تولیدکنندگان مایع ظرفشویی صادراتی با بهترین کیفیت

مایع ظرفشویی در شمار پرمصرف ترین شوینده ها است،  این محصول در ایران طبق استانداردهای بین المللی و با کیفیت بالایی تولید می شود.

برند های مختلف تولید کننده این محصول پس از کسب بازار های فروش  داخلی به دنبال عرضه این شوینده به بازار های خارجی هستند.

عرضه مایع ظرفشویی صادراتی با بالاترین کیفیت و بالطبع  با قیمت بالاتری به بازار های خارجی صورت می گیرد.

تجارت مایع ظرفشویی از نظر اقتصادی تجارتی پرسود و درآمدزا است. بر این اساس برندهای متعددی درصدد هستند، در فضای رقابتی بازار فروش این محصول بتوانند مایع ظرفشویی برند خود را به کشورهای مختلف صادر کنند.

تولیدکنندگان مایع ظرفشویی صادراتی با بهترین کیفیت

فرمولاسیون مایع ظرفشویی استاندارد چیست؟

فرمولاسیون مایع ظرفشویی استاندارد چیست؟ شرکت های تولید کننده انواع مایع ظرفشویی با بکار گیری مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، همچنین نیروی انسانی متخصص اقدام به تولید این محصول می کنند.

آنچه ما از یک مایع ظرفشویی خوب انتظار داریم، کف فراوان، چربی زدایی سریع، قدرت پاک کنندگی فراوان و غلظت بالا است که همه اینها با استفاده از دو ماده در ترکیب این محصول امکان پذیر می شود.

در تهیه مایع ظرفشویی پریل ۴ لیتری استاندارد اغلب از آلکانول آمیدها و سورفکانت ها استفاده می شود. در واقع فرمولاسیون اصلی اکثر مایع ظرفشویی ها این دو ماده است. کف بالا و قدرت چربی زدایی از خواص اصلی این مواد است.

البته افزودنی های مختلف از جمله اسانس ها و رایحه های مختلف، بسته به سلیقه مشتری در تولید این مایع نیر به کار گرفته می شود.

در برخی برند های تولید کننده این محصول از گلیسرین به عنوان نرم کننده پوست نیز استفاده می شود.

صادرات بهترین مایع ظرفشویی به کشور های همسایه

صادرات بهترین مایع ظرفشویی به کشور های همسایه تولید کنندگان مایع ظرفشویی پلاتینیوم اوهپس از تامین نیاز بازار داخلی کشور، می توانند مازاد تولیدات خود را به بازار های خارجی عرضه کنند. البته این محصول باید مطابق با استانداردهای جهانی تهیه شده باشد.

همانطور که اشاره شد، بهترین و باکیفیت ترین مایع ظرفشویی باید برای صادرات انتخاب شود.

انواع مایع ظرفشویی توسط برندهای مختلف برای صادرات به کشورهای همسایه در بسته بندی های شیک و فانتزی و در حجم های مختلف آماده سازی می شود. کشورهای وارد کننده این محصول غالبا عراق، افغانستان و پاکستان هستند.

صادرات مایع ظرفشویی می تواند ارز خارجی فراوانی را وارد کشور کند.

علاوه بر درآمدی که از صادرات انواع مایع ظرفشویی نصیب کشور می شود، سبب رشد اقتصادی و رونق بازار فروش این محصول نیز خواهد شد.

به همین علت است که تولید کنندگان سعی دارند پس از کسب رضایت مشتریان داخلی و به دست آوردن بازار های کشور، اقدام به تلاش برای به دست آوردن بازار های خارجی می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *