صادرات کلی مایع دستشویی نرم کننده

مایع دستشویی نرم کننده خانه ها و مشاغل ، دفاتر و کارخانه های تولیدی را تمیز می کند.مایع دستشویی کرمی ملایم و موثر از بسیاری جهات محصول اساسی است. بدون صابون ، بهداشت مناسب تقریباً غیرممکن است. انسان ها برای همه زمان های خود صابون های اساسی درست کرده اند.

صادرات کلی مایع دستشویی نرم کننده

درباره ویژگی های مایع دستشویی طبیعی

درباره ویژگی های مایع دستشویی طبیعی

  • سورفاکتانت ها سورفاکتانت ها مواد شیمیایی موجود در صابون ظرف مایع هستند که به تعلیق روغن و سایر مواد غذایی موجود در ظروف کمک می کنند و باعث شستشوی آنها با آب در هنگام شستشو بسیار راحت تر می شود.
  • این اتفاق می افتد در نتیجه یک فرآیند شیمیایی که باعث شکسته شدن کشش سطحی ذرات غذا و چربی روی سطح ظرف می شود. صابون های ظرف دار سنگین معمولاً سطح بالاتری از مواد فعال کننده سطح نسبت به محصولات ارزان قیمت دارند.
  • انحلال پذیری حلالیت یک صابون ظرف مایع به این معنی است که به چه سرعت و به راحتی در آب حل می شود.حلالیت یک صابون ظرف مایع خاص می تواند به کیفیت و درجه حرارت آب بستگی داشته باشد ، اما توسط ترکیب شیمیایی خود صابون نیز کنترل می شود.
  • یک صابون ظرفی بسیار محلول به راحتی ظرف ها را آبکشی می کند و پس از خشک شدن ظروف باقی مانده صابون کم می ماند. نرم کنندگی پوست بعضی از صابون های مایع ظرفی حاوی مواد مرطوب کنندگی هستند که به نرم شدن پوست کمک می کنند یا از تحریک پوست دیگر مواد شیمیایی موجود در صابون جلوگیری می کنند.
  • واشرهایی که از صابون ظرف مایع بدون این خاصیت استفاده می کنند ممکن است از دستکش استفاده کنند تا پوست آسیب نبیند زیرا آب باعث از بین بردن روغن های طبیعی در دست می شود که دوباره پر کردن آن زمان می برد.
  • نرم کنندگی پوست غالباً خاصیت کلیدی است که سازندگان ظروف صابون برای تبلیغ محصولات خود از آن استناد می کنند.رایحه هر نوع صابون ظرف مایع نیز رایحه خاص خود را دارد. حتی محصولات به اصطلاح بدون بو نیز بوی صابون باقیمانده دارند. برخی دیگر شامل ترکیباتی هستند که رایحه لیمو ، کاج ، گل یا مرکبات را تولید می کنند.
  • بوی صابون ظرف مایع معمولاً آنقدر ملایم است که بوی آن را به ظروف نمی دهد و ممکن است کمی بعد از تمیز شستشو از دست واشر ناپدید شود. اثرات زیست محیطی یکی از ویژگی های حیاتی هر نوع صابون ظرف مایع ، تأثیر محیطی آن است.
  • در سال های اخیر ، چندین مارک عمده صابون ظرفشویی آگاه از نظر محیط زیست ظاهر شده است. این محصولات از مواد طبیعی بیشتری استفاده می کنند.همچنین با شسته شدن در فاضلاب و ورود به سیستم آب ، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کنند. برخی از مارک های صابون ظرف مایع حتی بخشی از سود خود را به اهداف زیست محیطی اختصاص می دهند.

اطلاعاتی در خصوص مایع دستشویی کرمی

اطلاعاتی در خصوص مایع دستشویی کرمی هیدروکسید سدیم ، که به آن سود سوز آور یا لیس نیز گفته می شود ، یک ماده سنتی برای ساخت صابون است. در حالی که هیدروکسید پتاسیم بیشتر در ساخت مایع دستشویی ۱۰ لیتری دیده می شود ، تولید صابون های مایع با استفاده از سود سوز آور امکان پذیر است.

یکی از متداول ترین مواد شیمیایی در صنعت صابون سازی ، هیدروکسید سدیم یک پایه قوی با طیف گسترده ای از کاربردهای بالقوه است.

هیدروکسید سدیم یک ترکیب محلول در آب است که به صورت گلوله ، گرانول ، پوسته یا پودر وجود دارد. هیدروکسید سدیم از طریق الکترولیز کلرید سدیم تشکیل می شود و یک قلیایی قدرتمند است.

هیدروکسید سدیم وقتی به آب اضافه شود ، PH ماده را افزایش می دهد ، که آن را به یک تنظیم کننده با ارزش pH در فرمول های اسیدی تبدیل می کند. یک پایه غیر آلی ، هیدروکسید سدیم هیچ اتمی کربن ، مشابه آب ندارد.

هنگامی که با آب مخلوط می شود ، هیدروکسید سدیم کاملاً جدا می شود و فقط به یون های هیدروکسیل و سدیم تبدیل می شود.

یون های هیدروکسیل بار منفی دارند و یون های سدیم بار مثبت دارند. این هجوم یون ها منجر به یک واکنش گرمازا شدید می شود ، که به هیدرولیز چربی ها در فرآیند صابون سازی کمک می کند تا صابون تشکیل دهد.

هیدروکسید سدیم معرف یا ماده ای است که در واکنش شیمیایی برای تولید مواد دیگر استفاده می شود. سود سوز آور باعث صابون سازی می شود و از مواد اصلی سازنده صابون است.

وقتی پوسته ها یا دانه های هیدروکسید سدیم به مایع اضافه می شوند ، محلول لیز تشکیل می شود.این محلول ، وقتی با روغن یا چربی مخلوط شود ، منجر به واکنش شیمیایی موسوم به صابون سازی می شود.

مزیت های مایع دستشویی ضد حساسیت

مزیت های مایع دستشویی ضد حساسیتمایع دستشویی پمپی طبیعی یک واکنش بین چربی ها و یک پایه قوی است. فرمول شیمیایی دقیق C17H35COO است- بعلاوه یک کاتیون فلزی ، Na + یا K +. مولکول نهایی سدیم استئارات نام دارد و نوعی نمک است.

بسته به کاتیون فلزی ، صابون ها یا نمک های پتاسیم هستند یا نمک های سدیم که به صورت اسیدهای کربوکسیلیک با زنجیره بلند مرتب شده اند. به طور معمول ، تشکیل این زنجیره ها شامل ترکیب هیدروکسید پتاسیم با یک حیوان یا چربی گیاهی یا گاهی اوقات با اسید استیک است.

یک مولکول صابون دو کار انجام می دهد هم به آب و هم به بقایا پیوند می خورد. این به دلیل اجزای آب دوست ، یا “آب دوست” و آبگریز یا “ترس از آب” آن است.

یک مولکول صابون دارای “سر” آنیونی آب دوست و یک “دم” آبگریز ساخته شده از هیدروکربن ها است. سر مولکول ها جذب و در آب حل می شود ، در حالی که دم هیدروکربن جذب خاک و چربی می شود و توسط آب دفع می شود.صابون همچنین یک سورفاکتانت است باعث کاهش کشش سطحی آب می شود.

آب دارای کشش سطحی شدیدی است که باعث می شود قطرات روی سطح مختلفی از فلز تا پارچه مهره بزنند. این امر روند خیس شدن آب را کند کرده و توانایی تمیز کردن آن را مهار می کند.

از آنجا که صابون ها کشش سطحی آب را کاهش می دهند ، می توانند به راحتی پخش و مرطوب شوند. همچنین ، سورفاکتانت ها باعث شل شدن و امولسیون آلودگی و بقایای مواد می شوند و آنها را در آب پخش می کنند و اجازه می دهند آبکشی شود.

خرید مستقیم مایع دستشویی نرم کننده

خرید مستقیم مایع دستشویی نرم کننده امروزه ، بیشتر ساخت مایع دستشویی ضد حساسیت از طریق یک فرآیند مداوم انجام می شود ، که به جای دسته های کوچک ، یک جریان ثابت صابون تولید می کند.

تولیدکنندگان ابتدا چربی های طبیعی را به اسیدهای چرب و گلیسیرین تقسیم می کنند ، به طور معمول از طریق یک ستون فولادی عمودی و بلند به نام هیدرولیزر که از دماهای بالا برای شکستن چربی به دو جز its خود استفاده می کند.

پس از جداسازی ، اسیدهای چرب برای تصفیه بیشتر تقطیر می شوند. بعد ، اسیدهای چرب خالص با مقدار دقیق سوزش سوز آور مخلوط می شوند. صابون سازی بعدی باعث ایجاد صابون می شود.

در طی این مرحله ، ممکن است مواد شیمیایی دیگری نیز برای افزایش ماندگاری ، قدرت پاک کنندگی یا قابلیت بازاریابی به آنها اضافه شود. اما می توانید صابون مایع را با سود سوز آور به صورت دسته های کوچک تهیه کنید.

شما می توانید دستورالعمل های مختلفی برای تهیه صابون مایع دسته ای کوچک پیدا کنید ، اما روند کلی آن همان است. برای خرید مایع دستشویی هم می توان به صورت اینترنتی هم به صورت حضوری اقدام کرد که امروزه به دلیل بیماری کرونا خرید های اینترنتی پیشنهاد می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *