سفارش عمده پودر دستی حاوی آنزیم

از شوینده های رایجی که پیشتاز بر شوینده دیگر بوده و مصارف انبوهی را در حوزه های خانگی و عمومی پیدا کرده، پودر دستی است که جهت شستشوی دستی لباس ها استفاده شده و آنها را از کثیفی و آلودگی می رهاند. اکنون مدل جدیدی از این پودر توسط فعال ترین کارخانجات تولید پودر دستی در کشور تولید و به بازار ارائه گشته که آن پودر دستی حاوی آنزیم می باشد و برای سفارش عمده پودر دستی می توانید همین محصول را انتخاب نمایید.

سفارش عمده پودر دستی حاوی آنزیم

مشخصات انواع پودر دستی

مشخصات انواع پودر دستی لباس های کثیف و آلوده به دو روش کلی شستشو داده شده که یکی از آنها روش دستی می باشد؛ این روش مقدم بر شستشوی ماشینی لباس ها بوده و از قدیم الایام تا کنون برخی از بانوان برای شستشوی لباس ها از این روش بهره می برند که پیش نیاز آن، پودر دستی خواهد بود؛ یعنی با استفاده از پودر دستی می توان به خوبی به شستشوی لباس ها پرداخت و آنها را تمیز گرداند.

خیلی ها اعتقادشان بر این است که پودر نسبت به مایع؛ قابلیت پاک کنندگی بهتری داشته و از این رو حتی در شستشوی ماشینی لباس ها هم پودر را انتخاب می کنند، حال در ادامه می خواهیم به معرفی انواع پودر دستی و مشخصات هر یک از آنها بپردازیم که عبارتند از:

  1. پودر دستی حاوی آنزیم: این پودر نه تنها هر نوع کثیفی را از روی لباس محو می سازد؛ بلکه نرمی و درخشندگی را هم در آنها افزایش خواهد داد، در ضمن با استفاده از این پودر می توان حتی از آب سرد هم برای شستشوی لباس ها بهره برده و فرآیند شستشو هم کمتر به طول می انجامد.
  2. پودر دستی بدون آنزیم: این پودر از قدرت فوق العاده ای در پاک کنندگی لباس ها برخوردار بوده و ردی از کثیفی روی آنها باقی نخواهد گذاشت؛ این پودر برای شستشوی لباس هایی مناسب است که کودکان یا افراد دارای حساسیت پوستی از آنها می پوشند، در ضمن منجر به حفظ الیاف لباس نیز خواهد شد.

قیمت روز پودر دستی حاوی آنزیم

قیمت روز پودر دستی حاوی آنزیم با انواع پودر دستی در بخش قبل آشنا شدید و دریافتید که پودر دستی حاوی آنزیم، نه تنها عملکرد بهتری را در شستشوی لباس ها خواهد داشت؛ بلکه مقرون به صرفه تر هم بوده و با مقدار کمی از آن می توان تعداد زیادی از لباس ها را شستشو داد؛ پس همه دلایل برای خرید پودر آنزیم دار از سوی شما وجود دارد؛ حال اگر پیش از سفارش پودر دستی فوق، خواهان کسب اطلاع از قیمت پودر دستی آنزیم دار هستید؛ اول از همه باید بگوییم که قیمت این پودر با توجه به امتیازات بیشتر آن کمی بیشتر بوده و در ضمن نرخ آن مطابق با قیمت روز پودر دستی محاسبه شده و به شما در هنگام خرید اعلام خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *