قیمت انواع مایع ظرفشویی صنعتی

مایعات مایع ظرفشویی صنعتی مواد شوینده ای هستند که برای کمک به شستن دست ها و همچنین شستن لیوان ، بشقاب ، کارد و چنگال و ظروف پخت و پز از طریق ماشین استفاده می شوند. این محصولات شوینده معمولاً مخلوطی از مواد کفگیر با فوم بالا و تحریک پوست کم است. به همین دلیل می تواند جایگزین مناسبی برای سایر تمیز کننده های خشن باشد و می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود که شامل هیچ ظرفی نمی شود.

قیمت انواع مایع ظرفشویی صنعتی

ویژگی های مهم مایع ظرفشویی صنعتی نانو

ویژگی های مهم مایع ظرفشویی صنعتی نانو مقدار کمی عطر و مواد رنگی به مایع ظرفشویی بدون بو اضافه می شود تا آن را برای مشتری خاص و دلپذیر کند. اغلب اجزای مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن پوست اضافه می شوند.

مواد نگهدارنده نیز مهم هستند که ماندگاری بیشتر یک محصول را تضمین می کنند. یک تفاوت بسیار مهم بین تولید کنندگان مختلف غلظت مایع ظرفشویی است.

هرچه ماده شوینده غلیظ تری باشد ، با کارایی بیشتری عمل می کند و مصرف آن نیز کمتر است. مایری در مورد تولید مواد شوینده لباس در حین تولید مایع ظرفشویی ، به افرادی فکر کرده است که مستعد آلرژی هستند و به سادگی مصرف کنندگان را طلب می کنند، برای آنها مهم است که مواد شوینده پوست را خشک نکند.

شوینده ظرفشویی برای مصرف کنندگان مستعد آلرژی توصیه می شود. این ماده شوینده توسط انجمن ماماها و آلرژی های استونی مورد آزمایش و ارزیابی مثبت قرار گرفته است.

به دومین مایع مخصوص ظرفشویی عصاره آلوئه ورا اضافه می شود که حاوی ویتامین های A و C، یک قند پیچیده و روغنهای اساسی است که پوست را مرطوب می کند، ایمنی پوست را تقویت می کند و به حفظ تعادل رطوبت پوست بهینه کمک می کند.

اخیراً توجه زیادی به اثرات سمی مواد شوینده شده است. طبق آخرین بررسی ، جایی که سمیت در محیط حدود 50 ماده شوینده ظرفشویی که به صورت تجاری در کشورهای بالتیک موجود است مقایسه شد ، یکی از بهترین مواد شوینده ظرفشویی بود.

نکات مهم در انتخاب مایع ظرفشویی ضد حساسیت

نکات مهم در انتخاب مایع ظرفشویی ضد حساسیت از آنجا که مایع ظرفشویی ضد حساسیت به طور کلی ملایم است ، اغلب به عنوان تمیز کننده خانگی انتخاب بهتری نسبت به سایر مواد شیمیایی سخت است.

یک مایع ظرفشویی روی میز، آستانه پنجره و سایر سطوح مانند شیشه و پلاستیک عملکرد خوبی دارد. مقدار کمی از مایع را به یک بطری اسپری پر از آب گرم اضافه کنید، تا آلودگی و آلودگی آن پاک شود.

بعد، روی سطح صابون را با پارچه ای کاملاً آغشته پاک کنید و اجازه دهید سطح به طور طبیعی خشک شود. این معجون روی مبلمان فضای باز یا مبلمان پاسیو که در معرض آلودگی و گرد و غبار فضای بیرون قرار گرفته اند بسیار خوب عمل می کند.

مایع ظرفشویی به طور موثر هرگونه آلودگی داخلی یا تجمع چسبناک را از بین می برد. چربی زدن لوازم آشپزخانه لوازم خانگی در آشپزخانه به نظافت منظم احتیاج دارند، زیرا در اثر تجمع چربی چسبناک و لکه های حاصل از پخت و پز انجام می شود.

لوازم خانگی مانند اجاق گاز، توستر، مخلوط کن، یخچال و فریزر از قدرت پاک کنندگی ملایم و دوستانه مایع ظرفشویی بهره مند خواهند شد.برخی از شوینده های بدون صابون قابلیت تجزیه بیولوژیکی ندارند و این امر باعث می شود که برای محیط زیست خطرناک تر باشند.

بیشتر شوینده های صابونی و بسیاری از صابون ها می توانند به تدریج توسط باکتری ها حل شوند و باعث امنیت بیشتر آنها در محیط شوند.

از آنجا که مواد شوینده بدون صابون دارای تعادل pH بالایی هستند ، می توانند با پوست واکنش ضعیفی نشان دهند و باعث تحریک یا آلرژی شوند.

پاک کننده های استیل ضد زنگ می توانند بسیار گران قیمت باشند (و اگر در تماس با پوست خشن باشد) بنابراین استفاده از مایع ظرفشویی ملایم و مخلوط با آب گرم باعث لکه دار شدن لکه ها ، اثر انگشت ها و علائم درخشان لوازم استنلس استیل می شود

دانستنی ها در مورد مایع ظرفشویی بدون بو

دانستنی ها در مورد مایع ظرفشویی بدون بو صرف نظر از مارک ، ویژگی های کمی در مایع ظرفشویی نانو دستی حیاتی است که شامل: نرم بودن دست ، عملکرد برتر تمیز کردن ، ایمنی برای ظروف و سایر مواد قابل شستشو ، ثبات ذخیره سازی، ظاهر و عطر دلپذیر، بسته بندی مناسب و همچنین تهیه . در فرمولاسیون و طراحی مایع ظرفشویی برای مطابقت با این معیار، تولیدکنندگان معمولاً از برخی مواد اولیه اساسی استفاده می کنند.

در حقیقت، متداول ترین سوالی که در مورد صابون مایع ظرف پرسیده می شود این است که آیا واقعاً می توان از آن در ماشین ظرفشویی استفاده کرد؟ نه تنها یادگیری تفاوت بین صابون ظرف و شوینده ظرفشویی برای ظروف مهم است ، بلکه برای ماشین ظرفشویی شما نیز مهم است.

برخی از مایعات ظرفشویی در مواردی که سوخت دیزل به آب می ریزد نیز استفاده می شود. هنگامی که مایع تمیز کننده ظرف روی آن ریخته می شود ، گازوئیل ریخته شده را حل کرده و به روشی ایمن از بین می برد. اکثر افراد پس از تمیز کردن ، صابون را از ظروف شستشو می دهند ، با این حال تعداد کمی از آنها صابون را برای خشک شدن روی ظرف ها می گذارند. هنگام دمیدن حباب های صابون ، معمولاً از مایع ظرفشویی بهمراه آب استفاده می شود.

فروشگاه عرضه مایع ظرفشویی صنعتی

فروشگاه عرضه مایع ظرفشویی صنعتی عرضه مایع ظرفشویی عمدتا از مواد فعال کننده سطح، یا مواد شوینده تشکیل شده است. تولید کنندگان در تلاشند ترکیبی از مواد شوینده را پیدا کنند که از انحلال عالی چربی و سایر تعلیق های ضایعات مواد غذایی اطمینان حاصل کند و کارایی شستشو را در هر دمایی در آب سخت و نرم حفظ کند.

بسیاری از تولیدکنندگان مارک زیست تخریب پذیر بودن همه این مواد شوینده را مهم می دانند ، به این معنی که مواد شوینده ظرفشویی در طبیعت تجزیه می شوند و به این ترتیب به محیط آسیب نمی رسانند. به ویژه اهمیت توجه به تخریب پذیری زیست محیطی در مناطق روستایی و کلبه های تابستانی، جایی که آب شستشو اغلب به زمین ریخته می شود ، است.

در حالی که یک شوینده مایع ظرفشویی خریداری می کنید، انتخاب مارک و نوع خاص به کاربرد و انتخاب یک فرد بستگی دارد. افرادی که دارای پوست بسیار حساس و حساسیت هستند باید مواد شوینده عاری از مواد پتروشیمی مصنوعی و دارای PH ملایم را همانطور که روی پوست و دست لطیف دارند ترجیح دهند.

پتروشیمی های عاری از پتروشیمی های مصنوعی نیز برای محیط زیست و مجاری آب مفید هستند. مواد را با دقت بخوانید و موادی را که فسفات ندارند و سفید کننده ندارند ترجیح دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *