عرضه انواع مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری

عرضه انواع مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری با کیفیت و مرغوبیت بالا در سراسر کشور انجام می گیرد. مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری تنها یکی از مدل های این شوینده در این مجموعه عرضه می باشد و خریدار امکان سفارش و دریافت آنرا دارد.

در کنار این محصول سایر هم گروهی ها را هم می توانید در لیست خرید خود جای دهید. مجموعه تخصصی ما انواع مواد شوینده از جمله مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع سفیدکننده ها و سایر پودرهای شوینده را به صورت یکجا در اختیار مشتریان قرار می دهند تنها باید بهترین مکان برای انجام معاملات را پیدا نمایید.

عرضه انواع مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری

مشخصات مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری

مشخصات مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری مایع ظرفشویی 4 لیتری ریکا، قدیمی ترین و شناخته شده ترین مایع ظرفشویی تولید شده از شرکت داروگر در بازار ایران است.

  • این مایع ظرفشویی دارای فرمولاسیون بدون فرمالین بوده که با قدرت تمیزکنندگی بالا به پوست دست آسیبی نمی رساند.
  • در حجم های کمتر، مناسب مصارف روزانه و در حجم های بالاتر برای مصارف اداره ها و سازمان ها و با کمترین قیمت صورت می پذیرد.
  • قابلیت تمیز کنندگی و براق کنندگی که دارد حرف اول را در زمینه درخشان کردن ظروف شما می زند.
  • با استفاده از این محصول سخت‌ترین چربی‌ها و لکه‌ها به راحتی از روی ظروف شما پاک می‌شود و اثری از آن باقی نمی‌ماند.
  • مایع ظرف‌شویی ریکا داروگر بسیار غلیظ و با صرفه است و با کف زیادی که دارد آلودگی‌ها را از ظروف شما به طور کامل پاک می‌کند.
  • استفاده از این محصول بسیار راحت است کافی است چند قطره از آن را روی اسکاچ بریزید و ظروف خود را شستشو دهید. و بعد از اینکه کف حاصله را به خوبی آبکشی کردید از تأثیر عالی آن لذت ببرید.

مشخصات یک مایع ظرفشویی استاندارد

مشخصات یک مایع ظرفشویی استاندارد مایع ظرفشویی استاندارد ظاهر و بوی نامطبوع ظرف ها را دور می کند و باعث می شود تا باکتری ها از آشپزخانه دور شود. برخی از مشخصات یک مایع ظرفشویی استاندارد عبارتند از:

  • قدرت پاک کنندگی: مایع ظرفشویی باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. بخاطر کاربرد مخلوطی از سورفکتانت های آنیونیک، نانیونیک و آمفوتریک در فرمول شیمیایی مایع ظرفشویی چربی‌ها سریعاً پاک می‌شوند اما با این حال برخی از انواع مایع ظرفشویی هستند که قدرت پاک کنندگی کافی را ندارند.
  • سازگاری با پوست دست: بسیاری از افراد به انواع مختلفی از مایع ظرفشویی حساسیت دارند، پس باید مایع ظرفشویی سازگار با پوست دست خود را پیدا کنند. گاهی اوقات مایع ظرفشویی با پاک کنندگی بسیار بالا مانند مایع ظرفشویی دورتو باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند و برای استفاده از این محصولات حتما باید از دستکش استفاده کرد.
  • میزان PH: مایع ظرفشویی باید pH خنثی داشته باشد و باعث سوزش پوست دست نشود. PH بهترین مایع ظرفشویی خنثی بوده که این امر باعث کاهش حساسیت پوستی می شود.
  • غلظت و کف کنندگی: مایع ظرفشویی باید غلیظ و با صرفه باشد. غلظت بالاتر موجب وجود مقدار بیشتری ماده ضدعفونی کننده داخل هر قطره از این مایع می‌شود. از طرفی با وجود مواد پایدار کننده کف مرغوبتر، کف بیشتری را تولید می کنند.
  • کف زدایی آسان: در نقطه مقابل کف کنندگی زیاد، مواد شوینده ظروف باید به راحتی از سطح ظروف پاک شده تا مشکلات سلامتی را برای افراد به ارمغان می آورد.

بهترین توزیع کننده مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری

بهترین توزیع کننده مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری توزیع کننده مایع ظرفشویی لیتری همواره تمام تلاش خود را برای بدست آوردن بازار داخلی و خارجی می کند. توجه داشته باشید شرایط توزیع مایع ظرفشویی در تمام شرکت ها یکسان نیست، قیمت خرید به صورت مستقیم از کارخانه بسیار مناسب تر می باشد.

. پخش مایع ظرفشویی درجه یک بدون دریافت هزینه بار، وابسته به سیاست های تولیدکنندگان می باشد البته اگر بار مستقیما از کارخانه برای مشتریان ارسال گردد. صادرات مایع ظرفشویی ریکا 4 لیتری به کشورهای همسایه یکی از اصلی ترین شرایط لازم برای صادرات مواد شوینده به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه، میزان تولید است.

ظرفیت تولید مایع ظرفشویی در کارخانه های ایرانی به قدری است که این امکان برای تولیدکنندگان به خوبی ایجاد شده است. به صورتی که اکثر تولیدی های بزرگ و کوچک با توجه به ظرفیت های موجود اقدام به صادرات به کشورهای متقاضی می نمایند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *