خرید پودر دستی زیر قیمت بازار

برای خرید پودر دستی می توانید به مراکز خرید و فروش انواع مواد شوینده در بازار مراجعه کنید یا اینکه از فروشگاه های اینترنتی مربوطه خرید خود را به آسانی انجام دهید. کارخانه های تولیدی پودرهای رختشویی را در دو نوع دستی و ماشینی آن تولید می کنند؛ هرکدام از این دونوع ویژگی های خاص خودش را دارد و به سبب همین ویژگی ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند. شما نباید از پودر دستی در هنگام شستن لباس ها با ماشین لباسشویی استفاده کنید چون یکی از ویژگی های پودر دستی این است که کف زیادی می کند و همین باعث می شود که به سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی آسیب جدی وارد شود؛ همچنین خوب است بدانید که استفاده از پودر لباسشویی ماشینی برای دست ها و پوست حساسیت ایجاد می کنند.

خرید پودر دستی زیر قیمت بازار

خرید پودر دستی زیز قیمت بازار در کشور

خرید پودر دستی زیز قیمت بازار در کشورقیمت انواع پودر دستی از جمله قیمت پودر دستی یکتا، پودر دستی آبان و تاید دستی دریا به مواد اولیه ساخت آن و نیز برند تولیدی این پودرها بستگی دارد؛ هرچه مواد شیمیایی به کاربرده شده فرمول پیچیده و قدرتمندی داشته باشند که سبب افزایش قدرت شویندگی پودر دستی شوند نیز قیمت این پودر افزایش خواهد داشت. آنزیم هایی که در این پودر ها به کاربرده می شوند از جمله آنزیم های مهم برون سلولی اند مثل پروتئاز و لیپاز که تولید و استخراج این آنزیم ها کار آسانی نیست و هرچه پودر مربوطه از این انزیم ها غنی تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.
شما عزیزان می توانید خرید پودر دستی را به صورت عمده از نمایندگی های شرکت های تولیدی در شهر خودتان خرید کنید و به این ترتیب قیمتی زیر قیمت بازار بابت خرید آن ها بپردازید.

فروش فله ای پودر دستی

فروش فله ای پودر دستی بعضی از تولیدکنندگان انواع مواد شوینده، پودرهای رختشویی را به صورت فله ای و در مقیاس مقداری بیشتری در کیسه و ظروف بزرگ پلاستیکی بزرگ آماده می کنند تا برای مصارف زیاد به صورت فله ای بفروش برسانند. در خرید فله ای پودر دستی  ارزان قیمت است چرا که دیگر شما بابت بسته بندی های زیبا و شکیل هزینه ی اضافی پرداخت نخواهید کرد. 

تفاوت انواع پودر دستی در چیست؟

تفاوت انواع پودر دستی در چیست؟پودرهای دستی در مواد شیمیایی و فرمول مواد شیمیایی به کاربرده شده در آن ها با هم متفاوتند؛ قدرت پودر رختشویی به این فرمول های شیمیایی مواد و مقدار آنزیم های به کار برده شده در تولید آن ها بستگی دارد و از همین جهات هم با هم متفاوتند. و بدیهی است که تاید دستی ارزان قیمت است که مواد به کاربرده شده در آن ساده و از قدرت بالایی برخوردار نباشند.

کشورهای وارد کننده پودر دستی

کشورهای وارد کننده پودر دستیلیست کشورهایی که پودر دستی را از ایران وارد می کنند به قرار زیر است:

  • ترکمنستان
  • عراق
  • قزاقستان
  • ارمنستان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *