مرکز پخش پودر رختشویی اصفهان

پخش پودر رختشویی اصفهان با کمک مراکز متعددی امکان پذیر می‌باشد و افراد می‌توانند با خدمات ارائه شده نیاز های خود را بر طرف کنند. محصولات مورد نظر با توجه به تنوعی که دارند مورد توجه بازار ها قرار می‌گیرند. وقتی انواع مختلف پودر های رختشویی را در بازار های کشور مان مورد بررسی قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که این محصولات در دنیایی از تنوع هستند که با قیمت مشخص شده‌ای به فروش می‌رسند.

پودر رخشویی اصفهان به‌راحتی در آب حل می‌شود و با تشکیل کف زیاد قدرت تمیزکنندگی فوق‌ العاده‌ای هم دارد و لباس‌ها را تمیز و درخشان کرده و باعث لطافت و نرمی آن‌ها می‌شود. نهایت پاکیزگی را همراه با حس تازگی و طراوت با رایحه‌ شکوفه‌های بهاری ارمغان پودر رختشویی اصفهان برای البسه شماست. برای شستشوی لباس‌ها ابتدا آن‌ها را به تفکیک رنگ جدا کنید و قبل از شستن نسبت به ثبات رنگ پارچه اطمینان حاصل نمایید.

همچنین به نکات و دمای شستشوی توصیه شده روی برچسب لباس‌ها با دقت توجه کنید. سپس البسه را در مقدار مناسبی از محلول آب و پودر خیسانده و به خوبی آبکشی نمایید. از این رو شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره مرکز پخش پودر رختشویی اصفهان به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

مرکز پخش پودر رختشویی اصفهان

پودر رختشویی در ایران

شرکت های تولید کننده‌ای که در قسمت قبل برای پودر های رختشویی ذکر کردیم هر کدام از آن ها دارای خطوط تولیدی فعالی هستند که محصولات خود را در درجه کیفی عالی با کمک نیرو های متخصص ارائه دهند. در شهر های مختلفی از کشور مان این تولیدی ها مشغول به فعالیت هستند که در ادامه مطلب به چند نمونه از آن ها اشاره می‌کنیم:

• شهر اصفهان
• شهر تبریز
• شهر مشهد
• شهر تهران
• شهر کرج

پخش پودر رختشویی اصفهان یکی ازشهر های تولید کننده پودر رختشویی در کشور ما شهر اصفهان است که با وجود شرکت های تولیدی فعال سهم عظیمی از نیاز بازار ها را مرتفع می‌کند. بنابراین پخش پودر رخنشویی اصفهان در بازار ها نیازمند تدابیر بسیار است تا از این طریق در بازار ها توزیع شوند. تولید کنندگان خدمات خاصی را برای پخش پودر رختشویی اصفهان قرار می‌دهند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می‌کنیم:

• مرکز پخش پودر رختشویی
• نمایندگی فروش پودر رختشویی
• فروشگاه ها و سوپر مارکت ها
• فروشگاه اینترنتی پودر رختشویی
• سایت های آنلاین پودر رختشویی

مراکز پخش پودر رختشویی اصفهان را می‌توان در شهر های مختلفی از کشور مان جست و جو کرد زیرا این محصولات دارای سطح کیفی عالی هستند که سبب جلب توجه مشتریان زیادی می‌شود. افراد می‌توانند محصولات را در بالا ترین درجه کیفی و با بسته بندی های متنوعی خریداری نمایند. با پخش پودر رختشویی اصفهان به طور عمده است که تولید کنندگان هم به سود حداکثری خود دست پیدا می‌کنند.

مجموعه ما که در تولید پودر رختشویی فعالیت می‌کند. فقط نوع دستی آن را تولید و توزیع می‌کند و به همین دلیل هم هست که پودر تولیدی رختشویی در ایران دارای کیفیت ویژه و منحصر بفردی می‌باشد زیرا این واحد تولیدی به‌صورت تخصصی در ساخت پودر رختشویی در ایران تمرکز کرده است و این محصول را با بهترین قیمت به کشورهای دیگر هم صادر می‌کند.

همچنین این دسته از پودرهای رختشویی در ایران باعث فروش داخلی فراوان و تقاضاهای روزافزون صادرات به کشورهای همجوار نیز شده است که نشان از این امر موفقیت دارد که با مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق و خط تولید مدرن و نیروی انسانی باتجربه، همه موارد مذکور این کارخانه را در سطح بالای تولیدی های پودر رختشویی در ایران قرار داده است و موجبات پیشرفت را فراهم کرده است.

خط تولید پودر لباسشویی در ایران می‌تواند در هر یک ساعت ۱ تن محصول را تولید کند. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک عمل می‌کند و مجهز به سیستم کنترل صنعتی نیز می‌باشد. پودر رختشویی تولید شده در شرکت ما دارای خاصیت رسوب زدایی می‌باشد.

پودر رختشویی در ایران

پودر رختشویی را در بسته چند کیلویی بخریم؟

هر کدام از پودرهای رختشویی که جهت شستشوی لباس تولید شده‌اند در بسته بندی های گوناگونی که از جنس های مقوایی و پلاستیکی ساخته می‌شوند. در زیر به چند نمونه از وزن هایی که این پودرهای رختشویی دارند پرداخته‌ایم که شما می‌توانید خریداری نمایید.

  • در وزن ۴۰۰ گرمی
  • در وزن ۵۰۰ گرمی
  • در وزن ۲۰۰۰ گرمی
  • در وزن ۲۴۰۰ گرمی
  • در وزن ۳۰۰۰ گرمی
  • در وزن ۴۰۰۰ گرمی

حتی شما می‌توانید پودرهای رختشویی را در پاکت های مخصوص بالای ۱۰ کیلوگرم هم تهیه نمایید. به این ترتیب، هر شخصی می‌تواند طبق نیازهایی که دارد، خرید خود را انجام دهد.
از سویی، حتی خانواده های پر جمعیت می‌توانند که پودرهای رختشویی را در بسته های با وزن سنگین تهیه کنند. تهیه کردن این پودرها به این صورت از نظر اقتصادی هم به صرفه تر خواهد بود و دیگر ضروریت ندارد تا هر از چندگاهی برای خرید به بازار مراجعه کنند.

به طور کلی پودرهای لباسشویی یکی از مواد بسیار پرکاربرد به شمار می‌آید که از آن به طور عموم همه استفاده می‌کنند. به همین علت است که شرکت های سازنده، محصولات را در بسته های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند.

از بسته بندی های محبوب پودر رختشویی بسته های ۵۰۰ گرمی را می‌توان معرفی کرد و از آن جا که پودر های رختشویی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است برای راحتی بیش تر مصرف کنندگان این محصول را در بسته بندی های ۲۴ عددی در یک کارتن بزرگ قرار گرفته است.

پودر رختشویی چند کیلویی بخریم؟

معرفی انواع پودر رختشویی

حتما می‌دانید که در حوزه شستشو و پاکیزگی حائز اهمیت ترین و استراتژی ترین شوینده‌ای که مطرح هست و بین خریداران و فروشندگان معروف به پر فروش ترین محصول شوینده هست همان پودر رختشویی است که با فاصله معنی داری از بقیه شوینده های موجود در بازار پیشی گرفته است. به همین دلیل کارخانه ها برای تنوع بخشیدن به این سری از تولیدات خود انواع پودر های رختشویی را با کیفیت های مختلف و با توجه به بودجه خریداران تولید می‌نماید.

تولیدات پودر رختشویی هم در جعبه های ۵۰۰ گرم که در داخل کشور از تقاضای بیشماری برخوردار است موجود هست تا کیسه های ۲۰ کیلویی که برای صادرات بیشتر استفاده می‌شود، می‌پردازیم که مزایای آن بشرح زیر است:

  • قیمت ارزان تر آن نسبت با جعبه
  • خرید و استفاده طولانی مدت از پودر فله
  • هزینه کمتر در تولید محصول

معرفی انواع پودر رختشویی

مشخصات کلی انواع پودر رختشویی

همه مردم به صورت روزانه از انواع پودر رختشویی استفاده می‌کنند. یکی از مهم ترین و ضروری ترین این پودرها که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد پودر رختشویی است. از این رو باید مصرف کنندگان از مشخصات پودر رختشویی که استفاده می‌کنند مطلع باشند. انواع پودر مخصوص رختشویی را به دو گروه بزرگ پودرهای دستی و ماشینی تقسیم می‌کنند. موارد مصرف هر یک از این محصولات تا حدودی واضح است. بسیاری از مردم به دنبال خرید پودر رختشویی خوب هستند روش های مختلفی برای خرید انواع پودر رختشویی دستی مرغوب وجود دارد.

یکی از جالب توجه ترین و جدیدترین این روش ها برای اطلاع از مشخصات این دسته از پودر های رختشویی کمک گرفتن از اینترنت است. یکی از شاخصه های تعیین کننده برتری یک پودر رختشویی، عطر و رایحه‌ای است که این پودرها دارد. بدون شک استشمام رایحه خوش لباس های شسته شده، حس بسیار خوبی در انسان ایجاد خواهد کرد. عده‌ای از مشتریان همواره به دنبال تهیه پودر رختشویی خوشبو هستند از این رو فروش شگفت انگیز بهترین پودر رختشویی خوشبو در مراکز اصلی تولید یا توزیع مجموعه ما صورت می‌گیرد.

منظور از فروش شگفت انگیز این محصول به این معناست که، عرضه پودرهای لباسشویی با تخفیف ویژه به دست مشتری می‌رسد. از این رو کارخانه های سازنده مواد بهداشتی و نمایندگی های مجاز پخش در زمره بهترین مراکز فروش پودر رختشویی قرار گرفته و البته همانطور که در بخش قبل بیان شد امروزه سایت های اینترنتی، راه میانبری برای خرید و فروش پودر رختشویی با شرایط مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستند. همچنین از این طریق می‌توان اطلاعات لازم در مورد مشخصات کلی انواع پودر رختشویی را به دست آورد.

موارد استفاده از پودر رختشویی

پودر رختشویی که در گذشته به دلیل تک برند بودن بیشتر آن‌را تاید می‌نامند، هنوز برخی آن را با همان نام تاید بیان می‌کنند. از این رو موارد استفاده از تاید یا پودر رختشویی به این گونه است که از انها به عنوان شوینده که جهت پاک کنندگی البسه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان بیان کرد.
به همین دلیل از گذشته تا به امروز به دلیل خاصیت پاک کنندگی آن، همواره استفاده زیاد آن به قوت خود باقی است. چون اجزا و ترکیبات متنوع و قوی در ساخت پودر رختشویی جهت پاک کردن انواع لک و کثیفی لباس به کار برده شده است.

از جمله موارد استفاده از پودرهای رختشویی استفاده از ترکیباتی شیمیایی و مواد فعالی به نام آنیونیک است که در تولید پودر ها تاثیر دارد که باعث افزایش قدرت پاک‌کنندگی و لکه‌بری لباس‌ها می‌شوند و درخشندگی لباس‌ها را به همراه دارد.
از انجایی که پودرهای لباسشویی بعد از حل شدن در آب، کف تولید می‌کنند که این امر به دلیل مواد معدنی موجود در آن‌ها است باعث تمیزی البسه ها می‌شود در این مواد شوینده از انواع اسانس‌های مختلف به منظور ایجاد رایحه ملایم و دلپذیر استفاده شده است.

یکی دیگر از مواد سازنده پودرها بلیچ‌ها هستند که باعث از بین رفتن لکه‌های چربی و بو از روی لباس‌ها خواهند شد. بزرگترین مزیت پودرها، زبری آن‌ها است که به از بین رفتن سمج‌ترین لکه‌ها از روی انواع پارچه‌ها کمک بسیاری می‌کند و باعث آسان‌تر شدن شستشو نیز می‌شود.
از این رو تنها کافی است مقداری از آن‌ها را مستقیما روی لباس‌ها قرار دهید و محل را خوب مرطوب کنید و به آرامی مالش دهید. سپس، شاهد از بین رفتن سخت‌ترین لکه‌ها از روی لباس خواهید بود. از سویی دیگر پودرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب برای استفاده در آب با سختی بالا هستند.
همچنین، تولید کف کم و کنترل شده این مواد شوینده، شستشو را آسان تر و آب مصرفی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند.

تولیدی پودر رختشویی

با توجه به بازار فروش عالی که از پودر رختشویی در نمونه های دستی و ماشینی در کشور مان سراغ داریم محصولات مورد نظر شرکت های تولید کننده بسیاری را تشویق می‌کند تا این محصولات را در بالا ترین درجه کیفی برای فروش آماده کنند. هر کدام از تولید کنندگان تحت عنوان برند خاصی ارائه محصول می‌کنند که در ادامه مطلب چند نمونه از این موارد را ذکر می‌کنیم که به قرار زیر است:

• برند تولیدی پودر رختشویی پرسیل
• برند تولیدی پودر رختشویی یانو
• برند تولیدی پودر لباسشویی کف
• برند تولیدی پودر رختشویی دالی
• برند تولیدی پودر لباسشویی تندیس

کارخانه تولیدی پودر رختشویی کیلویی اصفهان رسما کارتولید و خط تولید خود را با به روز ترین دستگاه های پیشرفته راه اندازی کرده است و محصول نهایی را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کند.

پودر رختشویی اصفهان از نام دارترین برند های تولید پودر در ایران می‌باشد که توسط مجموعه ما تولید و عرضه می‌شود. اگر هدف شما آشنایی بیشتر و نگاه دقیق تر به این کارخانه و محصول این شرکت است می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و با شناخت بیشتری اقدام به خرید این محصول نمایید.

تولیدی پودر رختشویی

فرآیند تولید پودر رختشویی در کارخانه

برای تولید پودر رختشویی دو کراچر باید انجام گیرد که در کراچر اول مواد با هم ترکیب خواهند شد و در دومی که از قبلی بزرگ‌تر می‌باشد دما باید زیاد و مواد با هم بهتر ترکیب شوند. در کراچر اولی باید ابتدا آب اضافه شود و سپس سود اضافه کنند و بعد از آن اسید افزوده شود اگر در ابتدا اسید بریزیم کف خواهد کرد و مشکل ایجاد می‌کند.

از طرفی قبل از اینکه سیلیکات را باز و اضافه شود، باید ترکیب را حتما خنثی کنیم. بعد از اینکه اقدام به خنثی کردن کردیم، سیلیکات را باز و سپس جامدات را به آن اضافه می‌کنیم سپس قبل از اینکه خمیر از کراچر اولی به دومی وارد شود باید از فیلتر رد شوند.

از این رو خمیر تولید شده باید از طریق پمپ وارد برج شوند که دمای ورودی خمیر به برج تقریبا ۳٧٠ درجه سانتی‌گراد می‌باشد که این دما توسط مشعل تولید می‌شوند و آن را می‌توان از اتاق فرمان کنترل کنند. از این رو بعد از اینکه خمیر به بالای برج منتقل شد آن‌را به سمت پایین اسپری می‌‌کنیم و در انتهای برج به صورت پودر به وجود می‌آید. دمای خروجی از برج هم تقریبا ۱۱٠ درجه سانتی‌گراد است.

حال فشاری که خمیر به بالا پمپ وارد می‌شود، به طور تقریبی ۳٧ بار می‌باشد اگر فشار زیاد شود، تولید هم بالا می‌رود، اما باعث مشکل دانسیته می‌شود. بعد از اینکه پودر از برج اصلی به روی نوار سرازیر شده‌اند، به روی وسیله‌ای به نام الگ می‌رود و در آنجا کوگرانول را به آن اضافه می‌‌کنند. در این قسمت، بخش‌های درشت که از الگ عبور نکرده‌اند را جدا می‌کنند و آن‌را ریکاوری می‌کنند.

در این مرحله پودرهایی ریزتر از پودر مورد نظر نیز ایجاد می‌شوند که به آن fine نیز گفته می‌شود که همراه کلوخه‌ها به ریکاوری فرستاده می‌شوند و در نهایت پودر لباسشویی به مخزن بالایی می‌رود و در آنجا به آنها اسانس اضافه می‌شوند. پودر لباسشویی سپس وارد سالن بسته‌بندی می‌شوند و در آنجا وزن آن کنترل می‌شوند که باید وزن هر بسته تقریبا پانصد گرم باشد. در بخش پودر آزمایشگاه کوچکی قرار دارد که در آن دانسیته و رطوبت پودر لباسشویی تولیدی کنترل می‌شوند.

فرآیند تولید پودر رختشویی در کارخانه

لیست قیمت پودر رختشویی در اصفهان

از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری پودر های رختشویی مانند تمام کالاهای خارجی که وارد کشور شده‌اند عبارتند از:

  • قیمت ارز معتبر جهانی: قیمت کالاهای تولید داخل که مواد اولیه آن ها از خارج از کشور تامین می‌شود متناسب با نرخ ارز افزایش یا کاهش پیدا می‌کنند.
  • گمرک: میزان گمرکی که به مواد اولیه‌ای وارد می‌شود تعلق می‌گیرد هم یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پودر رختشویی می‌باشد.

از این رو مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت تولید کنندگان از قیمت روز پودرهای رختشویی مطلع شوید و این محصول را خریداری نمایید.

خرید عمده پودر رختشویی فله با بهترین قیمت

کیفیت پودرهای رختشویی که کارخانجات تولید کرده و به بازار عرضه کرده به حدی بالاست که در کوتاه ترین زمان ممکن جای خود را در بازار باز کرده و حتی کشورهای دیگر هم خریدار این محصول شده‌اند. برای خرید عمده پودر رختشویی فله با بهترین قیمت روش های مختلفی برای مشتریان گرامی وجود دارد که به صورت کلی می‌توان این روش‌های خرید را به دو دسته تقسیم بندی کرد که شامل:

  • خرید حضوری: می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه های معتبر ما مراجعه کنید و این محصول را خریداری نمایید.
  • خرید اینترنتی: در این نوع خرید می‌توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را تهیه نمایید.

در میان برند های مختلف تولید کننده پودر رختشویی، پودر لباس شویی ماشینی و پودر دستی بیشتر طرفدار دارد که می‌توانید برای خرید به صورت فله و با نازلترین قیمت به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را خریداری نمایید.

خرید عمده پودر رختشویی فله با بهترین قیمت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *