فروشنده انواع پودر رختشویی درجه 1

تولید و توزیع پودر رختشویی درجه 1 در دهه اخیر در کشورمان بسیار پررونق شده است استفاده از این پودر برای مصارف خانگی و و در صنایع مختلف مراکزی همچون انواع هتل ها و بیمارستان ها بسیار پر رونق بوده و به همین دلیل توجه به کیفیت آن نیز لازم و ضروری می باشد. این پودر در انواع و اقسام مختلف تولید و به بازار فروش عرضه می شود بهتر است بدانید که تمامی برندهایی که نسبت به تولید پودر لباسشویی اقدام می‌کنند آن را به دو نوع دستی و مخصوص لباسشویی تقسیم بندی کرده و به بازار عرضه نموده اند.

فروشنده انواع پودر رختشویی درجه 1

مشخصات قابل توجه پودر رختشویی ضد حساسیت

مشخصات قابل توجه پودر رختشویی ضد حساسیت همانطور که گفته شد پودر های لباسشویی در دو نوع دستی و لباس به بازار فروش عرضه شده اند پودرهای مخصوص لباسشوئی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که هیچ گونه آسیبی به ماشین های اتوماتیک نظر و بهترین کارایی را برای شستشوی لباسها از خود بروز دهند.

همچنین نوع دستی این پودرها نیز بسیار تخصصی تولید نشده و مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. ما در اینجا سعی کرده ایم به مشخصات قابل توجه و مهم پودر رختشویی ضد حساسیت اشاره کنیم و اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار شما قرار بدهیم؛

  • بهتر است بدانید که تمام شوینده‌های شیمیایی از جمله پودر های لباسشویی و وقت شوید با توجه به فرمولاسیون های خاصی تولید شده و عمدتاً از مواد بازی و اسیدی تولید می شوند این مواد اصلاً سازگاری مناسبی با پوست دست نداشته و می‌بایست مواد دیگری همچون انواع روغن ها و نرم کننده ها به آنها اضافه شود تا موجب عدم حساسیت زایی در آنها شود.
  • در اینجا صحبت ما در مورد انواع پودرهای رختشویی می‌باشد رختشویی آنزیم دار جزو پروژه‌هایی است که بیشترین حساسیت را برای پوست بدن و دست ها به دنبال دارد این پودرها اگر به صورت دستی باشند که ممکن است آسیب هایی به پوست دست در حین پروسه شستشو وارد کنند.
  • همچنین پودرهای ماشینی نیز ممکن است در صورت آبکشی نشدن کافی و مناسب موجب حساسیت غذایی برای پوست بدن شوند بنابراین یکی از مشخصات و ویژگی های مهم این پودر باید ضد حساسیت بودن آن باشد که هیچ گونه حساسیت و مشکل را برای پوست دست و بدن انسان به همراه نداشته باشد.

همه چیز درباره پودر رختشویی معطر

همه چیز درباره پودر رختشویی معطر همه ما از انواع پودرهای رختشویی مخصوص لباسشویی و دستی استفاده کرده ایم. وقتی که پودر لباسشویی از کیفیت خوب و کامل برخوردار نباشد لباسها و پارچه های شسته شده به وسیله آن ممکن است پس از خشک شدن بوی نامطبوعی را از خود بروز داده و یا حتی هنوز بوی کثیف در آنها باقی مانده باشد حتی اگر به صورت کامل و بی عیب و نقص شست و شود داده شده باشند.

  • پودر رختشویی معطر یکی از فناوری های عصر جدید از که علاوه بر راحت کردن پروسه شستشو توسط ماشینهای لباسشویی اتوماتیک و توسط دست موجب معطر شدن انواع پارچه های شستشو شده نیز می‌شود.
  • به صورت که نه تنها هیچ گونه بوی نامطبوعی از کثیفی پارچه بر آن باقی نخواهد ماند بلکه بوی تند و زننده شوینده نیز پس از خشک شدن پارچه حس نخواهد شد.
  • اغلب واحدهای تولیدکننده و کارخانجات مختص تولید این پودرها که پودرهای معطر را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کنند با استفاده از ترکیبات خاصی که به عنوان ترکیبات معطر کننده شناخته می‌شوند موجب عطرآگین کردن این پودرها می‌شوند.
  • این ترکیبات به صورت کاملاً سازگار با پوست بدن انسان بوده و هیچ گونه حساسیتی را به دنبال ندارند در عوض ممکن است علاوه بر بوی خوش برای هی که بر روی پارچه برجای می گذارند موجب عدم حساسیت زدایی و نرم کنندگی پارچه نیز بشوند.
  • بسیاری از ترکیبات عدم حساسیت و همچنین ترکیبات نرم کننده که به شوینده هایی همچون پودر رختشویی اضافه می شوند موجب بالا رفتن کیفیت آن و بهبود عملکرد این پودر در انواع آب گرم و سرد و همچنین در انواع آب های سنگین و سبک نیز شده و کیفیت شستشو را تا حد قابل توجهی بالاتر نیز می برند.

اطلاعاتی مختصر در مورد پودر رختشویی دستی

اطلاعاتی مختصر در مورد پودر رختشویی دستی انواع پودر هایی که مخصوص شستشوی دستی می باشد نسبت به پودرهای مخصوص شستشوی لباسشویی از ترکیبات سازگاری بیشتری برخوردار هستند زیرا این پودرها در برخورد مستقیم با پوست دست انسان قرار گرفته و می‌بایست انواع مواد ضد حساسیت در آنها بیشتر به کار برده شوند. در ادامه اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد این پودرها برای شما بیان کرده ایم؛

  • بهتر است بدانید که پودرهای رختشویی دستی به صورت مدل های گوناگون و درجات کیفی مختلفی تولید و بازار فروش عرضه می شوند اما بهترین نوع آنها آن دسته از پودر هایی می باشند که علاوه بر خاصیت پاک کنندگی بسیار بالا و عالی دارای سازگاری بسیار بالایی با پوست انسان نیز باشند.
  • اغلب پودر های آنزیم دار در دسته پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی جای می گیرند زیرا این آنزیم ها موجب حل شدن چربی ها شده و قدرت زیادی نیز در این زمینه دارا می باشند به همین دلیل ممکن است چربی پوست دست انسان را به صورت کامل از بین ببرند.
  • آنزیم هایی که در پودرهای دستی موجود هستند نسبت به آن تیم‌هایی که در پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی موجود میباشند عملکرد کمتری داشته و ملایمتر هستند زیرا اگر این آنزیم‌ها در این نوع پودر ها نیز وجود داشته باشند امکان ایجاد آسیب به بدن انسان وجود خواهد داشت.
  • اما فاکتوری که در انواع دستی بیشتر به چشم می‌خورد خاصیت کف کنندگی پودر می باشد که پودر های دستی بسیار بیشتر از کف پودرهای ماشینی می باشد زیرا آنزیم های دستی آنزیم های پاک کننده کمتری داشته و به جبران آن کف بیشتری را برای این پاک‌کنندگی تولید می‌کنند.

قیمت کلی پودر رختشویی درجه 1

قیمت کلی پودر رختشویی درجه 1 قیمت پودر رختشویی درجه یک و فاکتورهای متعددی بستگی دارد به عنوان مثال پودر رختشویی دستی خود در درجات کیفی و قیمتهای متفاوتی در بازار فروش موجود میباشد. در نگاه کلی و به عنوان اولین فاکتور موثر در قیمت گذاری این محصول می توان بیان داشت که هرچقدر کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

از طرفی هرچقدر که خرید مشتری به صورت عمده تر و بدون دخالت دست واسطه ها از خود تولیدکننده انجام بگیرد قطعاً با قیمت متعادل تر و عالی تری نیز روبرو خواهد شد بنابراین شما می توانید از وب سایت فروشگاهی ما انواع پودر های بسیار با کیفیت را با قیمت تولیدی به صورت غیر حضوری با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن خریداری نموده و آن را در محل مورد نظر خودتان در اسرع زمان ممکن تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *