استعلام قیمت مایع دستشویی نیم لیتری

امروزه تقریباً در هر خانه ای نوعی مایع دستشویی وجود دارد. این محصولات به شکل مایع بسیار غلیظ در انواع رنگها و رایحه ها تولید می شوند. برخی از انواع مایع شستشوی دست در واقع به صورت کف تولید می شوند. فناوری تولید کف توالت فرق می کند. فوم در واقع یک مایع صابون تمیز کننده است که در مخزن با هوا فشرده می شود و وقتی شخصی پمپ را روی ظرف فشار می دهد. خریداران محترم می توانند جهت استعلام قیمت مایع دستشویی پمپی نیم لیتری به سایت ما مراجعه کنند.

استعلام قیمت مایع دستشویی نیم لیتری

همه چیز درباره تولید مایع دستشویی

همه چیز درباره تولید مایع دستشویی اولین نکته مهم در تولید هر محصول استفاده از مواد اولیه با کیفیت است، اگر در تولید خود از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می کنید، نباید انتظار تولید کالای با کیفیت را داشته باشید. اما وقتی مواد اولیه بارها مورد بررسی قرار گرفت، مشاهده شد. کیفیت مواد اولیه فروشندگان غیر قابل اعتماد بسیار پایین است و تولید محصولی با کیفیت را غیر ممکن می کند.

به عنوان مثال یکی از دوستان از کمبود کف و ویسکوزیته مواد شوینده ظرفشویی شکایت کرد و در نتیجه مطالعات مختلف مشخص شد که Texapon به جای N70 ، Texapon پوسیده را خریداری کرده و از آن در تولید استفاده کرده است.

مواد لازم برای انواع مایع دستشویی ۱۰ لیتری به این صورت است که سدیم لوریل اتر سولفات یک ترکیب پاک کننده و کف کننده است و در بیشتر مواد بهداشتی و شوینده مانند مواد شوینده ظرفشویی، شوینده، خمیر دندان، خمیر ریش و شامپوها استفاده می شود.

این یک خمیر شفاف سفید یا زرد با بوی ملایم است و با غلظت های ۳۰٪ و ۷۰٪ در بازار موجود است. به این اختصار SLES نیز گفته می شود. این یک سورفکتانت آنیونی محسوب می شود و از خانواده سولفاتهای آلکیل اتر است و از ترکیب الکل چرب (به عنوان مثال روغن نارگیل) با اکسید اتیلن و به دنبال آن سولفوناسیون بدست می آید. البته، مصرف زیاد و تجمع بیش از حد روی پوست بدن خطراتی مانند التهاب و اگزما و خشکی پوست را به همراه دارد.

بیش از ۷۰٪ محصول شما آب است. به همین دلیل، آب با کیفیت یکی از مهمترین ارکان تولید مواد شوینده با کیفیت است. سختی آب یکی از دلایل اصلی بسیاری از مشکلات تولید است. یکی از جدی ترین این مشکلات واکنش مواد محلول در آب با مواد شوینده است. نمک های موجود در آب با ترکیبات شوینده ترکیب می شوند و مواد نامحلول و انعقادی تشکیل می دهند که کیفیت محصول را کاهش می دهند و همچنین کف و قدرت پاک کنندگی را کاهش می دهند.

در این حالت، محصول شما فوراً یا با گذشت زمان دو فازی می شود و مقداری نمک نامحلول به صورت پس مانده تشکیل می شود. متداول ترین و اصلی ترین نمکی که این مشکل را ایجاد می کند کلسیم، منیزیم و آهن است که به وفور در آب شهری و آب چاه وجود دارد. به مجموع این سه ترکیب سختی آب گفته می شود و این نیز دلیل اصلی تجمع آب است.

شوینده ها با از بین بردن سختی آب یعنی از بین بردن کلسیم، منیزیم و آهن قدرت تمیز کنندگی بیشتری دارند و باعث صرفه جویی در مصرف مواد اولیه می شوند. علاوه بر این ، کلر رایگان موجود در آب آشامیدنی تصفیه شده می تواند ظاهر شفاف و دلپذیر محصولات تولید شده توسط مجموعه شما را لکه دار کند و باعث شود محصول غیر استاندارد ظاهر شود.

از طرف دیگر، وجود باکتری و آلودگی میکروبی در آب می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. در طی گندزدایی فرآیند تولید محصول، ممکن است باکتری ها به طور کامل از بین نرفته و وارد بسته بندی نهایی محصولات شما شوند، در این صورت پس از مدت زمان مشخصی عمل کرده و محصول را از بین می برند. بیشتر این محصولات در صنعت مواد شوینده در معرض آلاینده های میکروبی قرار گرفته و ضمن ایجاد گازی که باعث تورم قوطی می شود، بوی بسیار نامطبوعی تولید می کنند.

صادرات انواع مایع دستشویی نیم لیتری

صادرات انواع مایع دستشویی نیم لیتری شرکت ما سالهاست که در زمینه صادرات مایع دستشویی نیم لیتری فعالیت دارد و این محصول را با بسته بندی های مختلف و قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتری می رساند به طوری که توانسته علاوه بر جذب مشتریان داخلی مشتریان خارجی را نیز تشویق به خرید این محصول کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه صادرات انواع مایع دستشویی نیم لیتری می توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *