شرکت عرضه مایع ظرفشویی صنعتی

شرکت عرضه مایع ظرفشویی صنعتی در این عرصه با ارائه محصولی با کیفیت توانسته جایگاه ویژه ای در سطح بازار به دست آورد. خرید و فروش مایع ظرفشویی صنعتی طرفداران و مشتاقان زیادی درارد، برای خرید این محصول باکیفیت و قیمت مناسب می توانید از مجموعه اقدام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

مایع ظرفشویی به صورت مایع و کف زا است و جهت پاکیزگی ظرفها در آشپزخانه از آن استفاده می شود. همانطور که همه ی ما می دانیم مایع ظرفشویی یکی از کاربردی ترین محصولات مجموعه ی ما است.

شرکت عرضه مایع ظرفشویی صنعتی

مشخصات مایع ظرفشویی صنعتی

مشخصات مایع ظرفشویی صنعتی مایع ظرفشویی صنعتی رسوب زدا و جلا دهنده با قدرت پاک کنندگی بسیار قوی است مناسب برای ماشین های ظرفشویی صنعتی و خانگی می باشد. و انواع لک و چربی ها را از ظروف شما تمیز و براق می کند. و دارای ترکیبی از سورفکتانت های آنیونی و سایر مواد اولیه جهت بالا بردن کیفیت می باشد و برای شستشوی ظروف و زدودن چربی و اضافات مواد غذایی از روی ظروف در مصارف صنعتی، خانگی، هتل ها و رستوران ها کاربرد دارد.

مایع ظرفشویی صنعتی سازگار با پوست بوده و فاقد اسانس و ویسکوزیته بوده و برای از بین بردن لکه ها در کمترین زمان ممکن استفاده می شود. در فرمول ساخت این محصول سعی شده علاوه بر سورفکتانت آنیونی مرسوم در اغلب مایعات ظرفشویی مانند اسید سولفونیک، از مخلوط سایر سورفکتانهای آنیونی و آمفوتری مناسب بصورت همزمان استفاده شود تا با افزایش قدرت پاک کنندگی و کف کنندگی قدرت چربی زدایی بیشتری نسبت به سایر مایعات ظرفشویی داشته باشد

مایع ظرفشویی صنعتی قابل استفاده برای ظرفشویی های بیمارستا‌ن، مراكز درمانی، هتل‌، رستوران و تالار‌ پذیرایی تهیه شده از آنزیم های پروتئاز، آمیلاز و سلولاز برای حذف هر چه بهتر چربی ها و رنگ دانه های غذایی از ظروف می گردد. همچنین دارای عوامل خیس کننده جهت کاهش کشش سطحی آب و درنتیجه نفوذ در ذرات سخت شده و موجب انحلال آنها می گردد.

هر انچه باید درباره مایع ظرفشویی بدانید

هر انچه باید درباره مایع ظرفشویی بدانید مایع ظرفشویی جهت شستشو ظروف کاربرد دارد و باعث حذف چربی ها و بقای مواد غذایی از سطح ظروف می شود. مهمترین ویژگی های مایع ظرفشویی باکیفیت عبارتند از:

  • باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. بخاطر کاربرد مخلوطی از سورفکتانت های آنیونیک، نانیونیک و آمفوتریک در فرمول شیمیایی مایع ظرفشویی چربی ها و چرک ها سریع و کامل از روی سطوح پاک می شوند.
  • همچنین باید غلیظ و با صرفه باشد. و به دلیل کاربرد الکترولیت ها و سورفکتانت ها و آلکانول آمیدها، باید غلظت زیادی دارد
  • بقدرت کف کنندگی زیادی دارد. بخاطر کاربرد مواد پایدار کننده کف و زیاد کننده غلظت، مانند آلکانول آمیدها، کف تشکیل شده، پایدار می باشد.
  • pH خنثی دارد و باعث سوزش پوست دست نمی شود و بخاطر وجود سورفکتانت آمفوتریک، باعث کاهش حساسیت پوستی می شود.
  • به راحتی با آب کشی ظروف پاک می شود. کف تولید شده روی ظروف باید به آسانی پاک می گردد
  • دارای رایحه خوش است که هنگام مصرف متصاعد می شود. به همین علت در هنگام مصرف مایع ظرفشویی، احساس خوبی برای فرد مصرف کننده ایجاد می شود. و با قدرت کف زایی و پاک کنندگی فراوان به راحتی ظروف را تمیز و پاک می کند.

فروش انواع مایع ظرفشویی صنعتی

فروش انواع مایع ظرفشویی صنعتی فروش مایع ظرفشویی خوشبو به روش های گوناگونی انجام می گیرد. افراد قبل خرید باید راهنمای خرید را در سایت ها مطالعه کنند زیرا در خرید تاثیر بسزایی دارد. راهنمای خرید برای خریداران نکاتی را ذکر کرده است که به‌آن اشاره می کنیم

اگر جزء افرادی هستید که از حساسیت و آلرژی رنج می برید این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد وقتی که بوی مایع به مشامشان می خورد دچار خارش یا عطسه می شوند برای جلوگیری از این حساسیت از مایع های رنگی که دارای آمونیاک بوده استفاده کنید.

هم چنین توصیه می کنند افراد خرید خود را به صورت عمده انجام دهند زیرا بسیار باعث کاهش قیمت محصول می شود و هم چنین باعث می شود تولیدکنندگان سود بسیار زیادی را ببرند.

هم چنین توصیه می کند که از مایع ظرف شویی معطر استفاده کنید تا باعث حساسیت و آلرژی نشود. افراد قبل از خرید این محصول باید به این نکات توجه کاملی را داشته باشند تا بعد از خرید دچار پشیمانی و آلرژی نشوند. برای خرید انواع مایع ظرفشویی حتما مطالعه صورت گیرد که بسیار مهم محسوب می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *