فروش فوق العاده پودر ماشین لباسشویی کیسه ای

سایت خرید پودر ماشین لباسشویی کیسه ای یک سایت تخصصی و معتبر فعال بوده که می توان در آن اقدام به خرید پودر کیسه ای در انواع مختلف و در هر حجمی نمود.

شرایط فروش پودر ماشین لباسشویی به صورت اینترنتی و کاملا مستقیم فراهم شده تا متقاضیان و مشتریان سراسر کشور بتوانند به صورت غیر حضوری و با کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش و خرید اینترنتی با قیمتی مناسب و بی واسطه نمایند.

فروش فوق العاده پودر ماشین لباسشویی کیسه ای

چرا پودر ماشین لباسشویی کیسه ای؟

چرا پودر ماشین لباسشویی کیسه ای؟

ورود مواد شوینده مصنوعی به بازار در دهه 1950 به خانه داران گزینه های بیشتری برای مراقبت از پارچه ارائه داد. اما دهه 1970 بود که مهمترین نوآوری را در لباسشویی به وجود آورد ، افزودن آنزیمهایی که “حمله” می کنند به انواع خاصی از لکه ها. 

آنزیم های کاتالیزوری

آنزیم ها می توانند طبیعی باشند یا از نظر شیمیایی پردازش شوند. آنزیم های مختلف خاکهای خاص را هدف قرار می دهند و عمل کاتالیزوری خاک را به مولکول های کوچکتر می شکند تا پاک شود.

ورود آنزیم ها به مواد شوینده لباس به طور چشمگیری نحوه لباسشویی را تغییر داد. آنزیم ها به ما این امکان را می دهند که از دمای پایین آب و شوینده کمتری برای تمیز کردن لباس ها استفاده کنیم. برای بسیاری از سال ها ، تنها راه دستیابی به لباس های شسته شده تمیز استفاده از آب جوش و صابون های خنک بود.

امروزه دانشمندان بیوتکنولوژی صنعتی یا “بیوتکنولوژی سفید” ایجاد کرده اند که از سلولهای آنزیمی یا اجزای سلول برای تولید آنزیم های مفید صنعتی برای مواد شوینده لباس استفاده می شود

در پودر های لباسشویی مرغوب از سورفاکتانت ها استفاده می شود. سورفاکتانت ها یکی از اجزای اصلی مواد شوینده و تمیز کننده هستند. آنها لکه ها را می شکنند و خاک موجود در آب را به حالت تعلیق در می آورند تا از قرار گرفتن مجدد خاک روی سطح جلوگیری کنند. سورفاکتانت ها کثیفی را که به طور معمول در آب حل نمی شود ، پخش می کنند.

انواع سورفاکتانت ها

  • سولفاتهای آلکیل (آنیونی)
  • سولفاتهای آلکیل اتوکسیلات (آنیونی)
  • اترهای الکل چرب (غیر یونی)
  • مواد کاربردی در شوینده لباسشویی
  • اصلاح کننده های pH برای تعادل اسیدها و بازها در آب
  • روشن کننده های نوری (جایگزین سفید کننده) برای بهبود ظاهر سفید با جذب نور ماورا giving بنفش و دادن رنگ آبی
  • تهویه های آب برای مدیریت آب سخت و جلوگیری از انتقال رنگ
  • کنترل لجن با صابون یا سیلیکون برای جلوگیری از کف کردن بیش از حد
  • مواد نگهدارنده برای جلوگیری از رشد میکروبی

نکته ای که باید در انتخاب یک پودر ماشین لباسشویی مناسب به آن توجه کنید این است که ببینید پودر لباسشویی شما رنگ دهنده یا رنگ  دارد یا خیر.رنگ ها برای جذابیت زیبایی مشتری اضافه می شوند. آنها هیچ نقشی در تمیز کردن ندارند. اگر پوست حساسی دارید ، شوینده های فاقد رنگ را انتخاب کنید زیرا متخصصان پوست دریافتند که رنگ اصلی ترین عامل تحریک پوست است.

خرید پودر ماشین لباسشویی کیسه ای بقیمت کارخانه

خرید پودر ماشین لباسشویی کیسه ای بقیمت کارخانه در سفارش اینترنتی همواره می توان به طور مستقیم از کارخانه خرید انجام داد و به همین دلیل قیمت محصول در این روش تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

در این روش می توان با ویژگی های تمام محصولات آشنا شد و سپس با توجه به نیاز و بودجه خود اقدام به انتخاب بهترین انواع آن کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *