مرکز تولید قرص ظرفشویی ارزان قیمت

تولید کنندگان برتر در مرکز تولید قرص ظرفشویی ارزان در کشور بهترین و با کیفیت ترین قرص های ماشین ظرفشویی را تولید می کنند و با نازلترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

مرکز تولید قرص ظرفشویی ارزان قیمت

کاربرد های مختلف قرص ظرفشویی چیست؟

کاربرد های مختلف قرص ظرفشویی چیست؟ احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید قرص ماشین ظرفشویی علاوه بر شستشوی ظرف ها در ماشین، کاربردهای فراوان دیگری هم دارد. با توجه به قدرت پاک کنندگی بالای این قرص ها برای از بین بردن انواع لکه بر روی لباس، فرش و سایر وسایل استقاده می شوند.

لکه زرد ناشی از عرق زیر بغل لباس ها مخصوصا لباس های سفید به راحتی با یک قرص ظرفشویی پاک می شود. لکه چای یا قهوه روی لیوان ها و یا روی پارچه را با قرص ظرفشویی به آسانی پاک کنید فقط کافیست این قرص را در کمی آب گرم حل کرده و روی محل مورد نظر بریزید.

از جمله کاربرد های دیگر قرص ظرفشویی پاک کردن سوختگی های روی ماهیتابه یا قابلمه است که در اثر سوختن روغن روی آن مانده و به سختی پاک می شود، با استفاده از یک قرص ظرفشویی با قدرت پاک کنندگی بالا سختی کار آسان می شود.

گاهی با درست کردن غذاهای سرخ کردنی مثل ماهی یا بادمجان و کتلت بوی غذا در خانه می ماند و شاید خیلی مطلوب نباشد برای از بین بردن این بو و یا هر بوی نا مطبوع دیگری، یک قرص ظرفشویی را در قابلمه بگذارید و روی آن مقداری آب بریزید حالا قابلمه را روی گاز بگذارید و اجازه دهید به آرامی بجوشد با این کار بوی فضای آشپزخانه از بین می رود.

برای پاک کردن سوختگی های روی گاز، برای تمیز کردن سینک ظرفشویی، پاک کردن لکه غذا از روی فرش و …. از قرص ظرفشویی استفاده کنید. این قرص ها باقی مانده غذا را در خود حل می کنند و شما را از شر لکه ها خلاص می کنند.

مزایای استفاده از قرص ظرفشویی

قرص ظرفشویی از جمله پر فروش ترین مواد شوینده در جهان است و این به خاطر نتیجه مطلوبی است که این قرص ها از خود به جای می گذارند. وقتی می خواهیم یک ماده شوینده بخریم به نکات زیادی توجه می کنیم از جمله کیفیت و قدرت پاک کنندگی و تاثیر مطلوب، قرص های ظرفشویی تا حد زیادی این انتظارات را بر طرف کرده اند.

قرص های ماشین ظرفشویی هرگونه چربی و باقی مانده غذا را از ظرف هایی که ساعت ها این مواد بر رویشان مانده اند به طور مطلوبی پاک می کنند و علاوه بر تمیز کردن آن ها از باقی ماندن کثیفی های ناشی از چربی و رنگ های داخل غذا بر روی سطح ظرف جلوگیری می کنند و مهم تر از همه اینکه بعد از شست و شوی ظرف ها با قرص ظرفشویی بوی غذا بر روی ظرف نمی ماند. بوی بعضی از غذاها مثل تخم مرغ و ماهی روی ظرف حتی بعد از شست و شو می ماند و بسیار اذیت کننده می باشد اما با استفاده از این قرص ها هیچ بویی روی ظرف نمی ماند.

قرص های ماشین ظرفشویی ظروف شیشه ای و کریستال شما را با کیفیتی مناسب می شورند و ظرف ها را کدر نمی کنند و خط و خش نمی اندازند. برند های معتبر این قرص ها ماده جلا دهنده دارند که در شست و شوی ظروف کریستال و شیشه ای به کدر نشدن ظرف کمک می کند.

قرص ظرفشویی با کیفیت، در طول عمر ماشین ظرفشویی بسیار موثر است، انواع قرص های ظرفشویی با فرمولاسیون های جدید، از رسوبات آب و جرم ظروف کثیف در ماشین ظرفشویی تا میزان زیادی جلوگیری می کند و در واقع سلامت و طول عمر ماشین ظرفشویی را حفظ می کنند. با این حال از جرم گیرهای تخصصی در ماشین ظرفشویی هم باید در کنار این قرص ها استفاده شود.

روش صحیح استفاده از قرص ظرفشویی باکیفیت

روش صحیح استفاده از قرص ظرفشویی باکیفیت روش صحیح نگهداری از قرص ظرفشویی با کیفیت بسیار راحت است هنگام نگهداری از این قرص ها باید بدانید که قرص ظرفشویی را در محل خشک و خنک بگذارید تا قرص ها نم نکشند و سوراخ نشوند اگر دمای محیط گرم باشد قرص ها به یکدیگر می چسبند و کارایی اولیه خود را از دست می دهند. همچنین اگر دمای محیط خیلی سرد باشد یا قرص ها را روی سرامیک سرد بگذارید احتمال ترک برداشتن قرص ها زیاد است.

ذکر این نکته نیز بجاست که همانند سایر مواد شیمیایی و شوینده این قرص ها را نیز در دسترس کودکان قرار ندهید مواد تشکیل دهنده آن می تواند باعث مسمومیت شود.

استفاده از قرص ظرفشویی بسیار راحت است در هر ماشین ظرفشویی یک محفظه برای قرار دادن قرص در نظر گرفته شده، قرص را داخل آن بگذارید و برنامه شست و شوی مورد نظرتان را اجرا کنید به راحتی کار ماشین ظرفشویی آغاز می شود. دستگاه به تدریج و در زمان مناسب قرص را آزاد می کند و قرص در آب حل می شود و ظروف را تمیز می کند.

ضمنا این قرص ها طوری ساخته شده اند که برای انواع ماشین ظرفشویی با هر برندی مناسب هستند و سازگاری دارند.

گاهی پیش آمده که هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بعد از پایان کار مواد شوینده روی ظرف ها می ماند. برای حل این مشکل می توانید قرص ظرفشویی را به جای اینکه در محفظه مورد نظر قرار دهید، آنرا در کف ماشین ظرفشویی در محفظه ی کشویی کنار فیلتر بگذارید. پس برای رفع این مشکل جای قرص را عوض کنید.

البته لازم به ذکر است حل نشدن قرص های ظرفشویی گاهی به علت دمای آب است بعضی از برند های قرص ظرفشویی در دمای زیر 40 درجه در آب به صورت کامل حل نمی شوند.

تاثیر قرص ظرفشویی بر میکروب ها

قرص ماشین ظرفشویی حاوی مواد ضروری برای شست و شوی با کیفیت ظروف در ماشین ظرفشویی است. مواد موجود در سطح قرص هنگامی که با آب مخلوط می‌شوند، بقایای مواد غذایی را از روی ظروف جدا کرده و پاک می کنند. قرص ظرفشویی همچنین دارای آنزیم ‌هایی است که مواد نشاسته‌ای و پروتئینی را تجزیه کرده و از بین می‌برد. قرص ظرفشویی به علت دارا بودن سفید کننده ، سرسخت ‌ترین لکه‌ها را نیز ازبین می‌برد. با مواد ضد باکتری و ضد عفونی کننده موجود در قرص و همچنین استفاده از آب داغ هنگام شست و شوی ظروف تمام میکروب های ظروف از بین می رود. انتخاب یک شوینده با کیفیت که بتواند تمام ظرفها را لکه زدایی کرده و میکروبها را از بین ببرد بسیار مهم است بهترین راهکار استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی می باشد.

ترجیحا دمای آب را هنگام استفاده از قرص های ظرفشویی روی دمای 60 درجه تنظیم نمایید این کار باعث از بین رفتن سریع تر و بهتر میکروب ها شده و بوهای نامطبوع ناشی از غذاهای مانده روی ظروف را از بین می برد و همچنین از ایجاد رسوب و آهک جلوگیری می کند.

استفاده از قرص‌های ماشین ظرفشویی، به نسبت پودر یا ژل ظرفشویی بسیار راحت تر است. چون قرص ظرفشویی مقدار دقیق مواد شوینده مورد نیاز در هر بار شستن ظرف را مشخص کرده و چیزی از آن هدر نمی رود. اگر از مواد شوینده زیاد در ماشین ظرفشویی بریزیم کف بیش از حد تولید شده آبکی را سخت تر میکند و به مرور زمان عمر ماشین ظرفشویی را کاهش می دهد و باعث خرابی دستگاه می شود. مزیت دیگری که این قرص ها دارند این است که به جز مواد شوینده، مواد کمکی و افزودنی در ترکیباتشان وجود دارد که باعث شست و شوی بهتر و با کیفیت تر می شود و به ظروف جلا می دهد و عملکرد قرص را چندین برابر بهتر می کند. این مواد افزودنی باقیمانده غذا روی ظروف را پاک کرده و بوی نامطبوع غذا های مانده را از بین می برند.

مواد به کار رفته در قرص ظرفشویی همچنین وظایفی از قبیل پیش شویش و چربی زدایی را انجام می دهند تا شما بتوانید زمان کمتری را در خیساندن و تمیز کردن یا ساییدن ظرف‌ها بگذرانید. حتی قرص‌های ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد که هدف آن‌ها تمیز کردن ماشین ظرفشویی شماست.

افرایش بهداشت محیط با قرص ظرفشویی

افرایش بهداشت محیط با قرص ظرفشویی قرص ظرفشویی در افزایش بهداشت محیط تاثیر دارد. با توجه به افزایش سطح بهداشت و توسعه فرهنگ استفاده از وسایل و لوازم خانگی در بین خانواده ها، امروزه میزان استفاده از ماشین ظرفشویی و قرص ظرفشویی بسیار زیاد شده است. برای شست و شوی ظرف ها در ماشین ظرفشویی نیاز به قرص ظرفشویی مخصوص می‌باشد که قبلا از خارج وارو کشور می شد ولی در حال حاضر تولید کنندگان داخلی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب این قرص ها را تولید می کنند. مواد تشکیل دهنده قرص ظرفشویی باعث درخشان کردن ظرف های کریستال و شیشه‌ای می شود و خط و خش و خطوط بر روی ظروف شیشه‌ای نمی اندازد.

به وسیله آنزیم های درون آن باعث از بین بردن میکروبها و تمیزی هر چه بیشتر ظروف می‌شود. افزایش محافظت از ماشین ظرفشویی در برابر رسوبات املاح، قدرت پاک کنندگی فوق‌العاده بالای لکه‌های باقی مانده بر روی ظروف از دلایل دیگر استفاده از قرص ظرفشویی می باشد. قرص های ظرفشویی برای این منظور فرموله شده‌اند تا عملیات شست‌ و شو را بهتر انجام دهند. هر قرص مقدار مناسبی از مواد شوینده، برای یک حجم کامل از ماشین ظرفشویی را دارد. هر قرص جداگانه پوششی دارد تا در برابر رطوبت و گرمای محیط محافظت شود.

تولید کنندگان قرص ظرفشویی درجه یک

تا مدتی قبل قرص ظرفشویی را از خارج از کشور برای تامین نیاز مردم وارد می کردند. اما امروز در داخل کشور تولید کنندگان قرص ظرفشویی بهترین و کاملترین نوع قرص های ظرفشویی را تولید می کنند. با گسترش هر روزه استفاده از ماشین های ظرفشویی در ایران و نیز کشور های همسایه سرمایه گذاری در بخش تولید مواد شوینده متناسب با ماشین های ظرفشویی، یکی از بهترین سرمایه گذاری هاست.

فرایند تولید قرص ظرفشویی به این ترتیب است که ابتدا مواد اولیه به صورت پودر هستند و با یکدیگر با نسبت های تعیین شده، ترکیب می شوند و بعد به وسیله دستگاه هایی پرس شده و به شکل قرص در می آیند. دانش اصلی در بحث تولید قرص ها مربوط به نسبت ترکیب مواد اولیه آنهاست.

این نوع از قرص های ظرفشویی در ترکیباتشان هم جلا دهنده دارند هم نمک و هم از ایجاد رسوبات در ماشین های ظرفشویی جلوگیری می کنند. به طور کلی تولید هر محصولی در داخل کشور، باعث کاهش قیمت آن می شود قرص های ظرفشویی هم امروز با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دارند.

بازار فروش قرص ظرفشویی بسیار پر رونق شده و این محصول به خاطر مزیت های زیادی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. خرید قرص ظرفشویی ارزان از طریق همین سایت امکان پذیر است. این قرص ها به صورت کلی برای فروشگاه ها و نمایندگی های هر شهر و نیز به صورت جزیی برای مصرف کننده عرضه می شود.

بهترین تبلیغ برای هر کالایی دعوت از مصرف کننده برای یک بار امتحان کردن می باشد. با یک بار خرید و امتحان این قرص ها تاثیر آنرا بر روی ظرف های خود مشاهده کنید به طور حتم علاوه بر خرید مجدد، این محصول را به سایر اطرافیان خود پیشنهاد می دهید.

قرص های ظرفشویی به دو صورت فشرده و بسته بندی شده در بازار عرضه می شوند که وظیفه شست و شو و جلا دادن ظرف ها را به عهده دارند ، این قرص های شوینده در انواع ساده یا چند فاز به بازار عرضه می شوند و استقبال بسیار خوبی نسبت به آنها از جانب مصرف کنندگان صورت گرفته است.

قیمت باورنکردنی قرص ظرفشویی

قیمت باورنکردنی قرص ظرفشویی تولید داخلی قرص های ظرفشویی و نیز عرضه مستقیم آن و خرید بی واسطه از جمله عواملی هستند که باعث پایین آمدن قیمت این قرص ها شده اند. با خرید مستقیم از مرجع خرید قرص ظرفشویی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و شاهد قیمت استثنایی قرص ظرفشویی باشید. در مقایسه با محصولات مشابه قیمت این قرص ها باور نکردنی است.

این قرص ها بر طبق برترین استاندارد های روز دنیا فرموله نویسی شده اند و می توانند با معروف ترین برندهای خارجی رقابت کنند. ضمنا همه مواد اولیه به کار رفته در تولید این قرص ها در بازار ایران به راحتی تامین می شود و به همین خاطر است که قیمت محصول تولیدی بسیار ارزان تر از شوینده های وارداتی است. سرمایه گذاری بر روی تولید قرص های ظرفشویی سود مناسب و مطمئنی را برای سرمایه گذار ایجاد خواهدکرد.

فروش ویژه قرص ظرفشویی از طریق این سایت انجام می شود. با ثبت سفارش های خود در مدت زمان کوتاهی قرص های ظرفشویی را تحویل بگیرید.

با خرید قرص ظرفشویی ارزان هم به اقتصاد خانواده خود کمک می کنید و هم به تولید داخلی رونق می بخشید.

عرضه مستقیم قرص ظرفشویی در همه شهر های ایران انجام می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *