ورود بیماری کرونا و با توجه به اینکه هرگونه صادرات مواد شوینده ممنوع شد، اما بعد از گذشت چندین ماه متوالی از این وضعیت و با افزایش تولید بیش از حد و همچنین تقاضای فراوان، ایران دوباره شروع به صادرات این مواد به کشور های همجوار خود نمود.

ایران به کشورهای عراق، افغانستان، چین، پاکستان و هند بیشترین میزان صادرات پودر لباسشویی را در سال گذشته داشته است. ببرسی هایی که در این زمینه انجام شده این است که بازارهای چین بیشتر درخواست و ظرفیت را برای صادرات این ماده شوینده دارد.

اکثرا بازارهایی که ایران را برای صادرات پودر لباسشویی دستی و ماشینی به صورت بهترین بسته بندی و یا فله می طلبند عراق، عمان، ترکمنستان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهایی هستند که همسایه ایران هستند.

ویژگی بهترین پودر لباسشویی موجود در بازار

یکی از بهترین و عالی ترین ویژگی هایی که یک پودر لباسشویی چه دستی و چه ماشینی باید داشته باشد این است که قدرت لکه بری و پاک کنندگی آن باید به مقداری باشد که نظر مصرف کننده را جلب نماید و حال اینکه باید کنترل شده باشد.

بدین معنا که به راحتی بتواند هر گونه لکه اعم از چربی تا لکه های شیرین و چسبنده را به راحتی و بدون این که به لباس آسیبی برساند، از بین ببرد. از این سبب شرکت های معروف وبرندهای عالی هستند که این نظر را برای مصرف کننده چه داخلی و چه خارجی تامین می کنند.

از خصوصیات دیگری که برا انتخاب بهترین پودر لباسشویی نام برد عدم تاثیرگذاری بر روی رنگ لباس است. اگر پودری که برای شستن لباس ها از آن استفاده می کنید کیفیت مناسب را نداشته باشد، در لباس های رنگی به صورتی که یا باعث از بین رفتن ترکیب هارمونی رنگ ها می شود و یا رنگ آن ها را کمرنگ می کند، اختلال رنگ ایجاد می کند و همچنین در لباس های سفید باعث می شود که رنگ آن ها کدر شود و مثل اول نباشد.

همچنین سومین موردی که می توانیم برای ویژگی های خوب یک پودر لباسشویی مورد بررسی قرار دهیم، ویژگی کف کنترل شده آن هاست. کف کنترل شده بدین معناست که اگر پودر لباسشویی مورد استفاده شده از حد ممکن کمتر کف کند، خاصیت پاک کنندگی آن ضعیف می باشد و همچنین اگر کف بسیار بالا هم تولید کند باعث می شود که کف روی لباس ها بماند و ایجاد لکه بعد از شستشو و موارد دیگر از عوارض آن است. در واقع متعادل بودن میزان کف در پودر لباسشویی ملاک بسیار مهمی برای نشان دادن پاک کنندگی فوق العاده بالا و خوب و با ویفیت بودن پودر است.

عموما مصرف کنندگان پودرهای لباسشویی از هر قشری در جامعه هستند که همیشه دنبال پودرهایی هستند که هم مقرون به صرفه باشند و هم از لحاظ کیفی و کمی بتوانند جلب توجه نمایند. بدین منظور که هنگام شستشو به قدر با کیفیت باشند که هم شستشوی خوب و بهینه ای را با آن انجام بدهند و هم به پوست دست آن ها آسیب وارد نکند. در واقع پودر لباسشویی که همراه قیمت مناسب، کیفیتی عالی داشته باشد جایگاه خوبی در سبد خرید خانواده پیدا می کند.

راهنمای انتخاب بهترین پودر لباسشویی

راهنمای انتخاب بهترین پودر لباسشویی هنگامی که در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها به دنبال پودر لباسشویی می گردیم اولین و مهم ترین سوالی که ذهن هر مشتری را به خود مشغول می کند این است که چه پودر لباسشویی بخرم که خوب باشد. حال می خواهیم با توضیحی مختصر شما را در انتخاب یک پودر لباسشویی خوب و با کیفیت راهنمایی و کمک نماییم.

برای این منظور در درجه اول باید انواع پودر لباسشویی را شناخته و بعد با توجه به جنس و رنگ لباس پودر مناسب را انتخاب نمایید. همانطور که گفته پودرهای لباسشویی توسط شرکت های مخالف و با برندهای مختلفی تولید می شوند.

محصولات هر شرکت و هر برند از نظر ساختار شیمیایی، آنزیم دار یا بدون آنزیم بودن، قدرت پاک کنندگی و لکه بری و رایحه و بوی مطبوع متفاوت هستند. اگر می خواهید پودر لباسشویی خوب و مناسبی را انتخاب نمایید باید به مواردی اعم از اینکه به این نکته توجه کنید که آسیبی اولا به الیاف و رنگ پارچه و همچنین در نهایت به محفظه شوینده لباس وارد نکند.

پودرهای شوینده از نظر کاربردی به چند دسته تقسیم می شوند. پودر لباسشویی که مخصوص لباس های رنگی شما باشد. پودرهایی هستند که ساختار شیمیایی و قدرت لکه بری ان ها طوری ایجاد شده که همچنان که لباس را تمیز و عاری از هرگونه لکه می کند، آسیبی هم به رنگ پارچه وارد نساخته و درخشندگی اش حفظ می شود.

به این نکه توجه کنید که برای شستشوی لباس های رنگی ترجیحا از پودرهای مخصوص خودشان استفاده کنید وگرنه پودرهایی که قابلیت لکه بری و تمیزکنندگی بالاتری داشته باشند به لباس های رنگی آسیب وارد می کنند و یا اگر قدرت پاک کنندگی ضعیف تر داشته باشند لباس را آنطور که باید تمیز نمی کنند.

دسته دوم پودرهایی هستند که مخصوص لباس های سفید هستند. این مواد دارای قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالایی هستند و رنگ سفید پارچه را ثابت و درخشندگی آن را حفظ می نمایند. لازم به ذکر است که اگر برای شستشوی لباس های سفید از پودر مخصوص آن ها استفاده نشود، به مرور رنگ آن کدر شده و حالت چرک مرده پیدا می کند و یا رنگش رو به زردی می رود. این پودرها در ایران با حک شده اسم ” مخصوص لباس های سفید ” روی بسته بندی آن ها مشخص شده است.

و در نهایت پودرهای لباسشویی مخصوص لباس کودکان و نوزادان است که در دسته آخر قرار گرفته است. این شوینده ها قاعدتا بدون بو و هرگونه آنزیم هستند و طوری طراحی شده اند که آسیبی به پوست ظریف و آسیب پذیر آن ها وارد نسازد. این ماده شوینده در عین حال که لباس فرزند شما را از هرگونه باکتری پاک می کند از پوست او نیز محافظت می نماید. این پودر نیز با حک شدن واژه ” ویژه کودکان ” از سایر پودرها متمایز کشته است.

دلایل موثر در افت قیمت پودر لباسشویی

همانطور که می دانید انواع پودرهای لباسشویی یکی از اقلام بسیار مهم و پرکاربرد در زندگی روزمره هستند که با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری هر روز با کیفیت تر از قبل شده اند. در حال حاضر این پودرها با انواع و اقسام نام و برند و در شرکت های مختلف قابل عرضه هستند. حال می خواهیم بدانیم که چه عواملی در قیمت و یا افت قیمت آن ها تاثیرگذار است.

از عوامل موثر تاثیرگذار در قیمت پودرهای دستی و یا ماشینی لباسشویی از برند های مختلف می توانیم به مهم ترین عوامل زیر اشاره نماییم. اولین عامل میزان لکه بری پودر است. دومین عامل تاثیرگذار قابلیت فعال بودن و کارایی پودر در آب سرد است. نوع رایحه، نوع پودر که دستی است یا ماشینی، میزان و مقدار چربی زدایی آن ها، با توجه به اینکه تا چه میزانی از پارچه محافظت می کند و یا آسیبی به پارچه وارد نسازد، وزن محصول که اگر بسته بندی فله باشد چند کیلویی است و در نهایت این که تا چه حد رنگ و درخشندگی پارچه را حفظ می کند، همگی از عوامل هستند که روی قیمت پودر لباسشویی تاثیر بسزایی می گذارند.

خرید به صورت فله ای باعث می شود که شما پودر لباسشویی ارزانتری را به دلیل نوع بسته بندی و یا عدم بسته بندی خاص خریداری نمایید.

خرید بی واسطه پودر لباسشویی باکیفیت فله ای

خرید بی واسطه پودر لباسشویی باکیفیت فله ای برای تولید پودرهای لباسشویی فله ای با کیفیت از فرآیند و تکنولوژی پیچیده ای استفاده می شود. مواد شوینده مدرن لباس از اجزا و با فرمول ها و ترکیبات شیمیایی مختلفی تولید می شوند که ترکیبات آن ها توانایی پودر را در پاکسازی پارچه و لباس تعیین می نماید. کارخانجاتی که اقدام به تولید پودر لباسشویی فله می کنند آن ها را در بسته بندی های کیسه ای تولید می نمایند.

مواردی اعم از تعداد آنزیم هایی که در پودر لباسشویی موجود است، نوع بسته بندی آن ها، حجم و مقدار بسته بندی پودر و همچنین مسافتی را که نیاز است تا پودر ارسال شود در قیمت گذاری پودر لباسشویی فله ای تاثیرگذار است. برخی از شرکت ها هستند که با داشتن نیروی کار حرفه ای و تجهیزات مدرن در کارخانه هایشان، توانسته اند که محصولات عالی و بی نظیر را با قیمت مناسب در اختیار استفاده کننده قرار بدهد.

حال بسیاری از کارخانجات و یا شرکت ها هستند که محصولات خود را با قیمت تولید و با کیفیت عالی در معرض فروش می گذارند و شما مصرف کنندگان گرامی می توانید با خرید عمده و بی واسطه و مستقیم از خود شرکت و یا کارخانه، پودر لباسشویی مناسب را با قیمت مقرون به صرفه خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

مرکز عرضه پودر لباسشویی بصورت فله ای

شرکت ها و کارخانه های تولیدی پودرهای لباسشویی فله ای کشور محصولاتشان را به بازار فروش عرضه می دارند تا شما مصرف کننده گرامی بتوانید پودرهای فله ای ایرانی را با قیمت های مناسب از عمده فروشی ها، و پخش محصولات شوینده خریداری نمایید.

پودرهای فله به دلیل پرکاربرد بودن و همچنین قیمت مقرون به صرفه شان از هر نوع برندی مورد پسند مصرف کنندگان و مشتریان گرامی می باشد. برای خرید پودر فله ای درجه یک می توانید از طریق مراجعه به وب سایت ها و نمایندگی های فروش اقدام به خرید نمایید. شما می توانید آن را در بسته بندی های 10 کیلویی، 20 و 40 کیلویی با قیمت اقتصادی و مناسب خرید نمایید.

معمولا خریداران عمده این محصول بیمارستان ها و مراکز درمان و خشکشویی ها هستند که اغلب برای خرید به سایت های معتبر مراجعه و با هزینه ای مناسب اقدام به خرید می نمایند و در نهایت این خود باعث می شود که در وقت و هزینه خود صرفه جویی به عمل آورند. پس یکی از راه های خرید آسان و بی دغدغه پودر لباسشویی مراجعه به سایت های فروش و نمایندگی ها است که شما محصول درجه یک را با قیمتی عالی خریداری می نمایید.

با توجه به مزایایی که خرید اینترنتی دارد اعم از ارسال کالا در محل مورد نظر مشتری، ارائه برند های مرغوب و هزینه مناسب و غیره، اغلب مشتریان عزیز ترجیح می دهند که خرید خود را از همین طریق انجام بدهند.

قیمت پودر لباسشویی فله ای در فروشگاه های معتبر

قیمت پودر لباسشویی فله ای در فروشگاه های معتبر در حال حاضر با توجه به افزایش برندها و تنوع در کارخانه های تولید پودر لباسشویی فله ای تنوع بالایی در توزیع آن ها ایجاد شده است. در این شرایط موضوع قیمت برای مشتریان عزیز مطرح می شود. عوامل زیا ی وجود دارند که روی نرخ آن ها تاثیر گذاشته و باعث شده قیمت آن ها دائما یکسان نباشد و دائما در حال تغییر باشد.

یکی از آنها فرمول و ترکیبات شیمیایی موجود در آن است که در هنگام تولید نقش تاثیرگذاری در قیمت آن ها دارد. هر چه کیفیت آنها بالاتر برود، قاعدتا قیمتشان نیز افزایش می یابد. مورد بعدی آنزیم های موجود در پودر لباسشویی هستند که قدرت پاک کنندگی آن ها را بدون آسیب زدن به پارچه بالا می رود. نوع پودر که دستی یا ماشینی باشد و هزینه های مختلف تولید اعم از کارگران، دستگاه های تولید، هزینه های گمرکی، حجم پودر و مقدار پودر سفارش شده برای خرید عمده از عواملی هستند که در قیمت آن تاثیرگذار هستند.

حال بسیاری از شرکت ها در فصولی از سال فروش ویژه برای خریداران قرار می دهند. که در این موقعیت شما خریداران گرامی می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *