مراکر عرضه مایع دستشویی صدفی صحت

مایع دستشویی از ملزومات بهداشتی ضروری است که توسط برندهای مختلف و با فرمولاسیون گوناگون تولید می‌شود. یکی از بهترین برندهای فعال در حوزه تولید انواع مایع دستشویی ساده و صدفی، برند صحت است که دارای رایحه خوش و سازگاری با پوست است. یکی از معتبرترین مراکز عرضه مایع دستشویی صدفی صحت، سامانه فروش مستقیم محصولات بهداشتی است که این محصول را به صورت فله و کارتنی عرضه می‌نماید.

مراکر عرضه مایع دستشویی صدفی صحت

منظور از مایع دستشویی صدفی چیست؟

منظور از مایع دستشویی صدفی چیست؟

منظور از مایع دستشویی صدفی چیست؟ و این محصول چه تفاوتی با سایر انواع شوینده‌های دست دارد؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد انواع خرید مایع دستشویی را دارند مطرح می‎شود.

تفاوت مایع دستشویی موسوم به صدفی با سایر انواع مایع شوینده دست در فرمولاسیون و ترکیبات موجود در مایع صدفی است. از حیث ترکیبات موجود در مایع صدفی می‌توان گفت این محصول بیشترین قرابت و نزدیکی را با انواع صابون دارد و به عنوان مایع صابون نیز شناخته می‎شود.

مایع صدفی دستشویی از غلظت بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر وجود ترکیبات پاک کننده و ضد باکتری در ترکیبات که جز ثابت انواع مواد شوینده هستند، دارای ترکیباتی است که از ایجاد حساسیت پوستی، قرمزی و خارش دست جلوگیری می‌کند.

در فرمولاسیون تولید مایع صدفی، گلیسیرین وجود دارد که به نرمی و لطیف شدن پوست کمک می‌کند. مایع صدفی دستشویی به دلیل غلظت بالا و رایحه خوش به خوبی دستها را از انواع آلودگیها پاک می‌کند و بدون ایجاد اثرات منفی مانند اگزما و حساسیت، انواع باکتریهای و میکروبها را از روی پوست از بین می‌برد و از بروز مشکلات ویروسی و باکتریایی جلوگیری به عمل می‌آورد.

فروش تضمینی مایع دستشویی صدفی با قیمت مناسب

فروش تضمینی مایع دستشویی صدفی با قیمت مناسب

مایع دستشویی صحت حاوی بهترین ترکیبات شوینده و پاک کننده است که دارای غلظت بالایی است. این محصول علاوه بر بوی خوش، به نرم کنندگی دست کمک می‌کند و از بروز مشکلات پوستی مانند ترکهای پوستی پیشگیری می‌نماید.

از آنجا که مایع دستشویی صحت حاوی بهترین ترکیبات است و در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای دارد در بسیاری از مراکز مانند بیمارستانها، رستورانها، ادارات و مراکز آموزشی و رفاهی از این مایع دستشویی استفاده می‌شود.

فروش تضمینی مایع دستشویی صدفی با قیمت مناسب توسط شرکت پخش و فروش مستقیم و غیر حضوری این محصول، شرایط خرید آسان این ماده شوینده پر مصرف را به صورت عمده و خانگی برای تمامی خریداران در سراسر کشور فراهم نموده است.

شرکت پخش مستقیم انواع مواد شوینده، به دلیل ارتباط با برند تولید کننده، انواع مایع شوینده را به صورت فله عرضه می‌نماید. به این ترتیب با حذف هزینه‌های بسته بندی، محصول به صورت کلی و در گالنهایی با ظرفیت بالا برای فروش عرضه می‌شود و امکان خرید برای مراکزی با مصرف بالا فراهم می‎شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *