سفارش انواع مایع ظرفشویی صادراتی

مایع ظرفشویی برای شستن انواع سرویس تهیه غذا، قابلمه، کارد، بشقاب و چنگال استفاده می شود که دارای مواد سفید کننده، آنزیم، روغن اکالیپتوس و اسانس می باشد و قادر است سخت ترین چربی ها و مواد غذایی خشک شده و چسبیده شده به ظروف را از بین ببرد.

برای سفارش انواع مایع ظرفشویی صادراتی می توانید روش آنلاین را انتخاب کنید چون دست شما برای انتخاب بهترین محصول باز است و از میان انواع برند ها و حجم های مختلف می توانید بهترین نمونه مایع ظرفشویی را انتخاب کنید.

سفارش انواع مایع ظرفشویی صادراتی

آشنایی با انواع مایع ظرفشویی ایرانی

آشنایی با انواع مایع ظرفشویی ایرانی

انواع مایع ظرفشویی ایرانی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • مایع ظرفشویی گیاهی
  • مایع ظرفشویی دستی
  • مایع ظرفشویی ماشینی
  • مایع ظرفشویی رایحه دار
  • مایع ظرفشویی بدون رایحه

تمام نمونه های بالا قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و قادر هستند آلودگی ها و چربی ها ظروف را از بین ببرند چون در ساخت آن ها از ترکیباتی مانند سورفکتانت های آنیونیک، آمفوتریک و نانیونیک استفاده شده است به همین دلیل ظروف را تمیز و باکتری های آن ها را نابود می کند.

این محصول شوینده غلظت زیادی دارد و این به دلیل ترکیبات سورفکتانت ها، الکترولیت ها و آلکانول آمیده ها می باشد که در آن وجود دارند. دارای مواد پایدار کننده کف یعنی آلکانول آمید ها می باشد و به دلیل این که PH خنثی دارد استفاده از آن باعث خشکی و سوزش دست نمی شود و به هیچ عنوان حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

خوشبو کردن ظروف با مایع ظرفشویی

خوشبو کردن ظروف با مایع ظرفشویی

خوشبو کردن ظروف با مایع ظرفشویی پریل ۴ لیتری به راحتی امکان پذیر می باشد برای این منظور باید به سراغ مایع ظرفشویی رایحه دار و معطر بروید از رایحه های مختلفی برای تولید این محصول شوینده استفاده می شود که می توان به لیمویی، پرتقالی، توت فرنگی و…. اشاره کرد.

وجود رایحه باعث می شود ظروف شما خوش عطر شود به طوری که تا ساعت ها بعد از آبکشی ظروف بوی آن ها را حس می کنید که این می تواند باعث ایجاد احساس خوبی در شما شود.

برای تولید مایع ظرفشویی دستی از ترکیبات مختلفی استفاده می شود که ما برای آشنایی شما عزیزان تیتروار آن ها را شرح داده ایم:

  • سورفاکتانت ها: از ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی دستی می باشد که به آن عامل فعال کننده سطحی هم می گویند که باعث شده سخت ترین چربی های روی ظروف از بین بروند و با کارایی بالا تعلیق ذرات را انجام می دهد.
  • تثبیت کننده ها: شامل نمک ها، الکل ها و هیدروتروپ ها می شوند که این ها موجب شده اند در شرایط مختلف محصول همگن باشد و ویژگی های آن به هیچ عنوان تغییر نکند و مایع ظرفشویی مرغوب حتما باید دارای تثبیت کننده باشد.
  • رایحه ها و افزودنی ها: از افزودنی ها می توان به رنگ مایع ظرفشویی اشاره کرد که باعث شده مشتریان زیادی را جذب کند.
  • نرم کننده ها: شامل روغن ها و مواد مرطوب کننده می باشند تا در هنگام برخورد مایع ظرفشویی با پوست دست ایجاد حساسیت و خشکی نکند.
  • مواد نگهدارنده: این مواد باعث می شوند تا از رشد میکروبی مایع ظرفشویی جلوگیری شود یعنی محصول دچار تغییر رنگ و بو نشود.
  • مواد ضدباکتری: باکتری های ظروف و دست از بین برود که این از نظر سلامتی می تواند بسیار مهم باشد.

بررسی بازار داخلی مایع ظرفشویی صادراتی

بررسی بازار داخلی مایع ظرفشویی صادراتی

بررسی بازار داخلی مایع ظرفشویی پلاتینیوم اوه صادراتی نشان می دهد که کیفیت محصول باعث شده خرید آن بازار داغی داشته باشد علاوه بر این کاربرد های فراوان مایع ظرفشویی هم موجب گردیده بازار داخلی پر رونقی داشته باشد.

به عنوان نمونه شما می توانید لکه های چربی روی لباس خود را با مایع ظرفشویی پاک کنید چون خاصیت چربی زدایی آن بی نظیر است کف و دیوارهای آشپزخانه را می توانید با استفاده از این محصول شوینده تمیز کنید برای درخشان کردن زیورآلات کاربرد دارد.

برای شستن و تمیز کردن مبلمان پاسیو قابل استفاده می باشد با ترکیب مایع ظرفشویی و آب گرم می توانید شانه و برس خود را تمیز نمایید برای ضد عفونی کردن میوه ها استفاده می شود لکه های روی فرش و موکت را از بین می برد لکه های چربی روی کابینت ها و کف پارکینگ را تمیز می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *