صادرات انواع مایع ظرفشویی لیتری

در حال حاضر مایع ظرفشویی لیتری یکی از انواع محصولات شوینده بهداشتی کیفیت قیمت برند و نیز بسته بندی های متنوع به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی مطابق با استانداردهای روز دنیا و اکثر کشورهای دنیا صادر می‌شود که صادرات نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور ایفا می‌نماید.

صادرات انواع مایع ظرفشویی لیتری

3 نکته مهم در مورد مایع ظرفشویی نانو

3 نکته مهم در مورد مایع ظرفشویی نانو

معمولا مایع ظرفشویی در انواع گوناگون توسط شرکت های تولیدی معتبر مطابق با استانداردهای روز دنیا با کیفیت عالی تولید و نیز در انواع برندها با قیمت مناسب در بسته بندی های متنوع در بازار عرضه می‌شود که از جمله آن ها می توان به مایع ظرفشویی نانو اشاره کرد که با توجه به خصوصیات منحصر‌ به فردی که دارد در شستشوی ظروف بسیار حائز اهمیت می باشد.

شایان ذکر است که این محصول هیچ گونه حساسیت و آسیب به پوست وارد نمی کند و یک محصول فوق العاده عالی با داشتن کیفیت بالا و قدرت چرب زدایی بوده که مناسب پوست افراد بوده و خاصیت ضد قارچی و باکتریایی نیز داشته است.

لازم به توضیح است که افرادی که دچار حساسیت پوستی می باشند، بهتر است از دستکش استفاده نمایند.

امروزه این محصول کاربردهای زیادی داشته که در اینجا لازم است به چند نمونه اشاره می نماییم:

مایع ظرفشویی نه تنها برای ظرف ها استفاده می شود، بلکه این محصول کارایی زیادی برای افراد داشته که از مایع ظرفشویی می‌ توانید چربی روی لباس را پاک کنید، به جواهرات خود زیبایی و جلای خاصی بدهید، برس ها و شانه ها را تمیز کنید و کابینت های آشپزخانه را تمیز کنید، میز و صندلی رو با آن پاک کنید.

هر چند که این محصول دارای قابلیت های خاصی از جمله: براق کنندگی ظروف و تمیز کننده می باشد، لذا این محصول دارای نوع رایحه مختلفی از قبیل: توت فرنگی، لیمویی و غیره می باشد.

مختصری درباره فرآیند تولید مایع ظرفشویی

مختصری درباره فرآیند تولید مایع ظرفشویی

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و همچنین فرمولاسیون های خاص و نیز استفاده از نیروی انسانی و نیروی متخصص و با تجربه و آگاه توانسته از رونق تولیدی زیادی برخوردار باشد و نیز نیاز اکثر بازار های داخلی و خارجی را فراهم نماید.

همچنین این شرکت ها از مجوزهای لازم و معتبر برخوردار هستند که زیر نظر سازمان وزارت بهداشت توانسته اند انواع این محصولات را با کیفیت مطلوب تولید و نیز با قیمت مناسب وارد بازار های جهانی نمایند که صادرات این محصول به روند افزایش تولیدات محصول و اقتصاد کشور کمک زیادی می کند.

قابل به ذکر است که این محصول در حجم های مختلف از جمله چهار لیتری، یک لیتری در بازار موجود می باشد که با اسانس‌ های گوناگون تهیه شده که مناسب انتخاب افراد و بر اساس نوع پوست و نوع رنگ، شخص می تواند آن را تهیه نمایید. لازم به توضیح است که مایع ظرفشویی با توجه به داشتن فرمولاسیون منحصر به فرد بوده و با داشتن پاک کنندگی و چربی زدایی بالا باعث شده که ظروف سریع و آسان شسته شود. امروزه با بهره‌مندی و قدرت پاک کنندگی بالای این محصول و با استفاده از تکنولوژی های گوناگون در فرایند بکارگیری این محصول برای شستشوی ظروف بسیار مناسب می باشد.

امروزه کشور قدرتمند ایران توانسته است این محصول را با فرمولاسیون پیشرفته و جدید و با غلظت بالا و پاک کنندگی عالی و براق کننده و قدرت تمیز کنندگی بیشتری تولید کند.

همچنین این مایع ظرفشویی دارای فرمولاسیون بدون فرمالین بوده و نیز مناسب برای مصارف روزانه و همچنین در حجم و وزن های مختلف به صورت لیتری در بسته بندی های متنوع دارای نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید و پروانه بهداشتی می باشد که به خریداران اطمینان از سالم بودن محصول را می رساند تا آن ها بتوانند با خیالی آسوده و راحت از سالم بودن محصول آن را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

ناگفته نماند که تولید انواع محصولات شوینده بهداشتی بخصوص مایع ظرفشویی در هر برند توسط شرکت های تولیدی مختلف به دلیل کیفی بالا، غلظت بسیار، تنوع رنگ و رایحه خوش، تنوع در بسته بندی، براق شدن ظروف و قدرت پاک کنندگی بالا توانسته توجه اکثر بازارها و کشورهای خارجی را به خود جلب نمایند و امروزه از فروش نسبتا پایداری برخوردار باشد و سبب سود و ارزآوری زیادی از لحاظ اقتصادی برای کشور گردد.

اطلاعاتی درباره مایع ظرفشویی گلیسیرینه

اطلاعاتی درباره مایع ظرفشویی گلیسیرینه

امروزه یکی از انواع محصولات شوینده بهداشتی مایع ظرفشویی گلیسیرینه است که با استفاده از انواع محلول ها و فرمولاسیون خاص با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد می تواند علاوه بر پاکسازی و از بین بردن آلودگی و چربی ها نیز برای دست بسیار مفید باشد زیرا این ماده شوینده دارای مواد گلیسیرینه است باعث لطافت و نرمی پوست دست می شود.

این ماده شوینده بهداشتی با وجود گلیسرین و نیز استفاده از فرمولاسیون های خاص از مشخصات ویژه ای برخوردار است که با سازگاری و نیز قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است که امروزه به صورت لیتری در انواع گوناگون با برندهای متعدد و همچنین بسته بندی های کاملا استاندارد و بهداشتی در بازار عرضه می‌شود که طرفداران زیادی دارد.

این محصول دارای مجوز سازمان غذا و دارو می باشد که کشور ایران تولید کننده برند این محصول بوده و امروزه به دلیل کیفیت بالای این محصول باعث شده که به کشورهای مختلف صادر نماید.

مایع ظرفشویی، معمولا دارای انواع بسیار مختلفی هستند که از لحاظ کیفیتی باهم تفاوت های بسیار زیادی دارند و همین تفاوت در کیفیت باعث شده است که بسیاری از مشتریان میل به خرید محصول درجه یک و مرغوب داشته باشند.

قیمت انواع مایع ظرفشویی لیتری

قیمت انواع مایع ظرفشویی لیتری

موارد بسیار زیادی بر قیمت مایع ظرفشویی لیتری تاثیرگذار است که از جمله این موارد می توان به مواد اولیه استفاده شده در تولید مایع ظرفشویی و بسته بندی آن، وزن محصول و همچنین مهر استاندارد، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید و پروانه بهداشت، عرضه مستقیم محصول و دیگر موارد می باشد که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شود که بسته به سلیقه مشتریان متفاوت و از اهمیت زیادی در اقتصاد کشور برخوردار می باشد.

همچنین از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول شوینده بهداشتی می توان به نوع برند، غلظت زیاد، اندازه و وزن، نوع مواد اولیه به کار رفته در ساختار تولید آن، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن مایع ظرفشویی، بسته بندی، تنوع طرح و بو و رنگ و غیره می باشند که افراد می توانند با توجه به این موارد آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *