سفارش انواع پودر رختشویی 20 کیلویی

سفارش انواع پودر رختشویی 20 کیلویی به صورت آنلاین رواج فراوانی یافته است چون با این روش مشتریان می توانند بدون واسطه و با دست بازتری از میان انواع برندها بهترین برند را تهیه کنند. پودر رختشویی از مواد شوینده پر مصرف می باشد که قادر است ضمن چرک زدایی البسه ها به بافت و رنگ پارچه هم هیچ گونه آسیبی نمی رساند و سفیدی و درخشندگی را تقدیم لباس های شما می کند.

سفارش انواع پودر رختشویی 20 کیلویی

راهنمای عمومی خرید پودر رختشویی

راهنمای عمومی خرید پودر رختشویی

برای خرید پودر رختشویی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • برای خرید پودر رختشویی باید به آنزیم های آن ها توجه کنید چون آنزیم ها نقش مهمی در پاک شدن البسه ها دارند.
  • برای اطمینان از مرغوبیت محصول به سراغ برندهای معتبر بروید.
  • پودری را خریداری کنید که در آب سرد قابلیت حل شدن را داشته باشد.
  • به رایحه آن توجه نمایید.
  • با توجه به نوع لباس های خود پودر های مخصوص آن را تهیه کنید.

پودر رختشویی شامل پودر ماشینی و پودر دستی می شود نمونه اول کف کمی دارد که این باعث می شود کف نتواند داخل قسمت های الکتریکی و الکترونیکی ماشین نفوذ پیدا کند ولی نمونه دوم کف فراوانی دارد و این به دلیل ترکیبات متفاوت آن ها می باشد. پودر دستی چون با پوست دست ارتباط مستقیمی دارد از موادی تشکیل شده که هیچ گونه ضرری برای پوست ندارند ولی پودر ماشینی اگر با پوست دست تماس پیدا کند باعث خشکی و حساسیت روی پوست می شود.

پودر های ماشینی ضد خوردگی هستند و هیچ گونه آسیبی به ماشین لباسشویی وارد نمی کنند هر دو پودر یعنی دستی و ماشینی قدرت پاک کنندگی و سفید کنندگی عالی دارند و به راحتی در آب های سرد و گرم حل می شوند و بعد از شستن لباس ها به وسیله آن ها می توانید درخشندگی را تقدیم البسه های خود کنید.

مشخصات انواع پودر رختشویی باکیفیت

مشخصات انواع پودر رختشویی باکیفیت

مشخصات انواع پودر رختشویی باکیفیت شامل گزینه های زیر می شوند:

  1. از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند.
  2. دارای آنزیم های قدرتمندی هستند.
  3. قدرت چرک زدایی بالایی دارند.

قدرت تمیزکنندگی انواع پودر های رختشویی وابسته به آنزیم های آن ها می باشد که می توان به آنزیم لیپاز، پروتئاز، سولاز و آمیلاز اشاره کرد این آنزیم ها علاوه بر این که موجب شده اند پودر ها قدرت چرک زدایی بالایی پیدا کنند بلکه موجب شده اند زمان شست و شو البسه ها کاهش یابد علاوه بر این باعث صرفه جویی در مصرف پودر های رختشویی هم می شوند.

آنزیم آمیلاز که در پودر های شوینده وجود دارد موجب گردیده شما بتوانید البسه های خود را در آب سرد به راحتی بشویید وجود آنزیم سلولاز هم سبب شده تا رنگ و ظاهر پارچه البسه حفظ شود به همین دلیل پودر رختشویی اصل باید حتما این نوع آنزیم را داشته باشد تا به بافت و رنگ البسه ها آسیبی وارد نشود.

پودر های رختشویی در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان پودر رختشویی لباس های رنگی، پودر رختشویی لباس های سفید و پودر رختشویی لباس های کودکان را نام برد به همین دلیل برای این که عمر لباس های شما افزایش یابد باید با توجه به نوع لباس پودر مخصوص آن را خریداری کنید.

بهترین پخش کننده پودر رختشویی 20 کیلویی

بهترین پخش کننده پودر رختشویی 20 کیلویی بهترین پخش کننده پودر رختشویی 20 کیلویی به سه مقوله مهم یعنی کیفیت بالا، توزیع به موقع و قیمت مناسب اهمیت ویژه ای می دهد به همین دلیل توانسته وفاداری مشتریان جدید و قدیمی خود را حفظ کند. علاوه بر این ها مزیت های استفاده از پودر رختشویی باعث شده پخش کننده آن بتواند فروش خوبی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • از نشت دوباره چرک ها بر روی لباس ها جلوگیری می کند.
  • به راحتی در آب های مختلف حل می شود.
  • دارای کف مناسب و کنترل شده می باشد.
  • به صورت های مختلفی عرضه می شود مانند پودر رختشویی فله ای، پودر رختشویی سطلی و…
  • هیچ گونه سفیدکی روی لباس های تیره ایجاد نمی کند.
  • انواع لکه ها و چرک ها را از بین می برد.
  • کفی که روی لباس ایجاد می کند را به راحتی با آب شسته می شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *