کارخانجات پودر رختشویی صادراتی

گذشته ها برای لباس شستن از انواع صابون های رختشویی که غالبا از خارج کشور وارد می‌شد استفاده می‌کردند، اما امروزه با پیشرفت شرایط کشور و ظهور انواع تولید کننده های مختلف کشورمان در تولید انواع پودر رختشویی دستی و ماشینی و پودر رختشویی صادراتی فعال هستند. کارخانجات پودر رختشویی صادراتی

پودر رختشویی چه مشخصاتی دارد؟

پودر رختشویی چه مشخصاتی دارد؟ پودر رختشویی خوب ویژگی هایی دارد که باید برای یک انتخاب صحیح از آن مطلع باشید، در ادامه به صورت مختصر ویژگی های یک پودر خوب را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

پودر ماشین لباسشویی مرغوب در ابتدا باید

1_از برند های آشنا و امتحان خریداری شده تا کیفیت آن تضمین شده باشد.

2_آنزیم های استفاده شده در آن هم به مقداری باشند که بتواند با اثر موثر بر لکه ها و آلودگی ها آنرا تمیز و ضدعفونی کرده و هم بر بافت پارچه آسیب جدی نزند و موجب رنگ و رو رفتگی پارچه نشود.

3_آنزیم های فعال در آن سرد داشته باشد زیرا خیلی از لباس ها در اثر شست و شو با آب گرم یا داغ آسیب میبنند

4_علاوه بر داشتن کف مناسب که نه کم باشد و نه زیاد که در بافت پارچه باقی بماند باید دارای قیمت مناسب و مقرون بصرفه نیز باشد

5_ راحت در آب حل شود و بعد از شست و شو سفیدک آن روی لباس باقی نماند، همچنین از رایحه ی معطر و خوبی برخوردار باشد البته بهتر است رایحه ی آلرژی زا یا تندی نباشد و افراد را اذیت نکند.

6_ کیفیت خوبی داشته باشد و این اطمینان را به شما بدهد که بعد از شست و شو لباس بی لکه و تمیزی در اختیار دارید

پودر لباسشویی خوب علاوه بر اینکه ضامن سلامت لباس و پارچه شماست بر بهبود عملکرد ماشین لباسشویی نیز اثر میگذارد دقت کنید که از پودر رخت شویی مخصوص ماشین برای ماشین لباسشویی استفاده کنیدو از پودر دستی برای شست و شوی با دست، فروشندگان بهترین پودر رختشویی در ایران و با رایحه‌ های مختلف و کیفیت های خوب در انواع صادراتی وجود دارند که در ادامه به بعضی از آنها اشاره کوتاهی میکنیم.

فروشندگان بهترین پودر رختشویی صادراتی

فروشندگان بهترین پودر رختشویی صادراتی کارخانجات انواع پودر رختشویی در نام هاي مختلف در کشورمان فعال هستند و با تضمین کیفیت پودر رخت شویی و قیمت مناسب آنرا به بازار عرضه می‌کند شما می‌توانید با کارشناسان فروش این کارخانه‌ ها ارتباط برقرار کرده و انواع پودر را طبق سلیقه شخصی خودتان به صورت عمده یا تک فروشی خریداری نمایید و برای مصارف صنعتی یا شخصی از آن استفاده کنید، از برند های صاحب نام و برجسته ثابت شده پودر های رختشویی می‌توان به برند های پرسیل که بسیار آشنا و معتبر است، شوما، تندیس، پوش، دریا و.. اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *