عرضه کنده مایع جرمگیر ۱۰۰۰ گرمی

نظافت توالت یکی از مهمترین قسمتهای نظافت منزل است. سرویس بهداشتی یکی از مناطقی است که در خانه همیشه تمیز و عاری از انواع میکروب ها و جرایم است. بنابراین، علاوه بر قدرت تمیز کنندگی مناسب، باید از شوینده های ملایم و آسیب رسان نیز استفاده شود. همچنین به خطوط و خراش ها نفوذ نمی کند و باعث از بین رفتن یا تاری آنها می شود. از این رو شرکت ما عرضه کننده مایع جرمگیر ۱۰۰۰ گرمی می باشد و این محصول را با قیمت منطقی روانه بازار می کند.

عرضه کنده مایع جرمگیر ۱۰۰۰ گرمی

مشخصات بهترین مایع جرمگیر

مشخصات بهترین مایع جرمگیر انواع مایع جرمگیر، با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، ذرات آهک و رسوبات سخت ناشی از آب یا مواد شوینده را بر روی سطح توالت از بین می برد، سطوح را کاملا تمیز و صیقل می دهد. این محصول که دارای رایحه مطبوعی است و همچنین خاصیت تمیز کنندگی، سفید کنندگی و رنگ آمیزی و همچنین کارکرد آن را آسان می کند، عطر آن برای مدت طولانی در حمام می ماند.

شستشو و ضد عفونی سطوح کاشی، سرامیک، وان و توالت و به طور کلی سطوح در معرض جرم و رسوبات آهکی از استفاده از آهک روی سنگهای مرمر و گرانیت خودداری کنید. ویژگی ها و نقاط قوت متمایز محصول فرمول مخصوص آهک فعال برای استفاده روزمره مناسب است، رسوبات و توده ها را از بین می برد و به سطوح، لبه های سرامیکی آسیب نمی رساند و فواصل بین آنها کاملا سالم می ماند.

این محصول روغنهای چرکی و غیرشکنی را با سورفکتانتهای غیر یونی از بین می برد، لکه های زرد قدیمی و همچنین تمیز کردن سطح را از بین می برد، تجمع مجدد خاک و رسوبات را به تأخیر می اندازد، قدرت از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در سطوح را دارد. مقیاس گذاری و رسوب زدایی سریعتر از سایر مقیاس گذاری ها نرمی اسید استفاده شده در فرمول از بین بردن لکه های چرکی و بدون مانده به دلیل وجود سورفکتانت های ویژه در فرمولاسیون

اطمینان حاصل کنید که محصول را از دسترس کودکان دور نگه دارید. استفاده نادرست یا مخلوط با سفید کننده می تواند باعث تحریک تنفسی و ناراحتی تنفسی ناشی از گازهای ساطع شده از مخلوط مواد شوینده شود.

به طور کلی، بهتر است هنگام استفاده از تهویه مناسب در محیط ایجاد شود. در صورت تماس با چشم یا پوست، بلافاصله حداقل 15 دقیقه با آب فراوان بشویید و به دنبال مشاوره پزشکی باشید. همچنین از استفاده از سفید کننده خودداری کنید. در صورت بلعیدن، مقدار زیادی آب بنوشید و بلافاصله به دنبال مشاوره پزشکی باشید. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

صادرات انواع مایع جرمگیر ۱۰۰۰ گرمی

صادرات انواع مایع جرمگیر ۱۰۰۰ گرمی شرکت ما در زمینه صادرات انواع مایع جرمگیر قوی 1000 گرمی فعالیت دارد و این محصول را با بسته بندی های مناسب و عاری از هر گونه آلودگی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می کند که قیمت مناسبی داشته و مشتریان بسیاری در خارج از کشور هم دارد. از این رو خریداران و مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه صادرات این محصول به سایت ما مراجعه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *