قیمت روز مایع ظرفشویی ذغالی

مایع ظرفشویی یکی از محصولاتی است که به منظور شستن انواع ظروف چه در منازل و چه در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از جدید ترین نوع آن ها مایع ظرفشویی ذغالی است. قیمت روز مایع ظرفشویی ذغالی با توجه به نوساناتی که در بازار خرید آن مشاهده می شود قابل تعیین نیست اما می ‌توان به شکلی میانگین قیمت کلی آن ها را در بازار های مختلف استعلام کرد.

قیمت روز مایع ظرفشویی ذغالی

مشخصات مایع ظرفشویی ذغالی درجه یک

مشخصات مایع ظرفشویی ذغالی درجه یکمایع ظرفشویی اکتیو ذغالی در کیفیت های مختلفی تولید می شود و در ادامه مطلب مشخصات نوع درجه یک آن به طور کامل شرح داده خواهد شد؛

  • از جمله مشخصات مایع ذغالی درجه یک و مرغوب این است که دارای پاک کنندگی بسیار قوی بوده و می ‌تواند انواعی از لکه های چربی به ویژه چربی های سفت شده و رسوب کرده در قسمت های مختلف آشپزخانه مثل اجاق گاز را تمیز کند و مهم ترین علت قدرت پاک کنندگی آن افزودن موادی مثل آمونیوم و سولفات است.
  • همچنین نوع درجه یکی محصولات قدرت کف کنندگی بالایی نیز دارند، به طوری که چند قطره از این مایع می تواند کف زیادی که ایجاد کند و قدرت کف دهی این محصولات متناسب با میزان پاک کنندگی آن است.
  • مایع ظرفشویی راپیدو رایحه بسیار خوبی دارد و در تولید نوع درجه یک آن سعی می شود که از مواد عطری کاملا گیاهی استفاده شود، این باعث شده که این محصول از لحاظ نوع رایحه بسیار متنوع باشد و بتوان آن را در انواع رایحه ها مانند رایحه پرتقال، انار، لیمو، توت فرنگی و غیره تهیه کرد. همچنین حاوی برخی نرم کننده ها می باشد که باعث شده استفاده از آن نه تنها سبب خشکی پوست نشود، بلکه با افزایش آبرسانی به آن، پوست را بسیار نرم و لطیف کند. از جمله مواد نرم کننده که در آن استفاده می شود می توان به گلیسیرین اشاره کرد.

راهنمای خرید مایع ظرفشویی استاندارد

راهنمای خرید مایع ظرفشویی استانداردمایع ظرفشویی اوه استاندارد به محصولاتی گفته می شود که طبق استاندارد های سازمان غذا و دارو تولید شده و به نحوی است که هیچ ‌گونه ضرر و زیانی به انسان و یا محیط زیست نداشته باشد؛

  1. یک مایع ظرفشویی استاندارد از ترکیب مواد شیمیایی و مواد گیاهی به شکل متعادل تولید می شود و همواره می ‌شود که از مواد شیمیایی که می تواند سبب ایجاد حساسیت های پوستی در انسان شود در تولید محصولات استفاده نگردد.
  2. همچنین مایع ظرفشویی استاندارد کاملاً دوست دار محیط زیست بوده و مواد اولیه تشکیل دهنده آن به نوعی است که وقتی وارد طبیعت می شود، به هیچ وجه سبب خرابی اکوسیستم های طبیعی و یا آلودگی منابع مختلف مانند منابع آب های زیرزمینی نشود.
  3. همچنین یک مایع ظرفشویی بی ضرر و استاندارد بوی ملایمی دارند چرا که سعی می شود از اسانس های شیمیایی به مقدار اندک استفاده گردد، در صورتی که محصول دارای بوی بسیار قوی و غلیظی باشد، به دلیل استفاده از مواد شیمیایی غیر استاندارد ممکن است به ایجاد اگزمای پوستی و خشکی پوست منجر شود.

عرضه انواع مایع ظرفشویی ذغالی

عرضه انواع مایع ظرفشویی ذغالی عرضه انواع مایع ظرفشویی ذغالی در این مجموعه تولید و پخش انجام می ‌شود و از طریق این مجموعه به راحتی می توان انواعی از مایع ظرفشویی بدون عطر و عطر دار را در رایحه های مختلف به قیمت عالی و کامل مقرون به صرفه تهیه کرد، گفتنی است که امکان خرید مقدار های عمده نیز برای مشتریان فراهم شده است.

عرضه کننده این محصول مایع های ظرفشویی ساخته شده از کربن فعال را در بسته بندی های مختلف به فروش می رساند و این محصولات در صورتی که از این مجموعه و در تعداد های بالا خریداری شود، تخفیف های فوق العاده ای خواهند داشت، به طوری که حتی ارسال آن نیز به محل مورد نظر کاملا رایگان خواهد بود و از طرفی امکان ارسال سفارش به دلیل فروش غیر حضوری از هر شهری امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *