صادرات انواع پودر رختشویی دستی 5 آنزیم

صادرات انواع پودر رختشویی دستی 5 آنزیم در وهله اول توسط کارخانه های تولیدی این محصول انجام می شود، البته این کارخانه ها دارای نمایندگی های پخش و فروش در کشورهای مختلف می باشند که پس از شناسایی بازار مقصد اقدام به صادرات گسترده این محصول به این کشورها می کنند.

صادرات انواع پودر رختشویی دستی 5 آنزیم

همه چیز راجع به تولید پودر رختشویی دستی

همه چیز راجع به تولید پودر رختشویی دستی پودر رختشویی دستی از جمله مواد شوینده ای به شمار می آید که از جمله ویژگی های این محصول به شرح ذیل است:

  • مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی ماشینی حاوی آنزیم می باشد که این آنزیم ها شامل : سورفاکتانت، آنزیم ها، سفید کننده ها، سازنده ها و پلیمرها هستند مجموعه این مواد به صورت پودری باهم ترکیب شده که اختلاط این مواد اولیه موجب تشکیل پودر لباسشویی با ویژگی های پاک کنندگی و سفید کنندگی می باشد.
  • سورفاکتانت های موجود در پودر های لباسشویی اصلی ترین جز سازنده این پودرها به شمار می آید که موجب از بین رفتن لکه چربی از روی لباس و پارچه می شوند، و موجب از بین رفتن لکه های غذایی از روی لباس می شوند.
  • آنزیم های به کار رفته در تولید پودر لباسشویی نوعی پروتئین به شمار می آیند که این آنزیم ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از این آنزیم ها از بین برنده نوعی لکه خاص هستند به همین دلیل هر پودر لباسشویی دارای آنزیم های متعددی می باشد که این امر موجب شده دارای اثر متفاوتی باشند. سفید کننده های موجود در پودر لباسشویی موجب روشن تر شدن لباس و هم چنین از بین رفتن لکه های قدیمی می شوند، و وجود این ترکیب در این محصول تاثیر به سزایی در تاثیرگذار بودن محصول دارد.
  • پلیمرهای موجود در پودر لباسشویی موجب تکمیل عملکرد سورفاکتانت ها می شود، و در از بین بردن کامل لکه ها بسیار موثر می باشد، علاوه بر ترکیبات ذکر شده در این پودرها به این محصول دارای عطر و اسانس های مختلفی می باشند که این امر موجب می شود که لباس ها بسیار درخشان و خوشبو شوند، البته این پودرها دارای خاصیت بالای می باشند و این امر موجب می شود که این محصول دارای خاصیت اسیدی و تخریب کنندگی نباشد.
  • علاوه بر این موارد فرمولاسیون این پودرها به گونه ای است که آسیبی به ماشین لباسشویی وارد نمی شود و به بافت پارچه نیز ضربه ای وارد نمی شود.

فروشنده پودر رختشویی دستی 5 آنزیم

فروشنده پودر رختشویی دستی 5 آنزیم فروشنده پودر رختشویی دستی ۵ آنزیم علاوه بر کارخانه ها و هم چنین نمایندگی های فروش این مراکز دارای وب سایت های اینترنتی فعال در این زنینه می باشند، که خریداران می توانند پس از خرید از این مراکز و پرداخت هزینه ها اقدام به دریافت کالا و خدمات از طریق باربری های این مراکز در کوتاه ترین زمان ممکن می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *