قیمت پودر دستی کیلویی رخت

پودر دستی نوعی مواد شوینده است که برای شستن انواع لباس، ملافه و به طور کلی رخت مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پودر دستی کیلویی رخت از پودر ماشینی خیلی ارزانتر است و تفاوت این دو نوع محصول این است که پودر دستی کف می کند ولی پودر ماشینی کف تولید نمی کند. و پودر دستی در برندهای مختلف تولید و با قیمت مناسب به بازار و مراکز فروش عرضه می شود. برای خرید به فروشگاه های مورد نظر ما مراجعه کنید و به صورت کیلویی و عمده خریداری کنید. و اینترنتی سفارش دهید.

قیمت پودر دستی کیلویی رخت

ویژگی بارز انواع پودر دستی

ویژگی بارز انواع پودر دستی از ویژگی های بارز انواع پودر دستی می توان به کف زیاد این محصول اشاره کرد و پودر دستی به علت کف زیاد، آثار کثیفی را از بین می برد و سریع تر تمیز می کند. از دیگر ویژگی این محصول این است که پودر دستی به راحتی در آب حل می شود و برای افرادی که امکان سشتشو با ماشین لباسشویی را ندارند و با دست لباس می شویند بسیار مناسب است.

پودر دستی رخت، در شرکت های ما با بهترین برند تولید می شود و همچنین به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه بازار می شود و مصرف کنندگان می توانند این محصول را در تمام فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مغازه ها و … خریداری کنند. این محصول دارای آنزیم های فراوانی هستند و به طور کلی لباس های کثیف و لکه دار با پودر دستی به راحتی تمیز می شوند. این محصول از زمان های قدیم تا به امروز وجود داشته و خانم ها برای شستن لباس با دست از این محصول استفاده می کنند.

خیلی ها معتقد هستند که پودر دستی بهتر از مایع قابلیت پاک کنندگی بهتری دارند. از ویژگی دیگر این محصول این است که پودر دستی در آب سرد هم به راحتی حل می شود و تمام کثیفی را از روی لباس محو می کند. برای خرید این محصول به صورت کیلویی و عمده به صفحه وب سایت ما مراجعه کنید و اینترنتی خریداری کنید.

توزیع پودر رختشویی دستی 5 آنزیم

توزیع پودر رختشویی دستی 5 آنزیم توزیع پودر رختشویی دستی ۵ انزیم در شرکت ها و تولیدی های ما با قیمت مناسب عرضه می شود و شما می توانید برای خرید این محصول بدون واسطه و غیر حضوری سفارش دهید و انواع پودر دستی ما را با برندهای مختلف خریداری کنید و تولیدی های ما در تلاش هستند این محصول را با بهترین کیفیت و مرغوب به دست مصرف کنندگان برساند.

برای تهیه پودر دستی درجه یک و با آنزیم بالا با نمایندگی فروش ما در ارتباط باشید و انلاین خریداری کنید. و از محصولات ما بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *