صادرات مایع دستشویی ایرانی باکیفیت

مایع دستشویی ایرانی: با توجه به اهمیت بهداشت در زندگی روزمره استفاده از شوینده ها به دلیل پاک کردن آلودگی ها و میکروب ها رواج زیادی یافته است.

از آنجایی که در هنگام فعالیت دست های خود را بیشتر از سایر اجزاء بدن به کار می گیریم استفاده از مایع دستشویی برای پاک نمودن و شستن از هر نوع ویروس، میکروب و باکتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین برای افرادی که دارای اگزما و حساسیت های پوستی هستند بهتر است از مایع دستشویی مرغوب و مناسب با پوست دست آنها به جای صابون های جامد استفاده گردد.

مایع دستشویی از نمک های سدیم یا پتاسیم و اسیدهای چرب تشکیل شده و مواد شیمیایی تشکیل دهنده آن پتاس، تگزاپون، آب مقطر، الکل صنعتی، سود و نرم کننده های مجاز با شرایط استاندارد معاونت غذا و دارو می باشد.

صادرات مایع دستشویی ایرانی باکیفیت

آشنایی بیشتر با مایع دستشویی مرغوب

آشنایی بیشتر با مایع دستشویی مرغوب خرید مایع دستشویی ارزان: اولین نکته در انتخاب مایع با کیفیت را خود کارخانه و یا کارگاه تولید کننده ارائه می دهند و اینکه همیشه باید در نظر داشته باشیم که می خواهیم پوست دست را از آلودگی ها تمیز نمائیم نه اینکه باعث از بین رفتن پوست دست، ایجاد حساسیت، اگزما و یا التهاب شود.

از جمله نکات قابل توجه در هنگام خرید یک مایع دستشویی عبارتند از: سازگاری با پوست دست، دارای رنگ و بویی تند و زننده نباشد و رایحه ای مطابق با سلیقه مصرف کننده داشته باشد؛ که وجود هر یک از این عوامل به این معنی است که در ترکیب آن مواد شیمیایی زیادی به کار گرفته شده اند و باعث آسیب رساندن به پوست می شوند.

در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید مواد شوینده به خصوص مایعات دستشویی فعالیت می کنند و به دلیل کیفیت بالایی برخی از این محصولات تولید شده به کشور های دیگر نیز صادر می شوند.

تولید مایع دستشویی قوی براساس استاندار های مورد تایید مواد شوینده و دارای مجوز از معاونت غذا و دارو در اندازه و حجم های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

از جمله عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی نوع مواد تشکیل دهنده و نوع فرمولاسیون به کار رفته در ترکیب آن و نحوه ی تولید می باشد به عبارتی غلظت مناسب، قدرت پاکنندگی بالا، همچنین تولید کننده در ساخت آن روند ثابتی را به کار گیرد و نوع رایحه به کار رفته (عموما مطابق با سلیقه مشتری) و شکل ظاهری محصول، می باشند.

بازار خرید مایع دستشویی: به علت نیاز روزانه افراد به استفاده از مایع دستشویی، تولید و فروش مایع دستشویی باکیفیت در کارگاه های خانگی و کارخانه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و در جامعه امروزی یکی از نیاز های اولیه هر خانواده محسوب می شود، و از بازار خرید خوبی در بین مواد شوینده برخوردار می باشد.

فروش ویژه مایع دستشویی: نسل جدیدی از صابون ها و پاک کننده ها به اسم مایع دستشویی با رایحه های متفاوت و ویژگی های مختلف وارد بازار شده اند که به علت استفاده آسان تر نسبت به صابون های جامد از فروش بالاتری برخوردار هستند.

قیمت مایع دستشویی به عوامل مختلفی از جمله: حجم و اندازه های مختلف که مایع دستشویی را درون آن نگهداری می کنند زیرا مصرف کننده براساس نیاز خود می تواند مقدار مورد نیاز خود را خریداری کند در واقع براساس میزان لیتر سفارش داده شده می باشد.

تنوع بسته بندی به نحوی که مایع دستشویی کوچکتر قیمت بالاتری نسبت به مایع دستشویی فله ای و عمده دارند، نوع برند، وارداتی یا تولید داخل بودن، عصاره های استفاده شده در مایع های دستشویی، مواد اولیه به کار رفته با توجه به اینکه وارداتی باشند یا تولید داخل بستگی دارند.

فرمول ویژه مایع دستشویی ایرانی

فرمول ویژه مایع دستشویی ایرانی مایعات با روش های مختلفی در هر کارخانه تولید می شوند، فرمول تولید شامل مواد به کار رفته و فرآیند های تولید می باشد همیشه باید دقت داشت فرمول معتبر محصول معتبر و فرمول نامعتبر محصول بی کیفیت ارائه می دهد.

همچنین به عنوان محافظت کننده پوست دست، حاوی ویتامین های ای و نرم کننده و از قدرت شویندگی بالایی مطابق با استاندارد های ایران را دارا باشد که صادرات مایع دستشویی باکیفیت ایرانی به کشور های همچون قزاقستان، عراق و غیره انجام می شود.

فرمول ویژه مایع دستشویی ایرانی به گونه ای است که دارای کیفیت شویندگی بالا، در برخی از آنها حاوی مواد ضد عفونی کننده، کف فراوان، قیمت تمام شده بسیار مناسب برای مصرف کننده و در دسترس بودن می

فرمول های ارائه شده بایستی به زبانی ساده و فقط با اندازه گیری وزنی مواد اولیه و رعایت ترتیب افزودن مواد بگونه ای بیان شود که بتوانید به آسانی مواد شوینده با کیفیت را تولید کرده و به بازار عرضه نماید.

در برخی از مایع های دستشویی همچنین افزایش حفظ رطوبت از مونو پروپیل گلیکول یا گلیسرول، برای افزایش پایداری کف از کوکامید و استفاده از اسانس های طبیعی و خوشبو کننده شیمیایی استفاده می شود.

در برخی از شرکت های تولید کننده از اسانس های طبیعی که تولید داخل کشور یا وارداتی هستند همانند اسانس گل محمدی، اسانس گل نارنج، اسانس گل همیشه بهار، و یا برخی از اسانس های میوه ایی همانند پرتقال، موز، سیب، قهوه، کاپوچینو و نسکافه ای و غیره استفاده می کنند.

ترکیبات اولیه مایع ظرفشویی قوی

شرکت های تولید کننده مایع های شوینده از جمله مایع شوینده دست با شناخت میزان حساسیت و اهمیت انتخاب محصولات دستشویی توسط مشتری با افزایش تنوع محصول با ویژگی های مختلف را تولید کرده اند.

کشور ایران در زمینه تولید شوینده های قوی فعالیت قابل تحسینی دارد و با تولیدات با کیفیت علاوه بر بازار داخلی در بازار جهانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این امکان را به وجود آورده است.

تولید کنندگان مایع دستشویی قوی با عرضه به فروشگاه های ویژه محصولات دستشویی قوی و با ارائه طیف وسیعی از محصولات امکان انتخاب یک مایع دستشویی قوی متناسب با ویژگی های مورد نظر و همخوان با معیارهای خریدار را فراهم می کند.

ترکیبات اولیه مایع ظرفشویی قوی: این مایع دستشویی به علت کیفیت بالایی که دارد به صورت عمده صادر می شود از جمله ترکیبات به کار رفته در آن عبارتند از: مواد به کار رفته در آن حاوی دو قطب هستند که یک سر آن ها با چربی ها ترکیب می شود و یک سر دیگر با آب و اصطلاحا به این مواد سورفکتانت گفته می شود.

همچنین به علت سطح تماس هوا با آب باعث ایجاد کف فراوان می کند و در برخی از برند ها از مواد قلیایی، آنزیم ها، گلیسرین و مواد معطر استفاده می کنند؛ مایع دستشویی های که جدیدا تولید می شوند علاوه بر خاصیت پاک کنندگی دارای خاصیت ضد عفونی کننده برای سطح پوست و از بین بردن ویروس ها می باشند.

مایع دستشویی معمولا از گلیسرین که حاوی بوی خوب و عطر ملایم هستند ساخته می شوند که پس از استفاده از آن نیازی به کرم مرطوب کننده نمی باشد حتی برخی افراد ترجیح می دهند که مایع بدون بو خریداری نمایند نوع مایع خریداری شده به سلیقه مشتری و میزان کیفیت آن بستگی دارد.

در واقع بایستی در هنگام خرید به مواد سازنده روی برچسب دقت کرد و مطابق با ذائقه و نوع پوست فرد انتخاب شود به نحوی که فرد بعد از استفاده از مایع دستشویی نیاز به استفاده از نرم کننده نداشته باشد و بهترین روش سنجیدن مایع دستشویی در حین خرید، توجه به شفافیت و یکدست بودن مایع داخل ظرف نگهداری می باشد.

در صورتی که مایع ته نشین شده باشد و دو قسمت محلول و جامد تشکیل شده باشد به معنایی نامرغوب بودن مایع تولید شده می باشد زیرا برخی از شرکت ها از مواد پلیمری در ترکیبات اولیه در حین تولید مایع دستشویی استفاده می کنند که باعث کاهش تاریخ انقضاء و کف می شود همچنین اگر ظرف را شیب دار قرار دهیم بایستی به صورت یک تکه حرکت کند.

نحوه صحیح استفاده از مایع دستشویی

نحوه صحیح استفاده از مایع دستشویی نحوه شستشویی صحیح با استفاده از مایع دستشویی: شستن اصولی دست ها به دلیل برخورد با سطوح آلوده و تماس با دهان، بینی و گوش از اهمیت بالایی برای جلوگیری از ورود ویروس ها، میکروب ها و باکتری ها برخوردارند.

سوالی که مطرح می شود این است چه موقع اقدام به شستن دست ها نمائیم: تعویض پوشک بچه، پس از بیرون آمدن از سرویس بهداشتی، زمانی که دست خود را در حین عطسه جلوی دهانمان می گیریم.

همچنین تماس با حیوانات خانگی و یا ادارار و مدفوع آنها، تخلیه بینی یا دهان که اصطلاحا فین کردن، گفته می شود و مراقبت از افراد بیمار به خصوص افرادی که بیماری اسهال و استفراغ دارند بایستی به روش صحیح و اصولی شستشویی دست ها صورت گیرد.

ابتدا مقدار مورد نیاز از مایع صابونی را در کف دست ریخته و به مدت بیست ثانیه، سپس دست ها را به حالت مالشی روی یکدیگر ماساژ قرار می دهیم.

با کف دست و انگشتان راست اقدام به شستن پشت دست و انگشتان دست چپ و زیر ناخن ها کرده و سپس همین عمل را برای دست راست توسط دست چپ انجام می دهیم.

با شروع بیماری همگانی کووید نوزده در سراسر جهان، تاکید سازمان بهداشت جهانی بر شستن مکرر دست ها به مدت پانزده تا بیست ثانیه و پس از تماس با هر سطح یا اشیاء با آب و مایع دستشویی اقدام به ارائه روش پیشگیری ساده برای بیماری بدون درمان نمودند.

در برخی از تحقیقات مشخص شد که سی درصد از افراد در هنگام خروج از سرویس بهداشتی متاسفانه دست های خود را نمی شویند و از بین هفتاد درصد باقیمانده فقط عده ی کمی با نحوه شستشویی کامل دست ها آشنایی دارند در واقع می توان گفت اکثر جامع به قریب اتفاق از نشستن یا بد شسته شدن دست های خود در شک و تردید هستند.

تحقیقات در دانشگاه ام. آی. تی با سرپرستی پروفسور کریستوس نیکولیدز صورت گرفته است که رعایت بهداشت فردی از جمله شستن دست ها با آب و مایع دستشویی می تواند به پیشگیری از این بیماری و سایر بیماری های ویروسی همانند سرما خوردگی و آنفلوانزا کمک نماید.

قیمت روز مایع دستشویی مرغوب

قیمت روز مایع دستشویی مرغوب: پخش مایع دستشویی توسط شرکت های تولید کننده و یا از طریق نمایندگی های آن ها در سراسر کشور توزیع و در اختیار مغازه داران و فروشندگان قرار می گیرد همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه های آنلاین نسبت به ثبت سفارش و خرید به صورت جزئی و عمده اقدام نمایند.

مشتریان پس از مراجعه به سایت ها و فروشگاه های آنلاین براساس توضیحات گفته شده اقدام به خرید می نمایند و قیمت روز مایع دستشویی با توجه به نوسانات قیمت ارز در داخل کشور تغییر می کند.

علت نوسانات قیمت تولید مایع دستشویی برخی از اسانس ها و رایحه ها و یا برخی از مواد اولیه سازنده مایع دستشویی وارداتی هستند و روی قیمت نهایی و تمام شده برای مشتری تاثیر گذارند.

قیمت باورنکردنی مایع دستشویی چنانچه سفارش خرید به صورت عمده مایع و باکیفیت با قیمت نسبتا ارزان از نمایندگی های معتبر فروش انواع محصولات بهداشتی باکیفیت در سطح کشور و به صورت عرضه اینترنتی انجام شود با قیمت ارزان تری می توان محصول را خریداری نمود.

تولید کنندگان مایع دستشویی ایرانی ارزان

تولید کنندگان مایع دستشویی ایرانی ارزان تولید مایع دستشویی باکیفیت: با توجه به بالا رفتن میزان آگاهی جامعه برای استفاده از مواد شوینده ، معمولا تولید کنندگان مایع دستشویی با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته مشتریان سعی در تولید مایع دستشویی باکیفیت دارند.

مایع دستشویی باکیفیت است که علاوه بر پاک کنندگی پوست دارای نرمی و لطافت باشد و از رایحه ی دلنشینی برخوردار باشد و مصرف کننده پس از هر بار مصرف نیازی به استفاده از نرم کننده نداشته باشد.

تولید کنندگان مایع دستشویی: محصولات شوینده ی زیادی تولید و به بازار عرضه شده است یکی از این محصولات مایع دستشویی در اندازه های مختلف با رایحه های متفاوت می باشد.

تنوع این محصول در کنار تقاضای بسیار سبب شده تا تولیدکنندگان به تولید و عرضه انواع مایع دستشویی با کیفیت و ویژگی های مختلف روی آورند،خرید و فروش این محصول در بازار بسیار مطلوب است و در برخی استان ها نمایندگی هایی برای فروش محصولات تولید شده وجود دارد.

شرکت های تولید کننده مایع دستشویی از جمله گلی، راپیدو، چیرا،، سیو و غیره به شکل مایع دستشویی کرمی، مایع دستشویی لوکس، مایع دستشویی صدفی، مایع دستشویی فوم، مایع دستشویی زمردی و مایع دستشویی بارایحه یا بدون رایحه تولید می شوند و روانه بازار می شوند.

توانایی تولید کشور ما در عرضه ی شوینده بسیار قوی بوده و این می تواند در صادرات و تامین نیازها و خواسته های مشتریان خارجی تاثیرات زیادی را داشته باشد.

این نوع از بین مایعات دستشویی که حاوی نرم کننده هستند از ارزش بالاتری برخوردار هستند برخی از سازندگان مایع دستشویی همانند قوی و غیره با داشتن نمایندگی های فعال در سراسر کشور و با شعار خرید بیشتر قیمت کمتر از مشتریان زیادی برخوردار است همچنین به دلیل کیفیت بالای محصولات از جمله صادر کنندگان عمده در این زمینه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *