قیمت انواع مایع دستشویی بیست لیتری

شوینده ها الان جز مهم ترین وسایل زندگی ما هستند،همگی ما در زندگی روزانه در معرض موادی قرار می‌گیریم که باید محل آن را شستشو کنیم؛از این رو بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان به تولید و توضیع مواد شوینده میپردازند.

تولید کنندگان مواد شوینده مختلفی با خاصیت های مختلف تولید میکنند که یکی از اینها مایع دستشویی برای شستشوی روزانه هستند.این شوینده ها با توجه به مدل،حجم و خاصیت خود قیمت های مختلفی دارند.

مردم روزانه در جستجوی خرید انواع این مایع های دستشویی هستند که به صرفه و مقرون به صرفه باشد، برای مثال مایع دستشویی بیست لیتری که میتوانید آن را در خانه ذخیره و استفاده کنید.

عموم مردم به دنبال مایع دستشویی ۱۰ لیتری منحصر به فرد که فاقد هرگونه حساسیت پوستی باشد هستند،اگر در جست و جوی خرید مایع دستشویی هستید میتوانید آن را با بهترین قیمت و کیفیت و در ابعاد مورد نظر خود از ما خریداری کنید

قیمت انواع مایع دستشویی بیست لیتری

ویژگی های مهم مایع دستشویی پدالی

ویژگی های مهم مایع دستشویی پدالیمایع دستشویی پمپی پدالی کالای مورد علاقه بسیاری از تولید کنندگان و خریداران است زیرا این نوع از مایع دستشویی بسیار آسان کاربرد است و با استفاده از مکانیزم خود راحتی را به ما ارائه میکند.

مایع دستشویی پدالی را میتوانیم در هر جایی مثل هال ها،رستوران ها،ادارات،منازل و … یافت کنیم که این فراوانی محصول به مدل و ساختار خاص آن اشاره دارد و این نوع مایع دستشویی قابل نصب برای هر محلی است.

یکی دیگر از ویژگی های محصول مایع دستشویی پدالی میتوانیم به باصرفه بودن آن اشاره کنیم، به طوری که ساختار خاص این نوع مایع طوری تنظیم شده است که با هر بار پر کردن مخزن با بیش از ۱۵۰۰ بار به حرکت درآوردن پدال مایع در آن باقی میماند و در استفاده مایع صرفه جویی میشود.

همچنین باید توجه کرد از این نوع مایع میتوان برای هر نوع محلولی مثل مایع های شوینده و ضدعفونی کننده مثل الکل استفاده کرد.ن

جنس این نوع کالا به صورت پلاستیک های فشرده و یا با قابلیت کشسانی است که با هر ضربه ای خورد نشوند و درب اصلی آن به صورت آسان بازشو است.

عدم مقابله با ویروس ها و میکروب ها میتواند زمینه ساز نفوذ آنها در بدن انسان باشد،طبق تحقیقات انجام شده مایع دستشویی پدالی کمترین برخورد را با دست انسان دارد و زمینه سازی ورود میکروب و ویروس را به طور چشمگیری کاهش میدهد.

نکات مهم در انتخاب مایع دستشویی طبیعی

نکات مهم در انتخاب مایع دستشویی طبیعی مایع دستشویی طبیعی نوعی شوینده است که بر پایه و اساس مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی تشکیل میشود و میتواند بسیار برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند یا مشکل پوستی دارند پرکاربرد باشد.

انواع مختلفی از مایع دستشویی طبیعی وجود دارد که با انواع مواد مثل عصاره گل ها،چربی حیوانی،گیاهان دارویی و … ساخته میشوند و در مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است و به دور از زندگی شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد.

تولیدکنندگان و توضیع کنندگان زیادی در تولید و ساخت مایع دستشویی طبیعی فعالیت میکنند که ممکن است این بازار دارای کلاهبردارانی باشد که به سود خود مایع دستشویی شیمیایی را به جای طبیعی بفروش برساند و مردم بدون آگاهی خریداری کنند اما ما در این مقاله به نکاتی راجب شناسایی مایع دستشویی طبیعی اشاره می‌کنیم و شما میتوانید با مراجعه به ما به بهترین و باکیفیت ترین مایع دستشویی اصلی طبیعی برسید.

مایع دستشویی طبیعی هنگام بو کردن باید آری از بوی تند و الکلی مانند باشد، نباید هنگام بوییدن مایع بینی ما به سوزش بیوفتد یا بویی از مواد شیمیایی مثل الکل به مشام ما برسد.

اکثر اینطور مایع ها رنگ های ملایمی دارند چون بر پایه رنگ های طبیعی هستند، مایع دستشویی طبیعی هنگام دیدن رنگ تندی ندارد و بیشتر با رنگ های ملایم تولید میشود.

یکی دیگر از خصوصیت دیگر این مایع ها این است که هنگام دیدن این مایع ناخالصیی نباید در آن دیده شود.

در هنگام خرید محصولات طبیعی مایع دستشویی باید به برند و مارک تولید کننده آنها توجه داشت و باید آن دسته مایع های را انتخاب و خریداری کنید که توسط شرکت های معروف در این زمینه تولید شده باشند.

دانستنی ها در مورد مایع دستشویی عطری

دانستنی ها در مورد مایع دستشویی عطری مایع دستشویی عطری در انواع مختلفی تولید و پخش میشود، این نوع مایع ها با عطر انواع گل ها یا ماده ها تولید میشوند.

یکی از ویژگی های جالب مایع های دستشویی عطری این است که عصاره اصلی بویایی اینگونه مایع ها بر پایه طراوت گل های مختلف است و هر مایع با هر طراوت متفاوت خاصیت خاصی برای پوست دارند، برای مثال مایع دستشویی با بوی بادام برای پوست های خشک مناسب است و باعث نرمی و کلاژن سازی پوست می‌شود.

البته باید توجه داشت که بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند افراد باید از مایع های فاقد بو استفاده کنند چون بعضی مایع های شوینده با عطر تند خود و استفاده بیش از حد مواد شیمیایی بویایی باعث لطمه وارد کردن به پوست دست یا بدن می‌شوند.

مایع های دستشویی عطری بدلیل اینکه پایه بو ثابتی داشته باشند از مواد شیمیایی متفاوت مضر مثل فرمالین،فسفات ها،اتانول،شفاف دهنده نوری و آمونیاک در آنها استفاده‌ میشود البته یکسری شرکت ها بسیاری از ترکیبات شیمیایی را از آنها حذف مینمایند و با افزودن گلیسیرین و روغن های گیاهی معطر خاصیت مثبت آنها را افزایش میدهند.

مایع های معطر دستشویی باید تا حد امکان از مقادیر بالایی گلیسیرین باشند تا بتوانند اثر منفی مواد شیمیایی را خنثی کنند و از دستان در برابر خشکی و پوست پوست شدن محافظت کنند.

در ساختار اینطور مایع ها نباید cmc زیادی یافت شود چون این مواد از میزان کف کردن مایع می‌کاهد.

صادر کنندگان مایع دستشویی بیست لیتری

صادر کنندگان مایع دستشویی بیست لیتری صادرات مایع دستشویی بیست لیتری در انواع مختلفی متناسب با پوست دست و نیز با کیفیت عالی در انواع برندها و بسته بندی ها متفاوت با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازارهای جهانی عرضه می گردد که این صادرات نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند.

باید گفت: صادر کنندگان این محصول شوینده بهدشتی سعی می کنند تا آن را با نشانه های استاندارد جهانی به طور بهداشتی و طبیعی وارد بازارها هدف نمایند که امروزه باعث شده متقاضیان زیادی را به خود جذب نماید و از رونق تولیدی چشمگیری برخوردار باشد.

همچنین مایع دستشویی بیشت لیتری در گالن های متنوع با تنوعرنگ و عطر و رایحه خوش به کشورهای خارجی صادر می گردد که باعث شده مورد استقبال اکثر این کشورها قرار گیرد زیرا دارای کیفیت عال و قیمت ارزانتری است که به روش مستقیم و با حذف واسطه توانسته مشتریان زیادی را مجذوب خود نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *