توزیع پودر رختشویی کارتنی در اهواز

پودر رختشویی یکی از مواد شوینده لباس است که از گذشته تا به امروز وجود داشته است به گونه ای که در گذشته برای تمیزی سر از این پودر رختشویی استفاده می کردند پودر رختشویی دستی کاربرد بسیار زیادی دارد. افرادی هستند که معتقدند تا لباس کف نکند تمیز و درخشنده نمی شود. همچنین پودر دستی قیمت بهتری دارد به همین خاطر طرفدار زیادی دارد. توزیع پودر رختشویی کارتنی در اهواز صورت می گیرد چون دارای شعبه های فروش می باشد.

توزیع پودر رختشویی کارتنی در اهواز

روش تولید پودر رختشویی کارتنی دستی

روش تولید پودر رختشویی کارتنی دستی همانطور که می دانید پودر رختشویی در دو نوع دستی و ماشینی است که هر کدام دارای فرآیند تولید است پودر رختشویی دستی با وجود آمدن پودر ماشینی باز هم جایگاه خود را حفظ کرده است. در ادامه مطلب روش تولید پودر رختشویی کارتنی دستی را برایتان شرح می دهیم که عبارت انداز:

  • ابتدا به چهار نوع مخزن تولید مواد احتیاج می باشد که مواد پودری و مواد مایع را با روش های گوناگون با هم مخلوط می شود مواد پودری مانند سورفکتانت، مواد حلال کننده، اسید سولفیک می باشد.
  • مواد مایع را نیز بر اساس مقدار معین مواد جامد باهم مخلوط می شود اندازگیری مواد جامد و مایع بر اساس دستگاه اتوماتیک صورت می گیرد و به نسبت مواد جامد از مواد مایع استفاده می گردد.
  • واحد اندازه گیری دوغاب شامل ترکیب مرز، فرایند فیلتر کردن و روند فرسوده سازی می باشد تا آماده سازی دوغاب صورت گیرد
  • فرآیند ترکیب مواد دوغاب از جمله مواد مایع مانند آب فرآوری شده ، اسید سولفونیکو پلیمر های مولکولی با مواد جامد مانند کربنات سدیم، پنتا سدیم مقدار معین در مخازن بزرگ دوغاب ریخته شده و ترکیب می شود.
  • این مواد تشکیل دهنده با مقدار معین هر مواد و تکان های منظم و مخلوط مواد دوغاب و درجه حرارت مناسب تبدیل به پودر رختشویی با فرمولاسیون قوی پاک کنندگی قوی می شود.

قیمت پودر رختشویی کارتنی در سال 99

قیمت پودر رختشویی کارتنی در سال 99 قیمت پودر رختشویی کارتنی برند پرسیل، دریا، پراید، شوما و… در سال 99بسیار مناسب می باشد این پودر با کیفیت را می توانید به روش های مختلفی تهیه کنید و مورداستفاده قرار دهید پودر رختشویی یکی از نیاز های اساسی می باشد که در هر خانه وجود دارد.

تهیه پودر رختشویی از طریق سایت زیر نیز امکان پذیر می باشد این پودر دارای رنگ دانه های قوی پاک کنندگی است که علاوه بر تمیزی لباس موجب لطافت و نرمی آن نیز می شود پودر رختشویی اصلا حساسیت زا نیست و شما با خیال راحت می توانید با دست به شستشویی لباس بپردازید با تهیه این پودر به صورت کارتنی به مدت طولانی از خرید پودر راحت می شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *