کارخانه تولید پودر لباسشویی حاوی آنزیم

پودر لباسشویی حاوی آنزیم برای شستن لباس ها بهترین گزینه بوده که می تواند عمل لکه بری را با قدرت بالا انجام دهد.‌ این مواد شوینده به صورت پودری نرم تولید می شوند که می توانند در کمترین زمان درون آب حل گردند. کارخانه برای تولید این پودر از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. بالا رفتن سطح تولید باعث شده تا علاوه بر تامین نیاز داخلی مازاد مصرف برای صادرات مهیا شود. تولید زیاد خود باعث کاهش قیمت ها هم می شود.

کارخانه تولید پودر لباسشویی حاوی آنزیم

مشخصات پودر لباسشویی حاوی آنزیم

مشخصات پودر لباسشویی حاوی آنزیم پودر لباسشویی آنزیم دار دارای مشخصات بارزی بوده که بهترین راه شناخت آن به شمار می رود. این مشخصه های مهم عبارتند از:

  • استفاده از آنزیم های آبی رنگ که ریز دانه هایی نرم هستند و زمانی هم که دد مقابل رطوبت قرار می گیرند به سرعت آب می شوند.
  • سرعت حل شدن آنها در آب بالا بوده و قدرت کف کنندگی کمتری هم دارند که در این صورت به قطعات فلزی ماشین آسیبی وارد نمی کنند.‌
  • این مواد شوینده پس از تولید درون بسته بندی های پلمپ قرار می گیرند تا در مقابل رطوبت خراب نشوند و هم اینکه آلودگی هم به آنها نفوذ نکند.
  • آنزیم های پاک کننده و ضد عفونی کننده نقش مهمی در این مواد شوینده دارند و باعث می شوند تا لکه ها و آلودگی های لباس به خوبی پاک شود.‌
  • استفاده از رایحه های طبیعی باعث شده تا لباس ها را خوشبو کنند که این بو تا مدت طولانی روی لباس باقی می ماند.
  • برخی پودرها برای لباس های مشکی مناسب هستند و هیچ گونه لکه ای روی لباس باقی نمی گذارند و باعث افت رنگ آن نیز نمی شوند.
  • آنزیم های موجود در این مواد شوینده همگی ضد حساسیت هستند و بدبن ترتیب در تماس با پوست دست هیچ گونه حساسیت و آلرژی بوجود نمی آورند.

علت آنزیم دار بودن پودر ماشین لباسشویی

علت آنزیم دار بودن پودر ماشین لباسشویی پودر لباسشویی قوی بیشتر به صورت آنزیم دار است که علت محبوبیت آن قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالا می باشد بدون اینکه به رنگ و باعت لباس آسیبی وارد کند. در زیر به دیگر علل محبوبیت این مواد شوینده اشاره می کنیم:

  • زمانی که لکه و آلودگی در تاروپود لباس های ضخیم نبود می کند تنها پودر آنزیم دار است که می تواند تا عمق لباس نفوذ کرده و لکه ها را از ریشه پاک کند به گونه ای که اثری از آنها باقی نماند.
  • علت آنزیم دار کردن مواد شوینده این ابن است که بتوانند چربی های جا مانده روی لباس را هم به راحتی تمیز کنند.
  • ضد عفونی کردن از دیگر دلایل است که باعث شده تا تمام میکروب و آلودگی از روی لباس برطرف شود.
  • این نمونه ها کف کمتری دارند و برای ماشین لباسشویی مناسب می باشند به طوری که تنها مقدار کمی از آنها می تواند عمل شستشو را به خوبی انجام دهد.

بررسی بازار داخلی پودر لباسشویی حاوی آنزیم

بررسی بازار داخلی پودر لباسشویی حاوی آنزیم بررسی های اخیر نشان داده که پودر لباسشویی فله ای به دلیل قیمت مناسب بیشترین سطح فروش را دارد. این تولیدات که معمولا با مرغوبیتی بالا روانه بازار ها می شوند همیشه مورد تقاضای مشتریان هستند. از طرفی باید در نظر گرفت که عرضه کنندگان برای توزیع این اجناس هزینه های متناسبی را نیز درج می کنند. بالا رفتن سطح تقاضا در بازار خود باعث شده تا سطح فروش و در کنار آن میزان تولید هم چندین برابر شود که سود زیادی هم به همراه دارد.

در بازار انواع مواد شوینده جامد و مایع موجود می باشد که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.‌ استفاده زیاد مصرف کنندگان و بالا رفتن سطح تقاضا باعث شده تا میزان فروش این پودر در کشور افزایش زیادی پیدا کند. این امر خود زمینه تولید بیشتر محصول را برای تولید کننده فراهم کرده است و باعث توسعه و پیشرفت حرفه او می شود. بازار داخلی و خارجی امروزه پر فروش است و همین امر باعث تولید بیشتر شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *