قیمت روز پودر دستی فله

پودر دستی یکی از محصولات شوینده برای لباس ها می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب تولید گردیده است و از قدرت پاک کنندگی بالا در شست و شو لباس ها برخوردار است که توانسته مورد پسند افراد زیادی قرار گیرد و میزان فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهد.

برای اطلاع از قیمت روز پودر دستی فله به صورت مستقیم از تولیدی، می توانید با شماره هایی که در ادامه صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز پودر دستی فله

مشخصات انواع پودر دستی ارزان

مشخصات انواع پودر دستی ارزان همانطور که می دانید بهداشت شخصی یکی از امور واجب و ضروری برای هر فرد در طول زندگی روزمره محسوب می شود، زیرا بهداشت شخصی نشان دهنده شخصیت و هویت هر فرد در احتماع می باشد.

بهداشتی شخصی دارای طیف گسترده ای از امور مختلف همانند بهداشت دهان و دندان، بهداشت بدن، بهداشت لباس و… می باشد.

بهداشت پوشاک یکی از ضروری ترین امور برای افراد محسوب می شود که انواع شوینده ها همانند پودر های رختشویی، مایع لباسشویی و… برای تحقق این امر تولید گردیده اند.

پودر رختتشویی دستی از جمله شوینده های برتر و شناخته شده از نظر کیفیت و کارایی در شست و شو می باشد که با دارا بودن ویژگی ها و مشخصات فوق العاده توانسته از جایگاه ویژه ای در بازار برخوردار باشد، در ادامه این مبحث با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و مشخصات این محصول آشنا گردید.

بررسی مشخصات و ویژگی های برتر انواع پودر لباسشویی دستی:

  • در بسته بندی کارتونی پلمپ شده قرار دارد که ورود و خروج هوا به داخل محصول امکان پذیر نیست و از کیفیت محصول کاسته نمی شود.
  • دارای حالت پودری شکل می باشد که به بافت لباس نفوذ می کند.
  • دارای استانداردهای بهداشتی و آرایشی می باشد که به بافت لباس و همچنین پوست آسیب نمی زند.
  • از قدرت پاک کنندگی و لک بری بسیار بالا برخوردار است که لباس را همانند روز اول نو می کند.

بازار فروش پودر دستی فله

بازار فروش پودر دستی فله با توجه به ضرورت حفظ بهداشت شخصی و کیفیت عالی پودر دستی در تحقق این امر، هر روزه با افزیش خرید این محصول از سوی افراد در بازار رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

برای خرید بهترین نمونه پودر دستی به صورت فله با قیمت مناسب، هم اکنون می توانید از مجموعه حاضر که به فروش و به فروش پودر به صورت آنلاین پرداخته است، بهره مند گردید و پس از سفارش در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *