قیمت مایع دستشویی کرمی 2000 میلی لیتری

مایع دستشویی کرمی 2000 میلی لیتری با رایحه ترکیبی از گیاه و میوه، بسیار نرم و لطیف، با ویژگی مرطوب کنندگی و کف کنندگی عالی از طریق فروشگاه های غیر حضوری با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید مرغوبی را برای شما مشتریان گرامی فراهم می آورد.

قیمت مایع دستشویی کرمی 2000 میلی لیتری

مایع دستشویی کرمی برای چه پوستی مناسب است؟

مایع دستشویی کرمی برای چه پوستی مناسب است؟ در ابتدا بهتر است بدانید که رایحه این مایع دستشویی از آلوئه ورا، انجیر و انار می باشد و به لحاظ خاصیت رطوبت رسانی که دارد مناسبت خوبی برای پوست های خشک و حساس دارد. در ساختار تولیدی آن از نرم کننده های کاملا طبیعی استفاده شده از قدرت کف کنندگی بسیار خوبی برخوردار است.

این محصول با کیفیت بسیار مرغوب و سازگار با پوست روانه بازار می شود. در تولید آن از مواد شیمیایی به هیچ عنوان استفاده نشده و هیچگونه حساسیتی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

مضاف بر اینکه عطر و بوی خوبی دارد رطوبت لازم را به دست های کاربر انتقال می دهد. این ماده شوینده تمیزی و بهداشت را به همراه رطوبت پوست دست برای شما به ارمغان خواهد آورد. قدرت تمیزی و کف کنندگی عالی آن به همراه رایحه خوشی که دارد بهداشت و سلامت دست های شما را تضمین خواهد نمود. 

عرضه مستقیم مایع دستشویی کرمی در بازار

عرضه مستقیم مایع دستشویی کرمی در بازار عرضه مستقیم مایع دستشویی کرمی در بازار با قیمت کلی مورد توجه خیل بسیاری از خریداران قرار می گیرد و با آگاهی از کیفیت و ویژگی های این محصول اقدام به خرید کلی می نمایند.تولید کنندگان محصولات شوینده بهداشتی را اعم از مایع دستشویی در ظرفیت های گوناگون و بسته بندی متعدد اعم از فله ای، کیسه ای، کارتنی و کیفیت عالی  در برند های بوش، رخت، دلتا، پراید، تندیس، عاج، پونل، دریا، شوما روانه بازار می نمایند.

  مایع ظرفشویی و دستشویی و همچنین سفید کننده و جرم گیر نیز در برندهای گلژان، گلساب، شوکا، صحت، عاج  قابلیت عرضه به شما مشتریان گرامی را دارد.عرضه به روش کلی با حذف واسطه ها به نوعی تعادل و توازن قیمت را در بازار ایجاد نموده و از گرانی محصول جلوگیری می شود.

قیمت مایع دستشویی متناسب با ویژگی های آن و مواد اولیه مرغوبی که در ساختار تولیدی آن به کار رفته است می باشد. مایع دستشویی پمادی نیز جزو محصولات بهداشتی و شوینده هایی است که در بسته بندی تیوپی به بازار عرضه می شود.

در صورت تمایل به خرید می توانید انواع مایع دستشویی را  به شکل کلی و با قیمت درب کارخانه از سایت خریداری نمایید. قیمتی که فروشنده این محصول به شما ارائه می دهد کمترین نرخ موجود در بازار است و در جهت رضایتمندی و رعایت مشتریان لحاظ می شود. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *