عرضه مستقیم مایع دستشویی ارزان قیمت

. شستن دست ها بهترین و کم هزینه ترین روش در کاهش آلودگی ها و بیماریها و میکروارگانیسم ها است . مایع دستشویی یا صابون مایع بخاطر مزایای ویژه نسبت به صابون جامد به سرعت جای قالب های صابون را گرفت و از نظر بهداشتی نیز بسیار بهتر از انواع قدیمی تر خود است.

مایع دستشویی که ترکیب مایع دستشویی و هوا می باشد جزو جدیدترین سیستم های شستشو می باشد . امروزه با همه گیری شدن ویروس بیماری زا کرونا رعایت بهداشت از ضروریات زندگی سالم است و شستن دست¬ها از جمله مهم‌ترین موارد رعایت بهداشت فردی است.

یکی راه های رایج ابتلا به بیماری دست های ما می باشد به این علت که دست‌های ما در طول روز با وسایل مختلفی در ارتباط است که هر یک از آن‌ها ممکن است پر از آلودگی و میکروب های بیماری زا باشند؛ تنها راه و کم هزینه ترین راه جهت مصون ماندن از این میکروب ها ، شستشوی مداوم دست‌ها در طول روز است؛

در صورت عدم رعایت بهداشت، میکروب‌ها به راحتی به داخل بدن ما نفوذ کرده و سبب بیماری ما می شوند و سلامتی ما را به خطر می اندازند . امروزه با همه گیری شدن ویروس کرونا بازار فروش مایع دستشویی داغ است و تولید کنندگان مایع دستشویی بیش از هر زمان دیگر به تولید مایع دستشویی با کیفیت می پردازند .مایع دستشویی ارزان در مدل های مختلفی وجود دارد.

عرضه مستقیم مایع دستشویی ارزان قیمت

مزایای استفاده از مایع دستشویی مرغوب

مزایای استفاده از مایع دستشویی مرغوب اما شستشوی مداوم دست‌ها باعث ایجاد خشکی در پوست می‌شود؛ لذا عرضه کنندگان مایع دستشویی باید در ترکیبات محصول خود از نرم‌کننده ها و مرطوب‌کننده ها استفاده کرده تا پس از شستشو لایه‌ای از مرطوب‌کننده بر روی پوست باقی‌مانده و مانع از خشکی دستان شود که مایع دستشویی فوم دارای این مزیت است.

ماده گلیسیرین به علت جذب بالاي رطوبت، یک مرطوب‌کننده عالي است ، از این رو در مایع دستشویی هایی که به صورت فوم هستند از این ماده بهره وری شده است که از رطوبت پوست محافظت کرده و سبب احیا و شادابی و نرمی پوست می شود از خشک شدن آن جلوگیری مي‌كند .

در مایع دستشویی فوم ، پمپ آن نقش مهمی را ایفا کرده و سبب می‌شود مایع به‌صورت کف خارج شود و از لای انگشتان نلغزد و نریزد که این ویژگی این محصول را نسبت به سایر مایعات دستشویی متمایز می‌کند.

استفاده راحت‌تر همچنین کیفیت مطلوب و تنوع رنگ با رایحه‌های دل‌انگیز، از مزایای فوم است تولید مایع دستشویی دارای فرمول های مختلف است که به طور اختصار به ذکر یکی از آن ها می پردازیم اسید الوئیک 40 گرم تری اتانول آمین 60 گرم آمونیاک غلیظ 25 میلی لیتز آب بدون سختی 110 میلی لیتر اسانس به مقدار کافی.

نحوه عملکرد مایع دستشویی این گونه است که وقتی مایع دستشویی به روی سطح پوست می رسد با روغن در سطح پوست را به ذره های های کوچکتر تبدیل می کند، بنابراین مایع دستشویی می تواند با آب مخلوط شود. یعنی سورفکتانت هایی که در ساخت مایع دستشویی به کار برده شده دارای گروههای دافع آب و گروههای جاذب آب می باشند و بنابراین با توجه به ساختار مولكولی اش در حلالهای آلی و آب حل می شوند و باعث كاهش كشش سطحی بر روی پوست دست می گردد

ضدعفونی دست با مایع دستشویی قوی

زمانی که آب بر روی دست خود می ریزید قطعات هیدروفیلی جذب می شود و مایع دستشویی به شما کمک می کند تا ذرات چربی را از سطح پوست خود تمیز کنید.معمولا شرکت ها جهت کاهش اثر خشن سورفکتانت های در مایع دستشویی افزودنی هایی به فرمولاسیون تولید مایع دست شویی اضافه می گردد که می تواند به صورت عصاره باشد که به ذکر چند مورد و بررسی خواص آنها می پردازیم روغن شی باتر : روغن شی باتر دارای مقادیر بالای اسید استئاریک است که برای تولید کلاژن در پوست دست بسیار مفید است و از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و باعث جوانسازی پوست دست شما می شود.

یک پاک کننده برای پوست است و همچنین اثر خنک کنندگی بر روی پوست دارد.همچنین از لحاظ ساختاری عصاره آلوئه ورا شاداب کننده، شفاف کننده، جوان کننده، التیام دهنده و آب رسان بسیار قوی پوست دست است . وقتی در مایع دست شویی استفاده میشود می تواند از بروز تورم و خارش پوستی جلوگیری می کند همچنین دارای دارای خواص ضد میکروبی است ، توانایی از بین بردن لکه پوستی را دارد ، با از بین بردن سلول های مرده پوست سبب نرمی پوست می شود.

تاثیر مایع دستشویی بر میکروب های بیماری زا

تاثیر مایع دستشویی بر میکروب های بیماری زا و به درمان زخم ها و ترک های پوستی دست کمک زیادی می کند ، از روغن بادام جهت درمان طبیعی برای ناخن های شکننده استفاده می شود . عصاره گل سرخ : این عصاره تاثیرات بسیار بی نظیری بر جوانی پوست دست و از بین بردن جای آکنه و زخم و کاهش چین و چروک روی پوست دارد و میتوان از آن در محصولات پاک کننده پوست استفاده کرد همچنین سرشار از انتی اکسیدان است و سبب جوانی پوست می شود

همچنین عامل کنترل چربی پوست و درمان آکنه است. ویتامین B5 : ویتامین B5 با حفظ خاصیت مرطوب کنندگی در سطح پوست دست سبب افزایش حس ابرسانی در پوست می گردد و یکی از ویتامین های پر طرف دار در تولید مایع دستشویی است. ویتامین F : ویتامین F در تولید مایع دستشویی به دلیل داشتن اسید های چرب امگا ۳ و امگا ۶در رفع خشکی پوست دست موثر است.

از قدیم از صابون بعنوان یک محصول پاک کننده استفاده شده است اما امروزه پژوهشگران بعد از آزمایشات روی ترکیبات صابون به این نتیجه رسیده اند که مایع دستشویی با توجه به مواد پاک کننده ملایمتری که نسبت به صابون دارد برای پوست بسیار مناسب تر است و سازگاری بیشتری دارد و نیز قدرت پاک کنندگی آن از صابون معمولی بسیار بیشتر است.

یکی از دلایل استفاده از مایع دستشویی بجای صابون اینست که ظرف حاوی مایع دستشویی سربسته است و باکتری ها نمی توانند وارد آن شوند در نتیجه نسبت به صابون بهداشتی تر است. دلیل بعدی مزیت مایع دستشویی نسبت به صابون اینست که صابون با دست افراد مختلف در تماس است و احتمال آلودگی وجود دارد ولی در مورد مایع دستشویی بدلیل عدم تماس مستقیم دست با مایع دستشویی احتمال انتقال آلودگی بسیار پایین است و به همین علت باز هم از لحاظ بهداشتی استفاده از مایع دستشویی بهتر است .

استفاده از صابون مایع در اماکن عمومی بهداشتی تر می باشد. در فضاهایی مانند مدارس،نمازخانه،کتابخانه های عمومی،مساجد،آموزشگاهها و بیمارستان ها و سایر اماکن که جمعیت زیاد است و افراد با سطح فرهنگی و بهداشتی مختلف رفت و آمد میکنند، استفاده از مایع دستشویی میتواند یکی از راهکارهای کاهش آلودگی و پیشگیری از بیماری ها باشد

افزایش بهداشت فردی با مایع دستشویی

. از بین بردن ویروس ها و پاک کنندگی مطمئن دست ها امروزه مسئله بسیار مهم و ضروری است و یکی از اصلی ترین مواد برای از بین بردن این ویروس ها مایع دستشویی می باشد. مایع دستشویی مرغوب توانایی این را دارد که انواع ویروس ها را در میان سایر آلودگی های دست از جمله چربی ها، کاملا تمیز و پاک نماید و دست شما پس از آبکشی عاری از هر گونه ویروس و میکروب باشد.

یکی از مهم ترین مزایای مایع دستشویی نسبت به صابون های جامد برای از بین بردن ویروس ها این است که، صابون جامد باید به صورت شخصی استفاده شود و از استفاده چند نفر از یک صابون سبب انتقال ویروس های بر جای گذاشته بر روی صابون می شود. صابون های مایع با استفاده از مواردی که توانایی کشتن ویروس در سطح بافت پوست را دارند، پوست شما را کاملا ضد عفونی و تمییز می نمایند و نسبت به صابون های جامد بهداشتی تر و ایمن تر می باشند.

امروزه به دلیل وجود ویروس های جدید از جمله ویروس کرونا، یکی از بهترین روش های جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس شستشوی مرتب دست ها با مایع دستشویی مناسب می باشد. توصیه شده است روزانه چندین نوبت قبل و بعد از خارج شدن از منزل دست خود را به خوبی با مایع دستشویی شستشو دهید تا کاملا ویروس های موجود بر روی پوست شما از بین بروند.

استفاده از الکل و ژل های ضدعفونی کننده تنها برای مواقعی است که به آب و مایع دستشویی دسترسی ندارید اما بهترین روش برای از بین بردن ویروس ها شستشو و آب کشی با مایع دستشویی می باشد تا کاملا دست های شما تمیز و ضد عفونی شوند. به طور معمولا روزانه شش الی هفت بار دست خود را با مایع دستشویی شست و شو می دهید. سلامت و زیبایی پوست دست به عنوان عضوی که بیشترین استفاده را از آن داریم بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است

بررسی فرمول ویژه مایع دستشویی مرغوب

بررسی فرمول ویژه مایع دستشویی مرغوب امروزه شایع ترین مشکلات پوستی استفاده از مواد شیمیایی بر پایه فرمول های غیر استاندارد می باشد. تهیه موارد شوینده با فرمولاسیون های شیمیایی نیاز به افراد متخصص و تاییدیه های سازمان بهداشت دارد تا سلامت مصرف کنندگان تامین گردد. هنگام استفاده از مایع دستشویی لازم است به مواد مضر و آلرژی ها آگاه باشید تا مایع دستشویی مناسب با پوست خود را انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است دچار التهابات پوستی،تورم، خارش و یا سوزش شوید. مایع دستشویی با کیفیت و مرغوب است که تنها آلودگی ها و کثیفی ها را از روی پوست پاک نماید و چربی مفید پوست را از بین نبرد و پوست را دچار خشکی نکند. پوست انسان به طور طبیعی دارای مقداری رطوبت و چربی می باشد که این چربی برای جلوگیری از خشک شدن و چروک شدن دست ضروری است. مایع دستشویی مناسب و با کیفیت از این چربی طبیعی محافظت کرده و تنها آلودگی های اضافی پوست را تمیز و پاک می نماید. امروزه استفاده از مواد استاندارد و تائید شده در فرمول اصلی مایع دستشویی از مشکلات پوستی اعم از؛ خشکی پوست، اگزمای پوستی و ایجاد حساسیت و آلرژی و التهابات پوستی جلوگیری می نماید و پوست شما را سالم و نرم نگه می دارد.

تولید کنندگان مایع دستشویی عمده ارزان

مایع دستشویی معرفی شده در این مقاله در کنار پاک کنندگی عمیق پوست شما؛ مقوی پوست، مرطوب کننده و نرم کننده آن نیز می باشد و این یکی از مهم ترین ویژگی های یک مایع دستشویی مرغوب به حساب می آید.

به طور معمول بعد از استفاده از هر نوع مایع دستشویی بهتر است از مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده نمایید تا به مرور زمان دچار پیری پوست و خشکی آن نشوید و پوستی شاداب و سلامت داشته باشید.

محصول خوب و با کیفیت در درجه اول سلامتی و راحتی خریداران و مصرف کنندگان را در اولویت قرار می دهد و با توجه به این موضوع به ساخت محصول مورد نظر خود می پردازند. محصولات ارائه شده در مجموعه ما این ویژگی ها را به خوبی دارد و سلامت مشتریان را جز اولین اهداف خود قرار داده است. شاید برای شما جالب باشد که درباره مایع دستشویی اکتیو مواردی را بدانید و ما در اینجا به صورت مختصر خصوصیات این مایع دستشویی را برای شما بیان می کنیم.

قیمت روز مایع دستشویی مرغوب

قیمت روز مایع دستشویی مرغوب مایع دستشویی در اندازه های مختلف و در حجم های متفاوت دو لیتری، چهار لیتری و غیره تولید شده و به دست مشتریان می رسد. این مایع در رایحه های مختلف نیز تولید می شود مورد پسند سلایق مختلف مردم بوده و هر رایحه با رنگ متناسب با آن تهیه می‌شود. در مایع دستشویی ۴ لیتری از مواد مناسب با سازگار پوست و نرم کننده های مخصوص استفاده شده به طوری که بعد از استفاده از این مایع ها دیگر نیاز چندانی به کرم های مرطوب کننده و آبرسان نخواهید داشت.

در تولید این مایع دستشویی تاکید بر استفاده از فرمولاسیون عالی و پاک کننده قوی شده است لذا با استفاده از این مایع دستشویی مطمئن باشید که همه باکتری ها و عوامل میکروبی بیماری زا به شرطی که دست های خود را کامل و به شیوه صحیح بشویید از روی دست های شما پاک می شود. این مایع دستشویی اکتیو دارای کپسول‌ه های رایحه متنوعی است که با برخورد با آب فعال شده و به پوست دست بوی خوش و رایحه مطبوع می بخشد.

قیمت روز مایع دستشویی بسیار ارزان است. تولید مایع دستشویی مرغوب در این مجموعه بسیار راحت است. قیمت استثنایی مایع دستشویی سبب شده است که افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. خرید مایع دستشویی ارزان بسیار راحت است و مثل گذشته دشوار نیست.

قیمت روز مایع دستشویی مرغوب بسیار ارزان است. این محصول مناسب برای هتل ها و بیمارستان ها است. این محصول کارایی زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید آن هستید به شما پیشنهاد می کنیم که آن را تهیه نمایید. این محصول تنوع رنگ بسیار زیبایی دارد و به راحتی ست می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *