مرکز فروش پودر رختشویی عمده

استفاده از انواع پودرهای رختشویی برای لباس ها الزامی است‌. هر نمونه از پودرها مزیت های خاص خود را دارند و از رایحه خاصی برخوردارند. مرکز فروش پودر رختشویی عمده در این زمینه خدمات رسانی می کنند و افراد می توانند در هر نقطه از کشور بهترین نمونه از آن را در اختیار داشته باشند.

مرکز فروش پودر رختشویی عمده

بهترین پودر رختشویی عمده

بهترین پودر رختشویی عمده در حال حاضر ما دارای تنوع بسیار زیادی از پودر رختشویی هستیم که کارخانه های تولید کننده آن ها، پودر ها را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهند.

از بهترین و با کیفیت ترین انواع این پودرها، می توانیم به پودر لباسشویی پرسیل اشاره داشته باشیم. این پودر که در جعبه ۵۰۰ گرمی ارائه می‌شود، قابلیت چربی زدایی بسیار عالی دارد و دارای رایحه اسطوخودوس می‌باشد. در از بین بردن سخت‌ ترین لکه ها بسیار کاراست که در آب سرد هم به خوبی عمل می‌کند.

پودر لباسشویی تاژ هم یکی از قدیمی ترین انواع پودر های موجود در بازار است که قابلیت چربی زدایی بسیار خوبی دارد. رایحه این نمونه از پودرها از گل های بهاری است که سازگاری زیادی با محیط زیست دارد. همچنین می‌ تواند لکه های خون و پروتئینی، روغن و نشاسته را از بین ببرد. می‌ تواند مانع از چرک مردگی پارچه شود و رنگ آن را به خوبی حفظ می کند.

پودر لباسشویی امو که کشور سازنده آن انگلیس می باشد، در بسته بندی ۴۰۰۰ گرمی ارائه می‌ شود و قابل چربی زدایی خوبی دارد. این نمونه از پودر لباسشویی رایحه خاصی ندارد و مخصوص شستشو با ماشین لباسشویی است. با مصرف کم ترین مقدار شوینده، می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و در حین شستشو نیازی به مایع سفیدکننده ندارید. همچنین این پودر رختشویی بسیار مقرون به صرفه است به نسبت مابقی انواع پودر، وزن بیشتر و قیمت به صرفه تری دارد.

 پودر لباسشویی اکتیو یکی دیگر از انواع پودرهای لباسشویی است که در بسته های ۵۰۰ گرمی به بازار ارائه می‌شود و فاقد رایحه می‌ باشد. کشور سازنده آن ایران است و از چرک مردگی لباس جلوگیری می‌ کند. این پودر دارای مایع نرم کننده است و برای لباس های نیمه چرک ۲ پیمانه از آن کافیست.

قیمت روز پودر رختشویی عمده

قیمت روز پودر رختشویی عمده پودرهای رختشویی در وزن های متعددی ارائه می‌ شوند و هر کدام از آن ها قیمت مختص خود را دارند. اما در هر حال شما می توانید با تهیه انواع پودر رختشویی به صورت عمده، خرید خود را اقتصادی تر کنید و در ازای پرداخت پول کم تر، به مسئول بیش تری دست یابید.

در این صورت شما دست واسطه را از معامله حذف کرده اید و مستقیماً با کارخانه تولیدی معامله خود را انجام داده اید که در این صورت قیمت پودر عمده بسیار کم تر خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *