مرجع فروش پودر لباسشویی فله ای

پودر لباسشویی فله یکی از بهترین پاک کننده های آلودگی های لباس ها می باشد که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نموده است. با توجه بهپر مصرف بودن این پودر ها در کشور ما تولید ان در سطحی گسترده صورت گرفته و روانه ی بازار فروش می گردد. تولید کنندگانی که در این حوزه فعالیت دارند در تلاش هستند تا پودر ماشین لباسشویی را در انواع مختلفی با بهترین فرمولاسیون برای پاک کنندگی قوی لباس ها تولید کرده و روانه ی بازار فروش نمایند تا پودر لباسشویی درجه یک به دست مصرف کنندگان برسد. قیمت روز پودر لباسشویی در این مجموعه بسیار مناسب است.

مرجع فروش پودر لباسشویی فله ای

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی باکیفیت

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی باکیفیت پودر های لباسشویی با کیفیت معمولا پودر های سفید رنگ با آنزیم های رنگی هستند که از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند. با گذشت زمان و استفاده از مواد مختلف برای شستشوی لباس ها این موضوع اثبات شد که هیچ ماده ای قدرت تمیز کنندگی یک پودر لباسشویی با کیفیت را ندارد و تقریبا این پودر ها در هر خانه ای طرفداران خود را دارد.

کارخانه های تولید کننده پودر های لباسشویی با پیشرفت علم و صنعت شروع به تولید پودر های ماشین لباسشویی در بالاترین سطح کیفیت کردند. کارخانه های فعال در این زمینه برای تولید پودر های لباسشویی در فرآیند اولیه تولید فرمولاسیون شیمیایی یکسانی داشته اما در ادامه هر برند برای افزایش پاک کنندگی لباس ها آنزیم های بیشتری را به این پودر می افزایند. آن ها در تلاش هستند تا پودر لباسشویی را در انواع مختلف دستی و ماشینی با بهترین مواد اولیه تولید نمایند.

پودر لباسشویی با کیفیت در هر نوعی باید قدرت پاک کنندگی و شویندگی لکه های موجود در لباس ها را داشته باشد. علاوه بر این پودر لباسشویی با کیفیت باد از کیفیت اولیه لباس ها با هر نوع پارچه و رنگی محافظت کند

نحوه تولید پودر لباسشویی درجه یک

به طور کلی می توان گفت که پودر های لباسشویی با فرمولاسیون خاص خود دارای انواع مختلفی هستند که هریک برای شستن لباس هایی با جنس پارچه ای خاص مناسب هستند اما در مجموع پودر لباسشویی مرغوب باید فار از ویژگی های منحصر به فردی خود دارای ویژگی های زیر باشد:

1) مهم ترین ویژگی پودر های لباسشویی قدرت پا کنندگی آن ها می باشد که باید کف زیادی داشته باشد تا بتواند لباس ها را به طور کامل تمیز کند.

2) از دیگر ویژگی های پودر های لباسشویی می توان به قدرت چربی زدایی و لکه هایی که با پودر های معمولی پاک نمی شوند اشاره نمود. در واقع بسیاری از پودر های لباسشویی به خوبی لباس ها را تمیز می کنند اما لکه های قوی که ناشی از روغن را نمی توانند از بین ببرند. پس پودر لباسشویی مرغوب باید علاوه بر قدرت شویندگی بالا خاصیت لکه بری و چربی زدایی هم داشته باشد.

3) پودر ماشین لباسشویی مرغوب باید بافت لباس ها را در جنس های مختلف حفظ کند و آسبیی به آن ها وارد نکند. برخی از پودر ها با فرمولاسیمون شیمیایی قوی لباس ها را به طور کامل تمیز می کنند اما به رنگ لباس یا بافت پارچه آسیب وارد می کند.

4) پودر ماشین لباسشویی خوب باید علاوه بر حفظ کیفیت اولیه لباس ها، نرمی و لطافت را به آن ها ببخشد.

5) گذشته از بافت لباس ها پودر های ماشین لباسشویی باید به گونه ای باشند که در ماشین لباسشویی رسوب نکنند چراکه در غیر این صورت با گذشت زمان عملکرد ماشین لباسشویی دچار اشکال می شود.

6) پودر های لباسشویی باید به گونه ای باشند که مواد شیمیایی به کار گرفته شده در فرآیند تولید آن ها به پوست بدن انسان صدمه نزنند و حساسیت های پوستی که خارش ایجاد می کنند نداشته باشند.

7) یکی دیگر از ویژگی های پودر های لباسشویی رایحه ی آن ها می باشد که باید بوی ملایمی داشته باشد و حسایت ایجاد نکند. آنایی با ویژگی های پودر لباسشویی مرغوب باعث می شود تا در هنگام خرید پودر لباسشویی باکیفیت ترین آن ها را تشخیص داده و مورد استفاده قرار داد.

تاثیر پودر لباسشویی بر پارچه های مشکی

تاثیر پودر لباسشویی بر پارچه های مشکی عوامل متعددی بر کیفیت پود های لباسشویی تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1) متریال اولیه: مواد اولیه مایع ظرفشویی تاثیر زیادی بر کیفیت پودر های لباسشویی می گذارد به طوری که اگر مواد اولیه با کیفیت در آن به کار رفته باشد پودر لباسشویی نیز با کیفیت بوده و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. گذشته از روش تولید محصول و تجهیزات به کار گرفته در فرآیند تولید آن اگر مواد اولیه کیفیت نداشته باشد تاثیر منفی بر محصول نهایی می گذارد.

پودر لباسشویی باید کف کافی برای شستشوی لباس ها را داشته باشد و لکه ها و باکتری های روی لباس را از بین ببرد.

2) دمای محیط یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی است. تولید کنندگانی که در این حوزه فعالیت دارند با بدانند که پودر لباسشویی در فرآیند تولید چه میزان گرما باید دریافت کند. پودر لباسشویی با کیفیت باید در چندین مرحله گرما دریافت کند تا در نهایت پودر لباسشویی درجه یک حاصل شود.

3) فرمولاسیون تولید مهم ترین عامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی است. فرمولاسیونی منجر به تولید پودر لباسشویی مرغوب می شود که برنامه تولید را به طور کامل و با جزئیات مشخص کرده باشد. فرمولاسیون باید شامل مواردی همچون لیست مواد اولیه، ترتیب مخلوط شدن مواد اولیه با یکدیگر و کنترل و نظارت بر فرآیند های تولید باشد.

کارخانه های معتبری که در این حوزه فعالیت دارند راز موفقیت خود را تست اولیه فرمولاسیون شرح می دهند تا در هایت محصولی با کیفیت تولید گردند.

4) نمک یکی دیگر از اجزای پودر لباسشویی است که بر کیفیت آن تاثیر مستقیمی می گذارد. در مراحل آخر فرآیند تولید نمک به پودر لباسشویی اضافه می گردد. نمک ناخالص همچون آب که پیشتر شرح داده شد حاوی کلسیم، منیزیم و آهن می باشد.

این ناخالصی ها باعث ایجاد رسوب در پودر لباسشویی می شود که رنگ پودر را نیز کدر می کند. اضافه کردن نمک به پودر لباسشویی برای کف کردن آن می باشد و اگر پودر لباسشویی کف نداشته باشد از کیفیت بالایی برخوردار نیست به همین دلیل استفاده از نمک ناخالص باعث کف نکردن پودر لباسشویی می شود. لذا در هنگام تولید باید دقت نمود که از نمک های مخصوص استفاده نمود و از مصرف نمک های ید دار پرهیز نمود.

5) وجود آهن در فرآیند تولید پودر لباسشویی باعث کاهش کیفیت محصول می شود و برای تولید پودر لباسشویی با کیفیت باید آهن را حذف نمود. وجود آهن در پودر لباسشویی علاوه بر کاهش کیفیت محصول نهایی باعث رسوب، کدر شدن البسه و عدم کف کردن مایع ظرفشویی می شود.

6) دستگاه های تولیدی یکی دیگر از مواردی است که بر کیفیت پودر لباسشویی تاثیر می گذارد. برای انتخاب دستگاه ها و تجهیزات کارخانجات با کیفیت تولید کننده پودر لباسشویی اولین مورد باید به جنس آن ها توجه نمود که بهتر است استیل باشد.

در صورت استفاده از دستگاه های متفرقه مخازن این دستگاه ها محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری ها خواهد بود که کیفیت محصول نهایی را پایین می آورند. مورد بعدی در انتخاب دستگاه با کیفیت نوع پروانه های میکسر می باشد که برای مخلوط کردن مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر مواد اولیه با میکسر مرغوب با هم مخلوط شوند پودر لباسشویی با کیفیت تولید می گردد. علاوه بر این باید دور موتور دستگاه ها را مورد بررسی قرار داد که باید بر اساس نوع محصول و حجم آن انتخاب گردد. اگر موتور مناسب انتخاب نگردد مخلوط شدن مواد اولیه به درستی صورت نگرفته و در تمامی فرآیند های تولید مشکل به وجود می آید

مزایای استفاده از پودر لباسشویی آنزیم دار

همانطور که در مطالب پیشین هم شاره کردیم پودر های ماشین لباسشویی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی خواهند داشت. پودر لباسشویی مرغوب با فرمولاسیون خاص خود برای از بین بردن لکه های قوی همچون لکه ی روغن بسیار موثر واقع می شود.

پودر های لباسشویی دارای ترکیبات مختلفی هستند اما مهم ترین آن که برای از بین بردن چربی ها و لکه ها مفید است بلیچ است. این ماده شیمیایی هر چقدر که مقدار بیشتری از پودر لباسشویی را تشکیل دهد قدرت تمیز کنندگی بیشتری هم خواهد داشت.

البته باید در نطر داشت همانگونه که این ماده برای از بین بردن لکه های قوی مناسب است برای لباس هایی که رنگ مشکی داشته یا بافت ظیفی دارند توصیه نمی شود چراکه بافت و رنگ این نوع لباس ها را از بین می برد. اگر شما قصد خرید پودر لباسشویی قوی برای از بین بردن لکه های سمج را دارید باید به ترکیبات ان توجه داشته باشید تا بتواند محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی برای ارزیابی عملکرد پدر لباسشویی قوی در مقایسه با دیگر شوینده ها می توان به مزیت های پودر های لباسشویی اشاره نمود و در نهایت نتیجه گرفت که پودر لباسشویی قوی انتخاب مناسبی برای شستن لباس های ضخیم، چرب و لکه دار می باشد.

پودر لباسشویی قوی برای نابود ساختن لکه های قدیمی یا لکه هایی که ناشی از گل و چمن هستند بهتر عمل می کنند. همچنین این پودر هامواد نگهدرانده ندارند و با گذشت زمان همان کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

علاوه بر این پودر لباسشویی قوی با ترکیبات مخصوص خود که از مهم ترین آن ها آلکیل بنزن سولفونات می باشد لکه های سر سختی که با پودر های معمولی تمیز نشده است را کاملا از بین می برد. تولید کنندگان پودر لباسشویی به دنبال این هستند تا این محصول را به بازار فروش پودر لباسشویی عرضه کنند.

قیمت باورنکردنی پودر لباسشویی فله ای

قیمت پودر لباسشویی همچون دیگر محصولات بر اساس عوامل مختلفی توسط افراد فعال در این حوزه تعیین می گردد که از جمله آن ها می توان به موراد زیر اشاره نمود:

1) فرمولاسیون به کار رفته در فرآیند تولید پودر لباسشویی : پودر های لباسشویی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام موارد مصرف متفاوتی دارند. مهم ترین وجه تمایز پودر های لباسشویی کیفیت آن ها می باشد که بستگی به مواد اولیه و فرمولاسیون به کار گرفته شده در آن دارد. هرچه مواد اولیه بهتر باشد و فرمولاسیون به کار رفته در فرآیند تولید مطابق با استاندارد های جهانی باشد محصول کیفیت بالاتری داشته و در نتیجه قیمت بالاتری خواهد داشت.

2) آنزیم های رنگی موجود در پودر لباسشویی: در بازار رقابتی بین پودر های لباسشویی مهم ترین عامل آنزیم های موجود در پودر لباسشویی است که هر یک قدرت پاک کنندگی ویژه بدون آسیب زدن با بافت لباس را دارند. هرچه تعداد آنزیم های پودر لباسشویی بیشر باشد قیمت آن نیز سیری صعودی خواهد داشت.

3) نوع پودر ماشین لباسشویی: همانطور که پیشتر هم اشاره گردید پودر لباسشویی به دو دسته ی ماشیینی و دستی تقسیم می گردد که ترکیبات جداگانه ای دارند و موارد مصرف آن همانطور که از اسمش مشخص است پودر ماشینی برای ماشین لباسشویی و پودر دستی برای شستن لباس ها به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاملا مشخص است که پودر ماشین لباسشویی نسب به پودر های دستی قیمت بیشتری دارد. 4) هزینه های تولیدی همچون هزینه های گمرک مواد اولیه : از جمله عوامل موثر بر قیمت پودر لباسشویی هزینه های گمرک و ارز می باشد.

برای تهیه مواد اولیه ممکن است برخی از مواد از کشور های دیگر تهیه شود که باید هزینه ی گمرک پرداخت شود و در نهایت با افزایش هزینه های گمرک قیمت پودر لباسشویی نیز افزایش می یابد.

5) حجم پودر ماشین لباسشویی : تولید کنندگان فعال در این زمینه پودر های لباسشویی را در بسته بندی های مختلف و با سیز های گوناگون تهیه می کنند که هرچه حجم و اندازه پودر لباسشویی بیشتر باشد پودر بیشتری را در خود جای و قیمت بیشتری هم خواهد داشت

تولید کنندگان ارزانترین پودر لباسشویی

تولید کنندگان ارزانترین پودر لباسشویی همانطور که پیشتر هم اشاره گردید پودر های لباسشویی با ویژگی های منحصر به فرد خود قدرت تمیز کنندگی بالایی داشته از همین رو در میان شونیده ها به عنوان پر مصرف ترین پودر شوینده شناخته می شود.

با توجه به این موضوع مرکز فروش پودر لباسشویی در کشور ما به وفور یافت می شود اما برای خرید پودر لباسشویی فله با کیفیت بالا باید به مرجع خرید پودر لباسشویی ارزان در این زمینه مراجعه نمود که از جمله آن ها می توان به فروشگاه آنلاین ما اشاره نمود.

فروشگاه ما بهترین فروشنده عمده پودر لباسشویی می باشد چراکه علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود در زمینه عرضه مستقیم پودر لباسشویی فعالیت دارد که هم عمده فروشی و هم حذف واسطه ها تاثیر مثبتی بر قیمت پودر لباسشویی می گذارد. لذا مشتریان عزیز می توانند برای خرید پودر لباسشویی به سایت فروش ما مراجعه نمایند و این محصول را با قیمت استثنایی پودر لباسشویی تهیه نمایند و به مصرف برسانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *